Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
lux- schreef:
09-02-2020 18:51
Misschien ga jij gewoon goed op novemberbaby’s ;-D Bij mij wordt het 28 oktober heb ik berekend, mocht dit lukken.
F* was ook een novemberbaby (tenminste, dat had-ie moeten zijn zeg maar, hij werd een junibaby).
Hij en dochter hadden exact dezelfde UD (16 nov). Ik blijf dat iets moois vinden. :loveys:
Blijft spannend en ow ow wat zou het leuk zijn!
Dinsdag en vandaag weer een echo gehad, vanavond pregnyl geprikt.

Nu héél lang wachten tot de terugplaatsing (vrijdag volgende week).

Duimen maar weer voor een goed ontdooien....
Ik duim Flipje!
flipje2 schreef:
09-02-2020 22:29
F* was ook een novemberbaby (tenminste, dat had-ie moeten zijn zeg maar, hij werd een junibaby).
Hij en dochter hadden exact dezelfde UD (16 nov). Ik blijf dat iets moois vinden. :loveys:
Ja dat weet ik nog idd, bijzonder hè. Fijn dat de pregnyl erin zit!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Spannende week weer. Hopelijk een hele mooie ontdooiing.
Hee flip, hoe gaat ie?

Wilde je even laten weten dat wij voorzichtig blij zijn met een duidelijke streep op 12dpo. Iig veel duidelijker dan bij m’n mk’s. Dus hoop dat vers bij ons gewoon de oplossing is. Maar blijft afwachten of hij gaat oplopen natuurlijk.

Ik duim voor jou vrijdag!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Wat fijn Lux! Alvast een hoopvolle gefeliciteerd.

Flipje, ik ben alvast begonnen met duimen voor vrijdag. Ik hoop enorm dat het helemaal raak mag zijn.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
botanietje schreef:
17-02-2020 13:13
Wat fijn Lux! Alvast een hoopvolle gefeliciteerd.

Flipje, ik ben alvast begonnen met duimen voor vrijdag. Ik hoop enorm dat het helemaal raak mag zijn.
Dank! Ik ook :A:
Oh yes lux, dat klinkt goed!! Gefeliciteerd!

Duimen maar voor vrijdag..... hopelijk doe ik je na!
Dank Flip, ga morgen weer een testje wagen, dan ben ik 4 weken en hoop ik een opgelopen streep te zien. En dan vrijdag nog een keer voor ik het ziekenhuis bel om de echo in te plannen. Pfff vind het nog heel onwerkelijk.

Hoe gaat dat eigenlijk vrijdag? Word jij ook gebeld en moet je dan zsm naar Gent rijden, of hoe zit dat?
Spannend Lux. Hopelijk een dikke vette streep morgen!

Flipje, ik duim weer mee :thumbsup:
lux- schreef:
18-02-2020 21:22
Hoe gaat dat eigenlijk vrijdag? Word jij ook gebeld en moet je dan zsm naar Gent rijden, of hoe zit dat?
Ja zoiets inderdaad. Tussen 9u30 en 10u00 word ik gebeld, om 13u30 is de terugplaatsing. Dus dat is wel een beetje strakke planning.... :rolling:
flipje2 schreef:
19-02-2020 08:43
Ja zoiets inderdaad. Tussen 9u30 en 10u00 word ik gebeld, om 13u30 is de terugplaatsing. Dus dat is wel een beetje strakke planning.... :rolling:
Kan het me voorstellen :P dochter op de opvang? Hier vandaag een donkerdere streep dus ik ben blij.
Spannend Flip. Hopelijk gaat alles goed.
Wow wat leuk Lux!
En Flip ik ga weer voor je duimen.
In voorgaande topics heb ik altijd meegelezen en geleefd. Ik meen ook wel eens tegelijk zwanger te zijn geweest met Lux.
Lux, gefeliciteerd! :cheer2:
Flip: Heel veel succes vandaag!! :cheer2:

Lux: prachtig mooie test zag ik voorbij komen. Gefeliciteerd!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Thanks meiden! Hier lopen de testen idd goed op dus ik ben blij.

Flip, heel veel succes vandaag!
Succes Flipje!!
Succes Flip!!!
Lux, van harte gefeliciteerd! Flip, ik denk aan jullie :hug:
Yes, tp gaat door!!

:cheer: :jump:
Wat spannend Flip! Succes!
flipje2 schreef:
21-02-2020 10:11
Yes, tp gaat door!!

:cheer: :jump:
Woohoo op naar PUPO status :cheer:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven