Woningen op Funda, plaats hier wat jou opvalt. 7

18-12-2019 07:16 3131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken hier graag op Funda, gewoon omdat we huizen kijken leuk vinden. Veel topics op het forum gaan over zoektochten op Funda. Maar hier zoeken we niet naar huizen voor ons zelf, we kijken gewoon en delen wat ons opvalt. Dus als je een huis tegenkomt dat je opvalt, plaats dan de link hier en laat ons mee genieten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
BeaTea schreef:
22-02-2020 11:02
Opvouwbaar roeiapparaat?
Dat zou kunnen, voor een kabouter.
renske1975 schreef:
22-02-2020 12:10
Ik vind dit wel een leuk huis eigenlijk!
Ik ook! Andere inrichting, dat vreselijke behang weg en vooral gezellige raambekleding, want erg kaal nu.. ik zie het wel voor me, zeker met die mooie tuin.
Oriander schreef:
22-02-2020 12:21
Tsssss.

Loop je leeg?
Deze is hier vast al ooit voorbij gekomen, want zo schattig! Alsof de tijd heeft stilgestaan. In mijn verbeelding zie ik een echtpaar hun leven in dit huisje doorlopen en alles op z'n tijd met zorg onderhouden. Maar nooit moderniseren. En zo is de originele bedstee er zelfs nog aanwezig.

Afbeelding

https://www.funda.nl/koop/moddergat/hui ... seewei-22/
:flirting:
ikBedoelHetGoed schreef:
23-02-2020 10:51
Deze is hier vast al ooit voorbij gekomen, want zo schattig! Alsof de tijd heeft stilgestaan. In mijn verbeelding zie ik een echtpaar hun leven in dit huisje doorlopen en alles op z'n tijd met zorg onderhouden. Maar nooit moderniseren. En zo is de originele bedstee er zelfs nog aanwezig.

Afbeelding

https://www.funda.nl/koop/moddergat/hui ... seewei-22/
:flirting:
Ze hielden ook wel van een sigaret :loveit: :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
BeaTea schreef:
22-02-2020 12:06
Ik zit nu in de richting van een vintage projector te denken.

Maar ik dacht even te googelen op het adres om te kijken of die mensen hobby’s hebben oid.. kom ik de geboortefoto’s van de jongste tegen. Met bloed er nog op zeg maar o_o
o_o :nope:
Wat een vreselijk ongezellig, raar huis is dit. Eén slaapkamer kun je alleen bereiken via een andere slaapkamer en het lijkt een bejaardenwoning, maar ligt op een enorme lap grond (wat allemaal onderhouden moet worden). De inrichting is een bizar allegaartje (en niet op een opzettelijke manier), het behang doet pijn aan mijn ogen en de badkuip zit blijkbaar zo vol zooi dat ze de badkamer maar niet op de foto hebben gezet. Bovendien zijn alle kamers superklein. Valt echt niks van te maken.

Afbeelding
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Maechtje schreef:
23-02-2020 11:35
Wat een vreselijk ongezellig, raar huis is dit. Eén slaapkamer kun je alleen bereiken via een andere slaapkamer en het lijkt een bejaardenwoning, maar ligt op een enorme lap grond (wat allemaal onderhouden moet worden). De inrichting is een bizar allegaartje (en niet op een opzettelijke manier), het behang doet pijn aan mijn ogen en de badkuip zit blijkbaar zo vol zooi dat ze de badkamer maar niet op de foto hebben gezet. Bovendien zijn alle kamers superklein. Valt echt niks van te maken.

Afbeelding
2 slaapkamers zijn alleen via een andere kamer te bereiken. Komt omdat er geen hal/overloop is. Anders komen al die kamers in de woonkamers uit.
Mijn smaak is het ook allemaal niet. Is nog wel aan de prijs. Misschien gewoon beter afbreken en wat nieuws op die grond zetten.
Dit huis zou zo uit VT Wonen, herfst 1959 kunnen komen.

Afbeelding

's Werelds meest ongepaste eerbetoon aan Martin Luther King:

Afbeelding
Ik vraag mij af of de koper hier de spatplaat achter het fornuis er bij krijgt :lol:

https://www.funda.nl/koop/den-bosch/hui ... straat-14/
Maechtje schreef:

Afbeelding
Voor wie niet met het bord op schoot wil op zondagavond, maar ook niks wil missen.

Afbeelding
Maechtje schreef:
23-02-2020 11:58

Afbeelding
In welk huis kwam je dit tegen?
ikBedoelHetGoed schreef:
23-02-2020 16:12
In welk huis kwam je dit tegen?
Deze.

Het penthouse van dit pand staat ook te koop.
:heart:
Maechtje schreef:
23-02-2020 11:58

Afbeelding
Ik vind het niet ongepast.
Maechtje schreef:

Afbeelding
Wat een deprimerend hol zeg @(
Ik vind dit stiekem wel heel tof, een benedenwoning in een oude kerk.
https://www.funda.nl/koop/utrecht/appar ... ijk-23-ac/
ikBedoelHetGoed schreef:
20-02-2020 08:58
Leuk huis, Feniks. Laat je nog even weten of je een bod gaat uitbrengen?

Ben toch wezen kijken ...de ruimte viel me mee, staat van onderhoud was echt minder ...plek in de stad vind ik prima, juist leuk. De andere huizen heb ik ook bekeken maar Zijn te klein. Ik ben drie slaapkamers nodig. Mogen klein zijn....dus kunnen er ook twee zijn die opgesplitst worden.
Erfpacht heb ik nu ook ..
Voorlopig blijft het bij dromen....
Maechtje schreef:

Afbeelding
het bad was zo vol met zooi dat ze de deuren van de koelvriescombi open hebben gezet om dat te verbergen :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
24-02-2020 00:11
het bad was zo vol met zooi dat ze de deuren van de koelvriescombi open hebben gezet om dat te verbergen :rofl:
:rofl: alsof die koelkast wel mooi uitzicht is
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
23-02-2020 21:20
Ik vind dit stiekem wel heel tof, een benedenwoning in een oude kerk.
https://www.funda.nl/koop/utrecht/appar ... ijk-23-ac/
Ik zou mij storen aan het lage plafond. De ramen lopen door, waardoor het plafond benauwend aanvoelt.
BeaTea schreef:
23-02-2020 14:28
Ik vraag mij af of de koper hier de spatplaat achter het fornuis er bij krijgt :lol:

En dan die Peaky Blinders poster boven de bank! :rofl:
GroenTuintje schreef:
24-02-2020 00:18
Ik zou mij storen aan het lage plafond. De ramen lopen door, waardoor het plafond benauwend aanvoelt.
Zo te zien zijn de huiskamerramen dezelfde als die van de slaapkamer.
Ik begrijp niet dat ze die vloer tot op de ramen hebben laten lopen. Als ze die vloer een stuk terug op hadden laten houden, dan had je vanuit de huiskamer heel veel licht gehad. Het laatste stukje "vloer/plafond" had dan opgevuld kunnen worden met dik of een dubbele laag glas.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Laat maar :)
BeaTea schreef:
23-02-2020 14:28

wat een leuk mooi uitzicht ook vanuit de tuin....
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven