Lang geleden... deel 2
vrijdag 17 april 2009 om 17:30
Hopelijk vermaken jullie je nu, op dit moment!
Kan me je nervositeit heel goed voorstellen Iry. Op het tijdstip dat jij dit postte, had ik al aardig wat achter de rug.
Telefoontjes afgehandeld en hopelijk is het nu geregeld.
Ik ben ook maar meteen bij de baas langsgegaan. Hartkloppingen. Hij was alleen in de centrale. En ik heb hem gezegd dat ik veel aan het gesprek heb gehad, maar dat ik zijn manieren aan de telefoon niet zo prettig vond. Tot zover duidelijke communicatie.
Van zijn kant alleen maar tamelijk warrig en gladjes, en vaag. Maar ik ben tevreden over mezelf. Ik heb het toch maar gedaan. Dat vind ik een zelfoverwinning.
Nu is het tenminste voor mijn gevoel wel goed afgehandeld, én kan ik hem recht aankijken, mocht ik nog eens met hem te maken krijgen in de toekomst. Ik ben niet boos weggegaan.
Kan me je nervositeit heel goed voorstellen Iry. Op het tijdstip dat jij dit postte, had ik al aardig wat achter de rug.
Telefoontjes afgehandeld en hopelijk is het nu geregeld.
Ik ben ook maar meteen bij de baas langsgegaan. Hartkloppingen. Hij was alleen in de centrale. En ik heb hem gezegd dat ik veel aan het gesprek heb gehad, maar dat ik zijn manieren aan de telefoon niet zo prettig vond. Tot zover duidelijke communicatie.
Van zijn kant alleen maar tamelijk warrig en gladjes, en vaag. Maar ik ben tevreden over mezelf. Ik heb het toch maar gedaan. Dat vind ik een zelfoverwinning.
Nu is het tenminste voor mijn gevoel wel goed afgehandeld, én kan ik hem recht aankijken, mocht ik nog eens met hem te maken krijgen in de toekomst. Ik ben niet boos weggegaan.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

vrijdag 17 april 2009 om 19:22
vrijdag 17 april 2009 om 19:55
Ja, het is hier zeker stil.
Wie ging er eigenlijk allemaal naar Iry toe?
Ik ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan.
Wat mijn zelfoverwinning nog mooier maakt: ik telde net het geld wat ik van hem terugkreeg, kleingeld dus (in het begin geven ze een beursje met vijf euro, om de mensen wisselgeld te kunnen teruggeven, en dat had ik natuurlijk ook aan hem teruggegeven) en dat was toch nog mooi rond de 20 euro fooiengeld.
Ik word dus ook nog geldelijk beloond.
Wie ging er eigenlijk allemaal naar Iry toe?
Ik ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan.
Wat mijn zelfoverwinning nog mooier maakt: ik telde net het geld wat ik van hem terugkreeg, kleingeld dus (in het begin geven ze een beursje met vijf euro, om de mensen wisselgeld te kunnen teruggeven, en dat had ik natuurlijk ook aan hem teruggegeven) en dat was toch nog mooi rond de 20 euro fooiengeld.
Ik word dus ook nog geldelijk beloond.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 17 april 2009 om 23:11
Ik kon ook niet naar de meeting want ik was pas om 16.oo klaar bij de woningbouw dus dat was wat laat om dan nog aan die reis tebeginnen(ik baal er wel van)
Maar 7 of 8 mei komt toch een herkansing(of in een weekend?)als het maar te bereisen is want ik zit minimaal 1,5 uur uin de trein voor ik er ben
Ben ook erg benieuwd hoe het gegaan is!
Laten jullie wat van je horen?!
Liefs
Maar 7 of 8 mei komt toch een herkansing(of in een weekend?)als het maar te bereisen is want ik zit minimaal 1,5 uur uin de trein voor ik er ben
Ben ook erg benieuwd hoe het gegaan is!
Laten jullie wat van je horen?!
Liefs
zaterdag 18 april 2009 om 10:50
zaterdag 18 april 2009 om 11:08
Hee allemaal.
Ev.dappere vrouw!!
Zomaar van alles gedaan wat wel eng is!! Fijn dat je het nu goed af kan sluiten.
Enne...die 20 euro is een mooi bedrag om jezelf eens lekker te verwennen op een zonnig terasje met een heerlijke coctail ( of twee) en een hapje.
Genieten van de afsluiting en de nieuwe open liggende weg.
Wat dat gaat brengen is spannend,maar kan alleen maar beter zijn toch?
Jammer ook sponge dat het je gisteren niet lukte.
Ik hoop dat je dag wel alle nut heeft gehad met de dingen die je moest doen.
En ja gisteren was Keileuk!!!!!!
Vreselijk goed gezelschap,vreselijk lieve en mooie vrouwen.
En heul erg gelachen!!!!
Zet een stelletje gekken bij elkaar en je hebt villa kakelbont zeg maar.
Met als hoogtepunt het grand dessert!
Hmmmm......
Ev.dappere vrouw!!
Zomaar van alles gedaan wat wel eng is!! Fijn dat je het nu goed af kan sluiten.
Enne...die 20 euro is een mooi bedrag om jezelf eens lekker te verwennen op een zonnig terasje met een heerlijke coctail ( of twee) en een hapje.
Genieten van de afsluiting en de nieuwe open liggende weg.
Wat dat gaat brengen is spannend,maar kan alleen maar beter zijn toch?
Jammer ook sponge dat het je gisteren niet lukte.
Ik hoop dat je dag wel alle nut heeft gehad met de dingen die je moest doen.
En ja gisteren was Keileuk!!!!!!
Vreselijk goed gezelschap,vreselijk lieve en mooie vrouwen.
En heul erg gelachen!!!!
Zet een stelletje gekken bij elkaar en je hebt villa kakelbont zeg maar.
Met als hoogtepunt het grand dessert!
Hmmmm......
zaterdag 18 april 2009 om 12:21
Jaaaa grand dessert... *kwijl*
Nou, ik was rond 4 uur thuis hoor
. Prima gegaan, en ik heb zelfs nog lekker kunnen oefenen in de auto en volgens mij echt goeie manieren gevonden om er goed bij te blijven.
Details kunnen wat mij betreft op hyves hoor! Om vast een tipje van de sluier op te lichten:
Iry schijnt geweldig te kunnen fouilleren,
Sterretje maakt graag een spetterende entree,
Saar is een rasechte forumsl.. eh, loge?,
Wurm is pietsie drukjes als ze zenuwachtig is,
Iry doet het goed bij wildvreemde 15-jarige jongens-in-pak,
Frummel is een moppie!!!
Wurm's cup-cakes zijn niet lekker (aldus Frummel)
Sterretje likt gerust je bord af,
Saar likt niet, maar is verder niet kieskeurig (aldus zijzelf)
Wurm en Iry don't share food!
Hanke wel, liefst van Ster.
Nee, buiten alle lol was het een hele bijzondere middag/avond.
Dat je zo kan lachen met mensen die je 'net' kent, maar ook zulke open gesprekken kan voeren!
Iry, speciaal bedankje richting jou, want ik merk dat het gesprek met jou over kinderen-en-een-beperking hebben me echt wat gedaan heeft!
Je openheid was ontroerend!
Ster, wat heerlijk dat je meereed. En dat dat zo relaxed was.
Saar, trut. Wat zit er een geweldige meid achter al die grapjes. -die overigens erg gewaardeerd worden!-
Hanke, rustige wijzerd. Ben benieuwd hoe je het hebt dit weekend!
EV, kan me goed voorstellen dat je t even te veel en te spannend vond hoor. Ik moet zeggen dat ik het ook echt af heb laten hangen van of ik me gistermiddag goed genoeg voelde.
We gaan het zeker nog een keer mèt jou en Appel, en Lynne en Sponge doen.
Voor de rest (f).
Nou, ik was rond 4 uur thuis hoor

Details kunnen wat mij betreft op hyves hoor! Om vast een tipje van de sluier op te lichten:
Iry schijnt geweldig te kunnen fouilleren,
Sterretje maakt graag een spetterende entree,
Saar is een rasechte forumsl.. eh, loge?,
Wurm is pietsie drukjes als ze zenuwachtig is,
Iry doet het goed bij wildvreemde 15-jarige jongens-in-pak,
Frummel is een moppie!!!
Wurm's cup-cakes zijn niet lekker (aldus Frummel)
Sterretje likt gerust je bord af,
Saar likt niet, maar is verder niet kieskeurig (aldus zijzelf)
Wurm en Iry don't share food!
Hanke wel, liefst van Ster.
Nee, buiten alle lol was het een hele bijzondere middag/avond.
Dat je zo kan lachen met mensen die je 'net' kent, maar ook zulke open gesprekken kan voeren!
Iry, speciaal bedankje richting jou, want ik merk dat het gesprek met jou over kinderen-en-een-beperking hebben me echt wat gedaan heeft!
Je openheid was ontroerend!
Ster, wat heerlijk dat je meereed. En dat dat zo relaxed was.
Saar, trut. Wat zit er een geweldige meid achter al die grapjes. -die overigens erg gewaardeerd worden!-
Hanke, rustige wijzerd. Ben benieuwd hoe je het hebt dit weekend!
EV, kan me goed voorstellen dat je t even te veel en te spannend vond hoor. Ik moet zeggen dat ik het ook echt af heb laten hangen van of ik me gistermiddag goed genoeg voelde.
We gaan het zeker nog een keer mèt jou en Appel, en Lynne en Sponge doen.
Voor de rest (f).
anoniem_62873 wijzigde dit bericht op 19-04-2009 11:26
Reden: Complete chaos in Wurms hoofd en dus namen verwisseld
Reden: Complete chaos in Wurms hoofd en dus namen verwisseld
% gewijzigd

zaterdag 18 april 2009 om 15:35
zaterdag 18 april 2009 om 17:53
Hoi
Ben net thuis en nog even geen verslag van mij, want ik stort zo in geloof ik. Maar Wurm heeft al een perfecte samenvatting van iedereen gegeven
Ben kapot, maar wel blij hoor!
Vond het echt heel erg leuk gister. Wat zijn jullie allemaal leuk!!!
Gaan we zeker nog een keer over doen met de rest er ook bij.
Ben dus toch wat langer bij mijn ouders gebleven. We zijn nog even de stad ingegaan en lekker op een terrasje genoten van een lunch.
Het was zelfs gezellig. Ze vonden het fijn dat ik weer eens bij ze was en lieten dat ook wel merken. Ik merk dat ik zelf ook wat meer rust heb en mijn weg weer vind in de omgang met hen.
Ben net thuis en nog even geen verslag van mij, want ik stort zo in geloof ik. Maar Wurm heeft al een perfecte samenvatting van iedereen gegeven
Ben kapot, maar wel blij hoor!
Vond het echt heel erg leuk gister. Wat zijn jullie allemaal leuk!!!
Gaan we zeker nog een keer over doen met de rest er ook bij.
Ben dus toch wat langer bij mijn ouders gebleven. We zijn nog even de stad ingegaan en lekker op een terrasje genoten van een lunch.
Het was zelfs gezellig. Ze vonden het fijn dat ik weer eens bij ze was en lieten dat ook wel merken. Ik merk dat ik zelf ook wat meer rust heb en mijn weg weer vind in de omgang met hen.
zaterdag 18 april 2009 om 18:19

zaterdag 18 april 2009 om 22:18
Hoi allemaal
-Wurm bedankt voor je verslagje!
-Appel kom jij de volgende x ook?
-Iry &saar jullie zullen wel moe zijn nu(en de anderen ook natuurlijk!)
Ik baalde dat ik er niet bij kon zijn maar de volgende x beter
Leuk Iry dat je huis openstelde voor iedereen van hier,echt lief(en over lef gesproken..!)
-Philomein ik heb je stukje gelezen op hyves
Het komt niet zomaar uit de lucht vallen je hebt het hier ook wel eens wat over gezegd meen ik mij te herinneren(zie mijn reactie daar maar;is niet veel maar toch..)
-Wurm bedankt voor je verslagje!
-Appel kom jij de volgende x ook?
-Iry &saar jullie zullen wel moe zijn nu(en de anderen ook natuurlijk!)
Ik baalde dat ik er niet bij kon zijn maar de volgende x beter
Leuk Iry dat je huis openstelde voor iedereen van hier,echt lief(en over lef gesproken..!)
-Philomein ik heb je stukje gelezen op hyves
Het komt niet zomaar uit de lucht vallen je hebt het hier ook wel eens wat over gezegd meen ik mij te herinneren(zie mijn reactie daar maar;is niet veel maar toch..)
zondag 19 april 2009 om 00:39
Ha die lieve Saar, ja was zelf ook wel een beetje trots op mijn openheid. Ik ervaar het de laatste tijd vaker bij mezelf: ik kan heel snel en makkelijk contact maken met mensen, maar ik hou ze ook op afstand. Ik heb een paar vriendinnen waar ik me helemaal op mijn gemak voel maar bij het merendeel van de mensheid heb ik het gevoel dat ik op visite ben. Dat ik de gewoontes niet snap, net de nuance mis, zoiets, en dat ik leuk moet doen en aardig en voorkomend en oplettend. En misschien is dat iets dat twee kanten op gaat. Mensen kunnen me goed hebben maar voelen misschien ook die afstand die ik graag bewaar. Nou ja zo iets en dat merk ik dus hier ook. Dat is niet iets vervelends maar iets waarvan ik me afvraag hoe het zit en hoe het werkt.
zondag 19 april 2009 om 01:30
Hee Philomein!
Ik ga morgen even op de hyves kijken, kan mn nieuwsgierigheid nog net bedwingen.
Wurm nog niet langsgeweest zie ik..
Pff wel beetje vervelend. Zo kwetsbaar nu met rl naam.
(Weet dat het niet je bedoeling is hoor wurmpje maar zit toch erg in de zenuwen)
Wist u dat...
...Saar en Iry behoorlijk recalcitrant zijn
...het vocabulair van Saar na de meeting behoorlijk is uitgebreid
...ik graag nog eens de kroeg in zou willen met dit stel
...ik Saar wel eens op de tafels wil zien dansen
...we Hanke de salsa gaan leren
...Hanke een rustige, oprechte en lieve vrouw is
...Iry een waanzinnige gastvrouw is
...Wurmpje zich er in de auto maar mooi doorheen geslagen heeft met de af en toe wat warrige aanwijzingen van Iry
Ik ga morgen even op de hyves kijken, kan mn nieuwsgierigheid nog net bedwingen.
Wurm nog niet langsgeweest zie ik..
Pff wel beetje vervelend. Zo kwetsbaar nu met rl naam.
(Weet dat het niet je bedoeling is hoor wurmpje maar zit toch erg in de zenuwen)
Wist u dat...
...Saar en Iry behoorlijk recalcitrant zijn
...het vocabulair van Saar na de meeting behoorlijk is uitgebreid
...ik graag nog eens de kroeg in zou willen met dit stel
...ik Saar wel eens op de tafels wil zien dansen
...we Hanke de salsa gaan leren
...Hanke een rustige, oprechte en lieve vrouw is
...Iry een waanzinnige gastvrouw is
...Wurmpje zich er in de auto maar mooi doorheen geslagen heeft met de af en toe wat warrige aanwijzingen van Iry
zondag 19 april 2009 om 09:45
zondag 19 april 2009 om 10:25
Ik ben blij dat je dit open hebt gelegd Philomein.
Het heeft mij ook wel aan het denken gezet.
Wat je schrijft over het makkelijk en snel contact maken, maar mensen toch op afstand houden herken ik wel.
Dat werkt idd beide kanten op denk ik, de ander voelt dat vaak wel aan.
Je legt het in je reactie vooral bij jezelf wbt dit topic.
Ik weet niet of dat nou zo terecht is. Ik vind juist dat je daar heel eerlijk in bent hier. Je hebt al eerder wel aangegeven wat minder te schrijven, alleen maar goed dat je dat aangeeft. En ik vind je wel heel betrokken, ook al ben je er misschien niet iedere dag. Dus in die zin voel ik die afstand niet bij jou.
Maar ik snap je gevoel wel denk ik.
Neem ik Claire even als voorbeeld. Zij heeft afstand genomen van het topic, maar komt af en toe nog wel even langs.
Er wordt dan nauwelijks op haar gereageerd is mij opgevallen.
Of dit bewust gebeurt weet ik niet, maar ik vond het wel opvallend. Alsof je er niet meer bij hoort als je hier niet meer vaak komt, dat meteen een enorme afstand schept.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de rest hierover denkt.
Geen verwijt hoor, maar misschien iets om eens over na te denken.
Het heeft mij ook wel aan het denken gezet.
Wat je schrijft over het makkelijk en snel contact maken, maar mensen toch op afstand houden herken ik wel.
Dat werkt idd beide kanten op denk ik, de ander voelt dat vaak wel aan.
Je legt het in je reactie vooral bij jezelf wbt dit topic.
Ik weet niet of dat nou zo terecht is. Ik vind juist dat je daar heel eerlijk in bent hier. Je hebt al eerder wel aangegeven wat minder te schrijven, alleen maar goed dat je dat aangeeft. En ik vind je wel heel betrokken, ook al ben je er misschien niet iedere dag. Dus in die zin voel ik die afstand niet bij jou.
Maar ik snap je gevoel wel denk ik.
Neem ik Claire even als voorbeeld. Zij heeft afstand genomen van het topic, maar komt af en toe nog wel even langs.
Er wordt dan nauwelijks op haar gereageerd is mij opgevallen.
Of dit bewust gebeurt weet ik niet, maar ik vond het wel opvallend. Alsof je er niet meer bij hoort als je hier niet meer vaak komt, dat meteen een enorme afstand schept.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de rest hierover denkt.
Geen verwijt hoor, maar misschien iets om eens over na te denken.
zondag 19 april 2009 om 10:28
Ster, ik snap dat je het erg vervelend vindt en je nu zo kwetsbaar voelt.
Hopelijk komt Wurm snel om het te veranderen, want dit was natuurlijk niet haar bedoeling.
Heb je nog een leuke dag gehad gister?
EV, fijne dag! Veel plezier op de boekenmarkt, hoop dat je met veel leuks thuiskomt.
De rest ook een fijne dag natuurlijk!
Hopelijk komt Wurm snel om het te veranderen, want dit was natuurlijk niet haar bedoeling.
Heb je nog een leuke dag gehad gister?
EV, fijne dag! Veel plezier op de boekenmarkt, hoop dat je met veel leuks thuiskomt.
De rest ook een fijne dag natuurlijk!
zondag 19 april 2009 om 11:42
Sorrie, Ster...
Ik was een grote chaos gister. Meid wat moet jij je rot gevoeld hebben hierdoor. Vind het echt heel naar, en heb het nu net meteen veranderd, maar dat maakt het natuurlijk niet ongedaan... sorrie!
Philomein, ik ga straks op de hyves kijken. Kan dus nog even niet meepraten.
Wel even antwoorden op de vraag van EV: Ik reageer niet 'bewust' niet op Claire als ze langskomt hoor. Ik heb alleen niet echt de kans gehad haar te leren kennen, omdat ze vrij snel afstand nam.
Om dan net als jullie heel enthousiast te gaan roepen en zwaaien en doen is niet zo mijn ding. Ik meen wat ik schrijf, en ik schrijf wat ik meen.
En het voelt als 'niet echt' om te doen of ik Claire al jaren ken. Wat ik best zou willen, en erg open voor sta trouwens
Anyway, ik heb het idee dat ik retechaotisch overkom, en weer de helft vergeet.
Iedereen fijne dag!!!
Ik was een grote chaos gister. Meid wat moet jij je rot gevoeld hebben hierdoor. Vind het echt heel naar, en heb het nu net meteen veranderd, maar dat maakt het natuurlijk niet ongedaan... sorrie!
Philomein, ik ga straks op de hyves kijken. Kan dus nog even niet meepraten.
Wel even antwoorden op de vraag van EV: Ik reageer niet 'bewust' niet op Claire als ze langskomt hoor. Ik heb alleen niet echt de kans gehad haar te leren kennen, omdat ze vrij snel afstand nam.
Om dan net als jullie heel enthousiast te gaan roepen en zwaaien en doen is niet zo mijn ding. Ik meen wat ik schrijf, en ik schrijf wat ik meen.
En het voelt als 'niet echt' om te doen of ik Claire al jaren ken. Wat ik best zou willen, en erg open voor sta trouwens
Anyway, ik heb het idee dat ik retechaotisch overkom, en weer de helft vergeet.
Iedereen fijne dag!!!
zondag 19 april 2009 om 13:08
Goedemiddag!
Dank Wurmpje!
Saar om ook even op jouw vraag terug te komen. Ik kwam wat later binnen in dit topic. Philomein en Claire hadden toen allebei al wat afstand genomen. Ze zijn zeg maar 'voor mijn tijd'. Ik kan me ook niet zo goed herinneren wanneer Claire langs is geweest. Het is in ieder geval totaal niet mijn bedoeling om niet op haar te reageren.
Maar goed dat je dit even in de groep gooit, idd goed om hier bij stil te staan.
Philomein ik heb je stukje op hyves gelezen.
Dankje voor je eerlijkheid. Ik ken je (nog) niet zo goed van hier, maar vind t juist enorme leuk als je af en toe komt aanwaaien!
Even in het algemeen: de betrokkenheid wordt zeker niet minder als je hier wat minder vaak komt. Maar aan de andere kant vergroot het voor mij wel de afstand en merk ik dat ik niet zo goed weet hoe ik daar mee om moet gaan.
Nee, dit is niet helemaal hoe ik het bedoel. Kan de goede woorden even niet vinden, maar dit lijkt er het meest op.
Saar, mijn dag gister was errug leuk! Helemaal hieper van al die leuke dingen die niet meer ophouden.
Vandaag val ik even in een gat, maar merk dat ik ook weinig energie heb vandaag.
Even op de blaren zitten nu,
Wurmpje, hoe was het gister?
(f)
Dank Wurmpje!
Saar om ook even op jouw vraag terug te komen. Ik kwam wat later binnen in dit topic. Philomein en Claire hadden toen allebei al wat afstand genomen. Ze zijn zeg maar 'voor mijn tijd'. Ik kan me ook niet zo goed herinneren wanneer Claire langs is geweest. Het is in ieder geval totaal niet mijn bedoeling om niet op haar te reageren.
Maar goed dat je dit even in de groep gooit, idd goed om hier bij stil te staan.
Philomein ik heb je stukje op hyves gelezen.
Dankje voor je eerlijkheid. Ik ken je (nog) niet zo goed van hier, maar vind t juist enorme leuk als je af en toe komt aanwaaien!
Even in het algemeen: de betrokkenheid wordt zeker niet minder als je hier wat minder vaak komt. Maar aan de andere kant vergroot het voor mij wel de afstand en merk ik dat ik niet zo goed weet hoe ik daar mee om moet gaan.
Nee, dit is niet helemaal hoe ik het bedoel. Kan de goede woorden even niet vinden, maar dit lijkt er het meest op.
Saar, mijn dag gister was errug leuk! Helemaal hieper van al die leuke dingen die niet meer ophouden.
Vandaag val ik even in een gat, maar merk dat ik ook weinig energie heb vandaag.
Even op de blaren zitten nu,
Wurmpje, hoe was het gister?
(f)