Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Miskotto schreef:
04-03-2020 18:05
Nah ja zeg, had die nieuwe vlam een burka aan moeten doen?
En hoezo asociale lui op dat feest:
Gerard Joling Bergit Lewis, Jeroen vd Boom, Samanta Steenwijk, hoezo asociaal. En ja Rachel ziet er ouder uit maar moet ze echt zo afgebrand worden om haar uiterlijk??.
Dat zijn ook wel een beetje kampers vind ik. Behalve die Jeroen misschien.
Miskotto schreef:
04-03-2020 18:05
Nah ja zeg, had die nieuwe vlam een burka aan moeten doen?
En hoezo asociale lui op dat feest:
Gerard Joling Bergit Lewis, Jeroen vd Boom, Samanta Steenwijk, hoezo asociaal. En ja Rachel ziet er ouder uit maar moet ze echt zo afgebrand worden om haar uiterlijk??.
Deze mensen zijn echt fine de la fine.
Geen bijzonderheden
Miskotto schreef:
04-03-2020 17:54

Dat is natuurlijk iemand uit kamp Monique, of Monique zelf, das logisch
.
Ja ik denk dat Monique als hobby deep fake technologie heeft :nope:
rosings schreef:
04-03-2020 09:37
Ik zie een foto dat ze onder een paraplu naar de ingang loopt, die is toch niet zo erg?
Afbeelding
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Sjulia schreef:
04-03-2020 18:14
Dat zijn ook wel een beetje kampers vind ik. Behalve die Jeroen misschien.
Hoezo zijn dat kampers?
Miskotto schreef:
04-03-2020 17:58
Is Rox uit elkaar met de vader van haar kind??
Nee.
Die ex op dat feest is Nick van Delft. Daar is ze mee samen geweest voor ze Erik (vader van haar kind) had. Volgens mij is ze best lang met die Nick geweest, jaar of 5/6.
En zij en Dre waren toen BFF met die Nick en zijn zus. Ze hebben toen ook nog gezamenlijk een tattoo laten zetten.
Zo te zien heeft Dre zijn ex-zwager niet meer gezien sinds het uitging tussen hem en Rox.
minnimouse wijzigde dit bericht op 04-03-2020 18:40
0.30% gewijzigd
Byrma schreef:
04-03-2020 18:24
Afbeelding
Godskolere mijn avondeten komt spontaan omhoog :sick:
minnimouse schreef:
04-03-2020 18:38
Hoezo zijn dat kampers?
Qua uitstraling en uiterlijk. Ordinair is een beter woord misschien. Maar ik vind een paar die genoemd werden er wel uitzien als typische kampers.
dolfje schreef:
04-03-2020 18:40
Godskolere mijn avondeten komt spontaan omhoog :sick:
sorry :$
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Waar is Rox op dat feest!!??
Ik zei eerder al: rach ziet Rox niet meer staan zodra ze Dre weer heeft.
Dre is weer in tel. Pfff. O sneu heb het idee dat Rox altijd trouw is gebleven aa Rach en dat zij haar nu laat vallen.
mabelle schreef:
04-03-2020 19:09
Waar is Rox op dat feest!!??
Ik zei eerder al: rach ziet Rox niet meer staan zodra ze Dre weer heeft.
Dre is weer in tel. Pfff. O sneu heb het idee dat Rox altijd trouw is gebleven aa Rach en dat zij haar nu laat vallen.
Verjaardag Rachel legt nieuw familiedrama bloot, volgens de Telegraaf.
fruityjuice schreef:
04-03-2020 19:16
Verjaardag Rachel legt nieuw familiedrama bloot, volgens de Telegraaf.
Weer eentje .. is de bodem van de schatkist in zicht of zo ?
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
Rachel bij boulevard als mijn kind maar gelukkig is met wie of hoe maakt me niet uit.
Ook heeft haar nieuwe vriend twee hele leuke kinderen en heeft Rachel een goede band met de ex van Mike .
Oh en ze was heel goed opgemaakt niet zo donker en zag er velen malen beter uit dan op de foto’s .misschien toch iets laten doen ?
Roxeanne zwijgt , dat heeft wel wat :thumbsup: .Ik vind haar niet verkeerd.
Yildizlar schreef:
04-03-2020 19:26
Oh en ze was heel goed opgemaakt niet zo donker en zag er velen malen beter uit dan op de foto’s .misschien toch iets laten doen ?
Alleen haar stem kon ze niet maskeren. O_o
Byrma schreef:
04-03-2020 18:24
Afbeelding
Mijn peuter vind haar mooi. Nou dat is er dan vast 1. Jeetje wat een onflatteuze foto van iemand die al een doorgeleefd gezicht heeft.
Black don't crack gaat in haar geval niet op ;-)
Volgens het artikel in de Telegraaf weigert Roxeanne tot dusver commentaar op de kennelijke kwestie en ontwijkt alle vragen over haar familie. Tussen haar en haar broer kwam het nooit meer goed en nu zij ook geen - of nog nauwelijks - contact met haar moeder heeft moet zij met vriend Erik en zoontje Fender redelijk alleen zijn. Terwijl zij deze dagen van Holland Zingt Hazes wel te maken krijgt met haar broer, die ze in de gangen van de Ziggo Dome weer zal ontlopen , ontweek zij dus ook Rachels verjaardag.

Insiders weten dat Rachel erg verdrietig is dat zij als oma nauwelijks aan de bak komt. Kleine Fender zou zij al lange tijd niet hebben gezien.
fruityjuice schreef:
04-03-2020 19:38
Volgens het artikel in de Telegraaf weigert Roxeanne tot dusver commentaar op de kennelijke kwestie en ontwijkt alle vragen over haar familie. Tussen haar en haar broer kwam het nooit meer goed en nu zij ook geen - of nog nauwelijks - contact met haar moeder heeft moet zij met vriend Erik en zoontje Fender redelijk alleen zijn. Terwijl zij deze dagen van Holland Zingt Hazes wel te maken krijgt met haar broer, die ze in de gangen van de Ziggo Dome weer zal ontlopen , ontweek zij dus ook Rachels verjaardag.

Insiders weten dat Rachel erg verdrietig is dat zij als oma nauwelijks aan de bak komt. Kleine Fender zou zij al lange tijd niet hebben gezien.
Wat zou er toch gebeurd zijn tussen Rachel en Rox?
Vroeger waren zij, samen met Dré, zijn drie-eenheid. Er is niks meer van over.
Ik kan me wel voorstellen dat het je verdriet doet dat je je kleinkinderen nauwelijks ziet. Zou ze kleine Dré wel zien?
Yildizlar schreef:
04-03-2020 19:25
Rachel bij boulevard als mijn kind maar gelukkig is met wie of hoe maakt me niet uit.
Ook heeft haar nieuwe vriend twee hele leuke kinderen en heeft Rachel een goede band met de ex van Mike .
Nou laten we hopen dat moeders Monique nu in elk geval gedoogt.
Monique was immers wel degene die het contact tussen Dré en Rachel weer verzorgd heeft.
Ik vind Rachel er hier niet zo erg uitzien als die foto die hier vandaag geplaatst is.

Afbeelding
minnimouse wijzigde dit bericht op 04-03-2020 19:57
0.00% gewijzigd
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... en-monique

Ach weet je, ik kan best geloven dat een mens verandert en dat ze het nu oprecht het belangrijkste vindt dat haar kind gelukkig is.
Op André's stories op Instagram is te zien dat kosten noch moeite zijn gespaard voor het feest en dat maakt de zanger ook duidelijk in de begeleidende tekst. "Deze vrouw heeft de erfenis vanavond opgemaakt." Op het feest traden onder meer Rolf Sanchez en Samantha Steenwijk op. Ook André zong een deuntje mee.

Dat vind ik dan wel weer geinig :rofl:
Dat weet je natuurlijk nooit wat ze echt denkt en vindt .Ze kan slechts voor de camera zeggen dat ze in de str.. kan zakken wat haar betreft. Zo slim zal ze toch nog wel zijn ,al zijn sommige uitspraken van haar echt lomp. Het lijkt me een moeilijk mens om mee om te gaan.Ruzie met kids , dan met het ene kind dan met het andere dan met de schoondochter ..dan met vader , dan weer met haar zus dan weer niet met haar zus .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven