Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Prodimed

24-08-2008 17:00 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een collega van mij had ik een tijd niet gezien ( ben Freelancer) en die was vanaf 3 juli 13 kilo afgevallen met Prodimed.

Wie kent het en is het wat of is het te vergelijken met Herbalife of Cambridge/modifast (dat vind/lijkt me niets)

Dit is wel dat je totaal 1500 kc binnen krijgt, schijnt ook geen honger te hebben.

Gegoogled site gevonden, maar ik wil ervaringen,

Is het ook de moeite waard om daar 10 kg mee kwijt te raken?

En nou graag serieuse berichten , dus niet van dat is geldklopperij, want het is niet voordelig, maar heb gewoon even een stok achter de deur nodig.

Ik vraag dus ervaringen of van horen van, en niet van het is onzin maar ik heb het zelf niet geprobeerd of van gehoord. ( al dan blijft hij wel boven aanstaan als er gereageerd wordt, \\:-)//

GRTZ
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
Ik heb zeker gesmokkeld met een borrel! Ik mocht met mate rode wijn. 2 glazen per week. Het werden er wel eens 4/6. Ik bleef overigens goed afvallen.

Veel plezier en sterkte vanavond, een stukje kaas kan ook best wel bij uitzondering. Misschien morgen niet afgevallen maar ook niet drie dagen terug.

Dizzy over welk boek hebben jullie het?
qwennie, veel plezier vanavond. Ik heb op mijn verjaardag ook twee glazen droge witte wijn gedronken. Haha, na weken niet drinken was dat genoeg om dronken te worden

Krisje, het is het boek: 'Eet, drink, blijf slank en gezond' van Dr. Walter Willett. Het is geen dieetboek, maar een boek over voeding en het effect van verschillende voedingsmiddelen op je lichaam. Toevallig las ik vandaag wat over South Beach en die hanteren veel dezelfde principes. Ik vond het een fantastisch boek om te lezen en heb er veel van geleerd.
Krisje, hoelang deed je de paprika in de oven?

Heb ook veel aan jullie recepten. Las op een ander forum wat over de bruschetta kruiden van Oil & Vinegar. Eergisteren gehaald en die heb ik door het brood gedaan. Heerlijk!!

Gisteren gewogen en al 2,5 kg eraf! :-))

Fijn weekend verder!

groetjes, Manon
Top gedaan Manon! Resultaat waar je trots op kan zijn

Gevulde paprika doe ik normaal ca. 25 minuten op 180C

Vandaag gewogen, (morgen exact) 9 weken bezig en -14kg.

Prettig weekend allemaal

*edit*

@krisje: Frustrerend he, hoe sommige mensen reageren in het andere topic. In de trend van:... ze zijn dik, maakt niet uit wat ze doen, ze blijven altijd dik.. en zijn er ook nog eens dom bij. Ik vind het echt beledigend, maar probeer niet meer te reageren.
Fijn te horen dat jullie allemaal goed bezig zijn. Op een ander topic word ik helemaal ziek van "Meds" die alleen reageert met haar "googlewijsheid" en al het andere negeert. Ik ga dus even weg van Viva, ik kan daar niet tegen. Kritiek is prima, maar als je alleen maar leest wat je wilt en de antwoorden negeert, ben ik daar klaar mee.

Sterke en houd moed!

Het boek ga ik bestellen, dank je wel!
Krisje, Hoop dat je weer snel terugkomt. Jammer dat er geen 'ignore' optie is op het forum. Zal je hier missen! Begrijp je irritatie/frustratie, want voel hetzelfde.
hallo meiden,

manon en dizzy wat een topprestaties!

ik ga me morgen wegen. vandaag niet gezondigd, heb me voorgenomen het gewoon eens goed vol te houden. Ik doe wel eenpaar plakjes kipfilet of een eitje door de salade,heerlijk.

krisje, het is toch onzin om hier dan ook weg te blijven? meds is hier toch niet? jouw keuze hoor.

laat dat soort mensen toch bazelen, jullie gaan er steeds weer o in,moet je niet doen. laat haar gaan.

groetjes,annemieke
Hallo meiden,

ik was vanmorgen -2.6 kilo! in 5 dagen. ik ben blij. Ik heb gisteren een superdag gehad. heerlijke salde met kip en een eitje erdoor waardoor ik het leven al zonniger in zag;-) Ik ga nu doorzetten.

ik zit nu totaal op -10.4 kilo. ik was na de vorige -10 weer wat aangekomen helaas;-)

groetjes,annemieke
Hallo,

ik heb wat produkten wat ik niet lust, wil een van jullie ze overnemen?

van sanaslank: 3 hachee, 4 pannekoeken sinaasappelbloesem, 4 uiensoep, 4 omelet kaas, 5 kippensoep.

van prodimed: 2 keer sinasappeldrank, 1 perziek/mangodrank, 3 kippensoep, 3 pannenkoek sinaasappelbloesem.

van ander merk: 3 keer chocoladebolletjes.

kostte 75 euro. nu voor 53 euro incl. verzenden.
Koekeloere, wat fijn dat het gisteren zo goed ging. Nu je weet dat je ook goede dingen kan toevoegen, weet ik zeker dat je het kan volhouden.

Ik ben me aan het voorbereiden op de reis naar NL. Ga dadelijk maar havermoutkoekjes bakken en een broodje voor in het vliegtuig. Hehe, ben benieuwd hoe het gaat als ik 15 uur op pad ben. Helaas zijn de repen die ik besteld heb niet op tijd gearriveerd, want dat had het wel iets makkelijker gemaakt.

Zal de komende dagen iets minder op het forum zijn, maar denk wel aan jullie! Succes allemaal deze week.
Goede reis Dizzy! En sterkte met het volhouden! Ik hoop dat je nog wel van je laat horen als je in NL bent.

Ik ga inderdaad sch@#t aan Meds hebben. Nu is ze weer in de commentaarstand op het Montignactopic. Wat moet ze een rotleven hebben om alleen maar kritiek te leveren op een anders dieet. Zou ze stiekem zelf 180 kg wegen en zich niet aan een dieet kunnen houden? Nou ja in ieder is ze best sneu dat ze zich zo druk maakt over een andermans dieet. terwijl wij een ander doel in ons leven hebben en dat is een gezond gewicht en een gezond eetpatroon.

Ik blijf dus gewoon lekker meedoen.

Goed zo Annemieke!! Met natuurlijke eiwitten gaat het je dus beter af. Dan mag je 4 zakjes nemen en 1 maaltijd.

De gerookte kipfilet van de AH is erg lekker door een salade! Maar ook als lekker "snackje" als je maar een halve gebruikt. De ander helft mag je dan later nemen.
Gelukkig! Ik vind het gezellig dat je blijft meeschrijven!

Zal zeker proberen om ook in Nederland af en toe achter de pc te kruipen. Maar het is zo'n bliksembezoekje, dat ik er waarschijnlijk niet heel veel tijd voor heb.
Goede reis Dizzy! Geniet van het shoppen.
Hoi,

dizzy goede reis! geniet ervan...

krisje nee, ik neem gewoon nog 5-6 zakjes erbij hoor. ik blijf zoveel honger houden. ik kan gewoon nog niet minder eten.

vanavond een heerlijke salade op met een eitje erin en wat kipfilet. dat was echt niet voldoende als maaltijd hoor.

maar goed..ieder zijn manier. ik weet nu dat ik dit nodig heb om het vol te houden,om niet te gaan snacken.

ik hoop dat ik blijf afvallen. zo niet, dan zal er iets afmoeten.

groetjes,annemieke
Fijn Kr1sje dat je blijft!

Dizzy goede reis en shopse..

Annemieke, well done!

Heb dit weekend 2 feestjes gehad en 2x niets aangeraakt en alleen water gedronken. Zojuist broodjes, havermoutkoekjes en kaassoufle gebakken voor morgen. Moet morgen naar allerlei klanten dus zit de hele dag in de auto. Heb vanavond al getankt, zodat ik niet in de chocolade-stand duik. Het is uiteraard enorm psychisch, maar ik voel me alweer slanker/strakker. Haha!

Voel me overigens fysiek vandaag wat minder. Erg zware benen, gammel en enorme last van mijn maag & darmen. Ben benieuwd of dit nu van dieet komt of iets anders. Onze zoon heeft net buikgriep gehad, dus wellicht zit dat er achter.

Ga mijn bedje zo opzoeken!

Dag allemaal, succes maar weer.

groetjes, Manon

PS Zijn er ook nog lekkere recepten voor de kaassoufle? Heb het nu met pizzakruiden gebakken en was lekker. Maar ben wel benieuwd naar andere variaties.
Hey dames,

hier een klein dipje, ben drie weken bezig en halverwege de week dook ik inees lekker onder de 88 (87,8) en de dag erna, hoppa, kilo erbij,

Vanochtend gaf de schaal precies 88 aan, dus in drie weken 6 kilo, op zich niet slecht maar had het graag iets sneller zien gaan, en vooral het feit dat er naar mijn gevoel dus bij is gekomen baal ik van.

Vol me ook ontzettend opgeblazen terwijl ik juist mn ongeste;dheid al gehad heb (dacht even dat ik was aangekomen door dat ik na de stopweek weer met de pil ben begonnen, lijkt bij mij altijd of ik dan in ene mega veel vocht vasthou). Maar ga ook maar weer eens de thee drinken vandaag want heb echt het gevoel alsof ik mega opgestopt ben, terwijl ik me juist wat dat betreft die andere weken zo lekker voelde.

Zo , haha, dat moest er even uit :-)

groetjes

Petra
Ha dames,

even iets heel anders.

Ga binnenkort een aantal dagen naar zuid afrika, nu kan ik gezien de omstandigheden onmogelijk mij strak aan de zakjes houden.

Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld alleen in de ochtend een zakje te nemen? Wat zijn dingen die ik in fase 1 wel redelijk ongestraft kan eten? Uiteraard geen zin wanneer ik terug ben mij kapot te schrikken van de weegschaal.

Ik begrijp dat ik niet af zal vallen dan, maar wil ook niet aankomen.
hey annabel, groente , eieren, vlees (bij voorkeur dan gegrild of in olijfolie gebakken) vis , dat moet kunnen. Kaas kan ook nog :-) Of neem repen mee :-)
dus geen brood, aardappelen, rijst, etc................

kun je wel bijv fruit eten of is dan ook not done, zit aan alternatief voor ontbijt te denken, als zakjes niet kan.
hoi meiden,

annabel waarom stop je niet tijdelijk en eet je wat gezonds die dagen? je maakt het jezelf erg moeilijk.

oke, wel sterk hoor;-)

manon, ik hoop dat je niet ziek wordt, er heerst volgens mij weer wat. ik heb er nu ook eentje thuis...sterkte!

petra, dat schijnt vker voor te komen, houdt moed!

Hier was er -2.9 af in 6 dagen. ik ben tevreden. vandaag helaas weer een mindere dag,maar aangezien ik toch niet in ketose ga, accepteer ik een dagje tussendoor.

ik heb bij de ven een overheerlijke gegrilde kiprollade gekocht, heerlijk voor in de salade, echt! als lunch genomen met salade en ik zat megavol;-)

succes allemaal.

groetjes,annemieke
Hoi allemaal,

Het is stil. Allemaal aan het genieten van het mooie weer?

Gisteren precies een week erop zitten en de weegschaal gaf vanochtend -4,7 kg eraf. Hoplakee!

Vind het nog steeds prima vol te houden, heb nog steeds geen honger gehad. Vanochtend stond voor het eerst de weegschaal stil (in vergelijking met eerdere dagen), dus zal vanaf nu wel in een normalere afvalmodus komen.

groetjes, Manon
WAUW Manon wat een resultaat!!! Super!! niet denken dat dit elke week zo gaat, je zult nu idd in de normale afvalmodus raken (denk aan 1 tot 2 kilo per week, maar dit is een superresultaat voor de eerste week. Van harte!

En ik lag vandaag in de tuin in mijn wikkeljurkje erg te genieten van mijn slankheid en dat dankzij dit dieet. Ja met een glaasje droge witte en een stukje kaas en een zure augurk. HEERLIJK, want bedenk wel dat je na dit dieet chips niet meer "lust"en geniet van kaas met olijven en augurken, of een handje nootjes.

Annabel, probeer zoveel mogelijk eieren, vlees, vis, kaas en groentes te eten. Kwark en yoghurt (zonder fruit kan ook). In de meeste hotels lukt dat wel, roerei, bacon, worstje, plakje kaas, ham, bakje kwark (zonder fruit) kan prima, zo ook de lunch en diner.Vaak kan dat prima, als je de frites, rijst, pasta, brood en sausjes links laat liggen kun je prima uit eten. Ook kun je gerust wijn drinken, niet te, maar kies voor rode of droge witte. En in Zuid-afrika hebben ze prima wijnen, dus geniet ervan!!!

Als je niet smo(i)kkeld van brood, pasta rijst en aardappels, maar geniet van vlees, vis, kaas en groenten en wijn zul je niet aankomen. Misschien zelfs afvallen.
Hoi meiden,

manon wauw zeg wat een superresultaat, gefeliciteerd!

ik ben nu 3 kilo kwijt in 8 dagen. Ik ben ook superblij, zeker omdat ik me niet altijd aan het dieet hou;-((

krisje, wat jij zegt vind ik niet helemaal waar. dat je na dit dieet niet meer van chips "houdt". wat het maar zo simpel.

Wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet.

ik blijf verslaafd ben ik bang. alleen probeer ik na het dieet niet aan te komen.d oor wel te snoepen,maar met mate. Helemaal afblijven zal niet lukken. ik ben nou eenmaal een koolhydraten eter en geen hartige eter helaas,hahahaha.

Ik heb vanmorgen om half 8 een choco genomen en ik werd net naar van de zwakheid en honger. toch maar een milkshake aardbeien genomen en nu knap ik weer op. wat is dat toch met mij.

maar goed..zo werkt het voor mij, ik leg me erbij neer.

Speelt misschien ook mee dat ik doodmoe ben. dochterlief is elke dag rond half 6 wakker zucht.

succes allemaal.

groetjes,annemieke
Hoi allemaal,

Nou, net maar een nieuwe weegschaal gekocht, haha, 't kan niet goed zijn als hij bij twee keer erop staan binnen 5 minuten een pond verschil aangeeft, haha, is wel meegafrustrerend anders als je van ademhalen een pond kan aankomen :-)

Ik had al zo mijn twijfels over het apparaat en na 10 jaar is het niet zo gek dat ie aan vervanging toe is.

Hier gaat het zo zo, moet zeggen dat ik momenteel steeds na het eten lichtelijk misselijk ben, vooral na de omeletten en de kaas/bacon pannekoek, dus die leg ik maar even mis, de shakes/desserts gaan nog het beste en de toast, dus daar hou ik het voorlopig maar even bij, ga vanmiddag eens die tomatensoep maken die ik hier voorbij heb zien komen.

Ik zie mooie resultaten voorbij komen zo van iedereen dus we houden gewoon vol.

Groetjes allemaal

Petra
Hoi hoi allemaal,

Even een klein berichtje .... voordat ik ga winkelen

De reis is goed verlopen. Viel me enorm mee om niet te eten/drinken en het leek wel alsof mijn jetlag veel minder was dan normaal. Had ooit ergens gelezen dat het idd helpt om weinig te eten/drinken in vliegtuig (behalve natuurlijk veel water). Geniet nu van Nederland, alhoewel ik het wel continu koud heb!

Manon, wat kan jij trots op jezelf zijn! Echt super gedaan. Hoop dat je je wel snel beter voelt.

Annab, super veel plezier in Afrika. Geniet ervan. En inderdaad, zoals krisje schrijft, eet gewoon dingen zonder koolhydraten, komt het allemaal goed.

Krisje, wat is het toch heerlijk dat je na twee jaar nog steeds als een slanke den de zomer in kan gaan. Je blijft mijn voorbeeld!

Koekeloer, ook een super resultaat! En dat met kleine spijbeltjes.

Petra, grappig dat je dat zegt van die omeletten. De eerste dagen van het dieet at ik dagelijks een omelet of pannekoek (ham)kaas. En op dag vier ging ik er ineens letterlijk van over mijn nek. Sindsdien heb ik ze niet meer gegeten, want de geur alleen stond me al tegen.

Nou meiden, succes maar weer allemaal.

Dizz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven