Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Super Flipje!! Ik ga weer heel hard voor je duimen.

Lux, gefeliciteerd!
flipje2 schreef:
21-02-2020 10:11
Yes, tp gaat door!!

:cheer: :jump:
Woohoo :cheer2:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
:applause:
flipje2 schreef:
21-02-2020 10:11
Yes, tp gaat door!!

:cheer: :jump:

Jeej! Succes Flipje!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Succes Met de terugplaatsing Flipje! En dan vanaf vanmiddag lekker gaan broeden, hopelijk voor een maand of 8 :duckie:
lux- schreef:
21-02-2020 07:44
Thanks meiden! Hier lopen de testen idd goed op dus ik ben blij.

Flip, heel veel succes vandaag!
Dit klinkt heel goed! Hopelijk ga ik je snel achterna. ;-D
Ik ga voor je duimen Flip. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en wordt het dit keer echt een hele saaie zwangerschap.
Nog n uurtje!!! Spannend.
flipje2 schreef:
21-02-2020 11:38
Dit klinkt heel goed! Hopelijk ga ik je snel achterna. ;-D
Dat hoop ik ook! Zit hij/zij er al in?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lux- schreef:
21-02-2020 14:08
Dat hoop ik ook! Zit hij/zij er al in?
:mrgreen: Ik zie het al helemaal voor me. :heart: Succes Flipje!
Joep is aan boord!
flipje2 schreef:
21-02-2020 17:05
Joep is aan boord!
:cheer2: Mooi zo Flipje! Ik duim voor een lange mooie rit aan boord. :D
flipje2 schreef:
21-02-2020 17:05
Joep is aan boord!
Yes!!! Goed bezig. Nu broeden maar :cheer2:

Wanneer ga je testen?

Ik hoorde vandaag dat er maar liefst 6 embryo’s ingevroren zijn :O 2x zoveel terwijl we minder eicellen hadden. Doe mij maar altijd ICSI vanaf nu. Of nee beter gezegd, laten we gewoon nooit meer ICSI hoeven doen :nut:
Wooooooow wat een resultaat lux!

Testen.... denk er nog niet aan. Ik hoop pas over 1 week op z'n vroegst. Hangt vooral van ongeduldige flipman af denk ik.
flipje2 schreef:
21-02-2020 20:18
Wooooooow wat een resultaat lux!

Testen.... denk er nog niet aan. Ik hoop pas over 1 week op z'n vroegst. Hangt vooral van ongeduldige flipman af denk ik.
Ja was ook wel verbaasd. Van 4 uit 11 naar 7 uit 9... echt bizar. Nouja, geslaagde poging zullen we maar denken, op meerdere fronten.

Haha ja wil jouw man altijd zo vlot testen? Ik test altijd m’n trigger eruit en dan weer op 12 dpo en mijn man vindt dat veeeeel te vroeg, die begint het altijd pas te geloven op de dag dat het ziekenhuis gebeld moet worden :P

Maar mijn LF is 11 dagen, dus voor mij is 12dpo een logische dag.
Dat doen jullie toch beter dan onze 3 uit 46... ;-D

Ik zal eens opzoeken wanneer mijn nod eigenlijk is.
flipje2 schreef:
21-02-2020 20:55
Dat doen jullie toch beter dan onze 3 uit 46... ;-D

Ik zal eens opzoeken wanneer mijn nod eigenlijk is.
Maar met PGS sneuvelen er ook al door het proces toch? Niet alleen afwijkende. En mijn fert arts zei dat meer eicellen niet altijd beter is omdat de kwaliteit niet altijd even goed is als bij wat minder. Dus - ga er vanuit dat dat niet nodig gaat zijn, maar toch - mocht je een nieuwe cyclus moeten doen, zou ik eens informeren hoe zij daarover denken.

Hoe dan ook, broedze! Ik lig weer eens al in bed :facepalm: kid is already killing me :P
Nou er is er 1 geloof ik beschadigd bij biopsie, dat valt echt wel mee. Komt ook niet zoveel voor, werd ons gezegd.

Ja... zeker gaat zo'n aantal ten koste van de kwaliteit. Op echo dachten ze dat ik rond de 12-15 zat volgens mij. Niet helemaal goed geteld....? Oestradiol was ook niet extreem hoog.

Anyway, ik vroeg me steeds al af of de dosis niet een beetje te hoog was, dat antwoord weten we nu in elk geval wel.
Oh wat bizar dat ze dat niet gezien hebben O_O

Nouja, hopelijk blijft dit embryootje lekker zitten en hoef je er alleen nog eventueel voor een derde over na te denken :cheer2:
Dag 9 vandaag. Ik hoop zo dat het nu lukt...
Ik ook, ik duim voor je.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik denk aan jullie!
Oh spannend flip! Wanneer ga je testen?
Ik duim mee Flipje! :hello:
lux- schreef:
24-02-2020 21:41
Oh spannend flip! Wanneer ga je testen?
En jij? Wat een mooie aantallen zeg.

Flip voor jou ook heel spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven