Mode & Beauty alle pijlers

CC Cream Loreal

21-02-2020 17:44 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb sinds een aantal maanden de cc cream van loreal L'ORÉAL PARIS C'EST MAGIC ANTI-REDNESS CC CREAM.

Nu gebruik ik er een aantal weken een anti redness dagcreme onder maar nu slaat de cc cream oranje uit.
Kan dit komen door de dagcreme? Ik heb al een nieuwe tube geopend maar dit maakt niet uit.

Alvast bedankt.

Groetjes
Waarom gebruik je er dagcreme onder?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dit lijkt me heel makkelijk te testen door te stoppen met die dagcrème.
Viva-amber: ik gebruik er een dagcreme onder omdat ik anders droge plekken krijg op mijn wangen. Met een crème eronder niet.
Het werkt blijkbaar op elkaar. Kun je die droge plekjes niet beter oplossen met een nachtcreme de nacht ervoor of een nachtmasker wat je op mag laten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Probeer een andere crème. Ze werken waarschijnlijk niet samen. Heb ik ook weleens gehad, foundation die opeens oranje uitslaat door een primer/crème.
Gewoon een normale creme eronder doen.

De CC haalt de roodheid al weg.
Probeer het eerst met de nachtcreme idd, en dan geen dagcreme eronder. En ga anders even kijken voor een nachtmasker, ook een idee. Dank je wel voor de tip.

Bij de Etos had ze nog nooit gehoord dat een dagcreme invloed kon hebben op de kleur dus was even benieuwd naar ervaringen.
Ik zou zeker wel een dagcrème blijven gebruiken. De cc is niet voedend.
Beide producten zijn anti-redness, dus ik kan me voorstellen dat ze daardoor op elkaar inwerken. Misschien gewoon kiezen voor een vochtinbrengende dagcrème die dat effect niet heeft en daar overheen die CC-cream.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik vind de l' oreal altijd nogal oranje. Misschien valt het je meer op omdat je nu bleker bent vanwege de winter?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Het maakt niet uit of ik er een andere dagcreme onder doe of helemaal niets. Het blijft oranje uitslaan. Ook als ik heel minimaal smeer. Ik ga dus toch opzoek naar een andere cc cream of een bb cream. Iemand die een goede kan aanraden ?
anita1987 schreef:
23-02-2020 15:24
Het maakt niet uit of ik er een andere dagcreme onder doe of helemaal niets. Het blijft oranje uitslaan. Ook als ik heel minimaal smeer. Ik ga dus toch opzoek naar een andere cc cream of een bb cream. Iemand die een goede kan aanraden ?
Ik vind de daywear van Estée Lauder heel erg mooi.
De cc creme van Eucerin, of de getinte beautybalm van Weleda zijn ook prettig, en niet oranje.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven