Gebroken hart, help

25-02-2020 20:36 14 berichten
..
anoniem_6383571ec09dc wijzigde dit bericht op 27-11-2020 02:39
Reden: Ik wil mijn topics verwijderen en dat lukt niet dus dan op deze manier.
99.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Contact verbreken en het proces niet proberen te versnellen. Je moet er doorheen.
Tja, leuke dingen doen met vrienden, afleiding zoeken en wachten tot de pijn weer wat is gezakt. De zin om te daten komt heus wel weer terug. En ga hem niet stalken op facebook :-D
For whom the bell tolls
Afbeelding

Werkt perfect. Zie je niets meer van.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Je niet zo verzetten en accepteren dat je nu nog verdrietig bent.
Al het contact verbreken, als je dat nog niet hebt gedaan.
Gedachten aan hem ombuigen naar wat anders, of afleiding zoeken.

Sterkte!
Je hebt nou eenmaal tijd nodig om het te verwerken, daar kun je niks aan doen, het wordt vanzelf beter
XGirlpower1 schreef:
25-02-2020 20:36
Beste lezers,

Mijn relatie is dus over, en ik heb het hier moeilijk mee ookal was ik zelf niet gelukkig in deze relatie omdat ik meer liefde gaf dan kreeg,

We waren in het begin erg verliefd en blij samen, en uiteindelijk kwam alles van mijn kant en ik had het ook echt geen weken meer volgehouden met hem.

Het probleem is nu, ik weet dat het beter is zo maar ik heb hem zo in mijn hart gesloten ik wil heel graag hem uit mijn systeem krijgen we waren nog geen half jaar samen. Ik wil gewoon heel erg graag door weer open staan voor nieuwe mensen uiteindelijk, maar dat lukt mij niet zolang mijn hart nog van hem is. Het is nu bijna 1maand uit.

Heeft iemand advies? Of enig idee hoe ik hem uit mijn systeem krijg ik wil gewoon heel graag verder gaan!
Een tijdje vrijgezel blijven helpt hier heel goed tegen. Dan heb je de tijd om even goed aan jezelf te denken. Je moet er even doorheen maar het komt allemaal uiteindelijk wel goed. Met bijv een nieuwe jongen ontmoeten heb je de kans dat je deze jongen gaat vergelijken met je ex. En dan wordt je er uiteindelijk ook niet gelukkiger op. Maar misschien heb ik het wel verkeerd hoor. Het kan zo zijn dat je ineens de liefde van je leven tegen komt. Who knows? Laat het gewoon lekker op je afkomen.
Geef het tijd, zal langzaam aan beter gaan.
Sterkte!
Je voelt dit nu niet zo, maar wat iedereen zegt is echt waar: met de tijd wordt het beter. Dat gebroken hart moet nu helen. Dit is een verdriet waar iedereen na een breuk doorheen moet. Niet makkelijk. Probeer goed voor jezelf te zorgen, dat is heel belangrijk. Sterkte meid!
Tutjebelletje schreef:
25-02-2020 20:51
Tja, leuke dingen doen met vrienden, afleiding zoeken en wachten tot de pijn weer wat is gezakt. De zin om te daten komt heus wel weer terug. En ga hem niet stalken op facebook :-D
Dat probeer ik sowieso te doen! Ik heb geen contact en ik heb alles uitstaan zodat ik ook niets van hem zie, ik kan dat ook niet hendelen namelijk..

Hoop dat het snel gaat..
[quote=Oudblond post_id=31021973 time=1582662287 user_id=195549]
Anoni3m776776 schreef:
25-02-2020 22:29
Een tijdje vrijgezel blijven helpt hier heel goed tegen. Dan heb je de tijd om even goed aan jezelf te denken. Je moet er even doorheen maar het komt allemaal uiteindelijk wel goed. Met bijv een nieuwe jongen ontmoeten heb je de kans dat je deze jongen gaat vergelijken met je ex. En dan wordt je er uiteindelijk ook niet gelukkiger op. Maar misschien heb ik het wel verkeerd hoor. Het kan zo zijn dat je ineens de liefde van je leven tegen komt. Who knows? Laat het gewoon lekker op je afkomen.

Ik denk dat het idd te vroeg is voor een nieuwe man in mn leven!
LaFlamande schreef:
26-02-2020 07:34
Je voelt dit nu niet zo, maar wat iedereen zegt is echt waar: met de tijd wordt het beter. Dat gebroken hart moet nu helen. Dit is een verdriet waar iedereen na een breuk doorheen moet. Niet makkelijk. Probeer goed voor jezelf te zorgen, dat is heel belangrijk. Sterkte meid!
Dankjewel!
Blijf dicht bij je gevoel. Je was niet gelukkig in die relatie. Hoe kun je in het vervolg beter je grenzen aanvoelen? Zie het als iet waar je sterker uit gaat komen, een levensles voor als je de ware treft. Wat mij hielp was afspreken met vrienden en een oude hobby oppakken. Bij mij paardrijden. Sporten zoals yoga en krachttraining kan ook fijn zijn. Bij mijn sportschool zit een sauna en zwembad. Ik ben ook gaan mediteren. Rust en kalmte in mezelf gaan opzoeken. Vakantie plannen. Nieuwe recepten uitproberen een taart bakken. Vrienden uitnodigen om te komen eten. Leuke serie kijken. Niet gaan zwelgen in verdriet. Doe dingen waardoor je nog meer eigenwaarde krijgt. Daar heb je nooit genoeg van! Wees lief voor jezelf en huil als je verdrietig bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven