Woningen op Funda, plaats hier wat jou opvalt. 7

18-12-2019 07:16 3131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken hier graag op Funda, gewoon omdat we huizen kijken leuk vinden. Veel topics op het forum gaan over zoektochten op Funda. Maar hier zoeken we niet naar huizen voor ons zelf, we kijken gewoon en delen wat ons opvalt. Dus als je een huis tegenkomt dat je opvalt, plaats dan de link hier en laat ons mee genieten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
05-06-2020 23:08
https://www.funda.nl/koop/nijmegen/appa ... alkade-58/

De inrichting van dit huis.. hoe oudbollig wil je het hebben :-o
Oe laat Pejeka niet zien dat je dit zo schrijft. Die heeft zojuist nog een heel epistel geschreven over dat het oubollig is en niet ouDbollig, en dat de betekenis niets met ouderwets te maken heeft.

Verder helemaal mee eens, je kan al bijna de stoffige geur ruiken. Maar er valt echt wel iets moois van te maken, wat een ruimte en wat een uitzicht.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Mooi huis. Wel erg duur.
mrs.lamaze wijzigde dit bericht op 06-06-2020 07:45
Reden: Plaatje lukt niet.
0.00% gewijzigd
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is vol en wordt gesloten.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic is een beetje vol, Enn wil jij het volgende deel openen? Dan kan ik deze sluiten.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Oops ok!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
06-06-2020 16:54
Het topic is een beetje vol, Enn wil jij het volgende deel openen? Dan kan ik deze sluiten.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Aangemaakt!
overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... ges/463543
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven