Pampers jongen, 7 jaar
zondag 23 februari 2020 om 11:54

zondag 23 februari 2020 om 11:57
zondag 23 februari 2020 om 12:07
Gebruik je van Dry nites die van 4-7 of 8-15 jaar? Wij gebruikten voor onze zoon van 3 die van 3-5 jaar maar dat lekte ook vaak. 4-7 gaat nu meestal wel goed. Dus mocht je 8-15 nog niet geprobeerd hebben dan zou dat een oplossing kunnen zijn.
Heb je bed van zoon wel dubbel opgemaakt zodat je snel kan verschonen in de nacht? Lost niet alles op maar scheelt wel gedoe midden in de nacht.
Heb je bed van zoon wel dubbel opgemaakt zodat je snel kan verschonen in de nacht? Lost niet alles op maar scheelt wel gedoe midden in de nacht.
zondag 23 februari 2020 om 12:11

zondag 23 februari 2020 om 12:21
Ligt eraan.....mijn zoon was ook lang niet zindelijk s nachts, maar het werd pas een probleem en voor vergoedingen vatbaar na zijn 10de jaar.
Maar misschien is er inmiddels een en ander veranderd bij de verzekeringen.
zondag 23 februari 2020 om 12:44
zondag 23 februari 2020 om 12:45
Hoe lang is dat geleden?
Ik weet dat Kruidvat een tijdje geleden de luiers heeft veranderd en dat ze voor ons niet meer zo goed zijn als ze waren.
zondag 23 februari 2020 om 13:02
zondag 23 februari 2020 om 13:06
Wellicht kom je in aanmerking voor vergoeding van plaswekker? Heeft onze zoon enorm geholpen. Heeft tot 8 in bed geplast en had achteraf eerder moeten beginnen met plaswekker. Is broekje met sensor die bij eerste druppel afgaat. Hierdoor leert het lichaam de signalen te herkennen en uiteindelijk dus op tijd wakker te worden.
zondag 23 februari 2020 om 13:07
https://www.123drogisterij.nl/abena-abr ... 3uEALw_wcB
Ik heb hier nog een gesloten pak van staan, als je de verzendkosten betaalt stuur ik ze zo naar je op als denkt dat dit wat zou kunnen zijn. Of je moet uit (de buurt van) 040 komen, dan kunnen we zo iets afspreken.
Ik heb hier nog een gesloten pak van staan, als je de verzendkosten betaalt stuur ik ze zo naar je op als denkt dat dit wat zou kunnen zijn. Of je moet uit (de buurt van) 040 komen, dan kunnen we zo iets afspreken.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
zondag 23 februari 2020 om 13:15
Hielp bij mijn zusje ook niks. Echt die desmopressinespray, en het hele probleem was als sneeuw voor de zon verdwenen.gizz schreef: ↑23-02-2020 13:06Wellicht kom je in aanmerking voor vergoeding van plaswekker? Heeft onze zoon enorm geholpen. Heeft tot 8 in bed geplast en had achteraf eerder moeten beginnen met plaswekker. Is broekje met sensor die bij eerste druppel afgaat. Hierdoor leert het lichaam de signalen te herkennen en uiteindelijk dus op tijd wakker te worden.
Desmopressine is ADH (antidiuretisch hormoon), zij maakte dat zelf niet voldoende aan ‘s nachts, maar door die desmopressinespray ging denk ik het feedbacksysteem aan de slag, waardoor ze het dus wel ging aanmaken.
Maar je kan het ook probleemloos langer gebruiken, want het is dus ‘gewoon’ ADH, een lichaamseigen stof.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
zondag 23 februari 2020 om 13:23
Supertiplux- schreef: ↑23-02-2020 13:15Hielp bij mijn zusje ook niks. Echt die desmopressinespray, en het hele probleem was als sneeuw voor de zon verdwenen.
Desmopressine is ADH (antidiuretisch hormoon), zij maakte dat zelf niet voldoende aan ‘s nachts, maar door die desmopressinespray ging denk ik het feedbacksysteem aan de slag, waardoor ze het dus wel ging aanmaken.
Maar je kan het ook probleemloos langer gebruiken, want het is dus ‘gewoon’ ADH, een lichaamseigen stof.
zondag 23 februari 2020 om 13:30
zondag 23 februari 2020 om 13:39
Abriform junior xs2.
Met de leeftijd van je zoontje zul je deze op machtiging vergoed kunnen krijgen. Anders zijn ze erg duur (26€ voor 32 stuks).
Wij gebruiken deze voor onze 2,5jarige zoon welke wegens medische redenen heel groot en zwaar is. Ze kunnen tot 2,5e liter opnemen!
Met al het andere nat wakker, deze perfect!
Met de leeftijd van je zoontje zul je deze op machtiging vergoed kunnen krijgen. Anders zijn ze erg duur (26€ voor 32 stuks).
Wij gebruiken deze voor onze 2,5jarige zoon welke wegens medische redenen heel groot en zwaar is. Ze kunnen tot 2,5e liter opnemen!
Met al het andere nat wakker, deze perfect!
zondag 23 februari 2020 om 14:46
Wat lief! Heel graag.bam_1984 schreef: ↑23-02-2020 13:07https://www.123drogisterij.nl/abena-abr ... 3uEALw_wcB
Ik wil je er ook wel een vergoeding voor geven. Wij wonen niet in de buurt...