Mode & Beauty alle pijlers

Steampod, is het wat?

23-02-2020 11:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg een steampod te kopen.
Daar het best een duur apparaat is, zou ik graag eerst wat ervaringen horen.

Ik heb vrij dun pluizig haar waar moeilijk volume in te krijgen is.
Gebruik nu meestal de föhn en een ronde borstel. Heel soms de stijltang, maar daar vind ik mijn haar nog slapper van worden.
Nu vraag ik mij of de de steampod iets zou zijn. Wat ik mij ook afvraag is of een goedkopere stoom-stijltang hetzelfde resultaat geeft.
Ik gebruik zo'n keramische fohnborstel voor mijn dunne pluizige haar, ben er heel tevreden over.
Nadat mijn vorige rowenta roterende föhnborstel het begaf een nieuwe aangeschaft. Helaas maakt deze mijn haar een stuk minder glad.
Welke heb jij?
Jaaa ! Ik heb een steampod maand geleden gekregen van m’n vriend want ik heb onwijs dik krullend haar en met de stijltang ben ik uren bezig. Mijn haar wordt met de steampod zo snel stijl en pluist niet. Normaliter doe ik er 2 uren over hiermee een half uur klaar en kan ik gewoon doorheen kammen en is gewoon ‘ Chinees stijl ‘ ipv stro haar en blijft goed zitten tot ik t moet wassen alleen baby haartjes doen
cranberryjuice schreef:
23-02-2020 12:16
Jaaa ! Ik heb een steampod maand geleden gekregen van m’n vriend want ik heb onwijs dik krullend haar en met de stijltang ben ik uren bezig. Mijn haar wordt met de steampod zo snel stijl en pluist niet. Normaliter doe ik er 2 uren over hiermee een half uur klaar en kan ik gewoon doorheen kammen en is gewoon ‘ Chinees stijl ‘ ipv stro haar en blijft goed zitten tot ik t moet wassen alleen baby haartjes doen
Klinkt goed, maar ik heb dun slap haar en wil er wat volume in houden. Wat denk jij, zou dat lukken?
Ik heb geen steampod maar deze erg tevreden over glad haar en wel volume .
https://www.johnbeerens.com/b-rush-warm ... vtEALw_wcB
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 23-02-2020 12:42
55.42% gewijzigd
Merel7 schreef:
23-02-2020 12:15
Nadat mijn vorige rowenta roterende föhnborstel het begaf een nieuwe aangeschaft. Helaas maakt deze mijn haar een stuk minder glad.
Welke heb jij?
Vraag je dat aan mij? Ik heb de Babyliss.
Ik heb de steampod weggedaan omdat hij niet geschikt is voor dun haar ,je krijgt er geen volume in .ik heb nu een grove permanent,heerlijk.
Stamppot?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven