Nieuw begin
dinsdag 20 augustus 2019 om 21:37
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zondag 9 februari 2020 om 22:29
F* was ook een novemberbaby (tenminste, dat had-ie moeten zijn zeg maar, hij werd een junibaby).
Hij en dochter hadden exact dezelfde UD (16 nov). Ik blijf dat iets moois vinden.

vrijdag 14 februari 2020 om 06:47
Ja dat weet ik nog idd, bijzonder hè. Fijn dat de pregnyl erin zit!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
maandag 17 februari 2020 om 12:58
Hee flip, hoe gaat ie?
Wilde je even laten weten dat wij voorzichtig blij zijn met een duidelijke streep op 12dpo. Iig veel duidelijker dan bij m’n mk’s. Dus hoop dat vers bij ons gewoon de oplossing is. Maar blijft afwachten of hij gaat oplopen natuurlijk.
Ik duim voor jou vrijdag!
Wilde je even laten weten dat wij voorzichtig blij zijn met een duidelijke streep op 12dpo. Iig veel duidelijker dan bij m’n mk’s. Dus hoop dat vers bij ons gewoon de oplossing is. Maar blijft afwachten of hij gaat oplopen natuurlijk.
Ik duim voor jou vrijdag!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
dinsdag 18 februari 2020 om 21:10
Dank! Ik ookbotanietje schreef: ↑17-02-2020 13:13Wat fijn Lux! Alvast een hoopvolle gefeliciteerd.
Flipje, ik ben alvast begonnen met duimen voor vrijdag. Ik hoop enorm dat het helemaal raak mag zijn.

dinsdag 18 februari 2020 om 21:22
Dank Flip, ga morgen weer een testje wagen, dan ben ik 4 weken en hoop ik een opgelopen streep te zien. En dan vrijdag nog een keer voor ik het ziekenhuis bel om de echo in te plannen. Pfff vind het nog heel onwerkelijk.
Hoe gaat dat eigenlijk vrijdag? Word jij ook gebeld en moet je dan zsm naar Gent rijden, of hoe zit dat?
Hoe gaat dat eigenlijk vrijdag? Word jij ook gebeld en moet je dan zsm naar Gent rijden, of hoe zit dat?

woensdag 19 februari 2020 om 08:43
Ja zoiets inderdaad. Tussen 9u30 en 10u00 word ik gebeld, om 13u30 is de terugplaatsing. Dus dat is wel een beetje strakke planning....

woensdag 19 februari 2020 om 10:19
Kan het me voorstellen