Proost!
zondag 19 april 2009 om 20:04
Even een snelle hallo!
Heb de hele middag lekker liggen lezen in een heerlijke chickflick "nieuw sms bericht"
Boek begint met een meisje dat een sms krijg van de telefoon van dr vriend: Ik heb met je vriend geslapen, 4x!!! trouwens, mooie lakens...xxxx
Ik kan het niet neerleggen, dus ga weer ff verder lezen.
x
Heb de hele middag lekker liggen lezen in een heerlijke chickflick "nieuw sms bericht"
Boek begint met een meisje dat een sms krijg van de telefoon van dr vriend: Ik heb met je vriend geslapen, 4x!!! trouwens, mooie lakens...xxxx
Ik kan het niet neerleggen, dus ga weer ff verder lezen.
x
maandag 20 april 2009 om 10:29
Zow, aanbeland op mijn werk. En dan ga ik nog daadwerkelijk werken ook aangezien ik blijkbaar niet betaald word voor mijn sprankelende persoonlijkheid, schijnt.
Niet?! Hoor ik jullie nu in verbazing ende in koor uitroepen? Nee, niet inderdaad, verbazingwekkend maar waar. Ik weet het, het is treurig gesteld met de wereld…maar het is niet anders.
Dus.
Niet?! Hoor ik jullie nu in verbazing ende in koor uitroepen? Nee, niet inderdaad, verbazingwekkend maar waar. Ik weet het, het is treurig gesteld met de wereld…maar het is niet anders.
Dus.
maandag 20 april 2009 om 11:17
maandag 20 april 2009 om 12:09
Nou zo'n baas had ik ooit Suup, maar die werd een beetje te blij van mijn aanwezigheid zeg maar... Na de zoveelste versierpoging van zijn kant ben ik maar verder gaan zoeken naar een baan met een iets duidelijkere taakomschrijving, waar "entertainment voor de baas" niet onder viel.
Moet ik eerst 42 worden voordat ik voor mijn aanwezigheid betaald krijg Elle? Dan moet ik nog 13,5 jaar wachten
Moet ik eerst 42 worden voordat ik voor mijn aanwezigheid betaald krijg Elle? Dan moet ik nog 13,5 jaar wachten