Grappige wraakacties
dinsdag 3 maart 2020 om 22:25
Omdat het topic
relaties/wat-is-jouw-leukste-wraakactie ... s/109600/9
een slotje heeft, een nieuw topic over wraakacties.
P.S. Je auto van je ex bekrassen of tuinstoelen stelen zijn geen grappige wraakacties.
relaties/wat-is-jouw-leukste-wraakactie ... s/109600/9
een slotje heeft, een nieuw topic over wraakacties.
P.S. Je auto van je ex bekrassen of tuinstoelen stelen zijn geen grappige wraakacties.
vrijdag 6 maart 2020 om 23:45
Alsjeblieft, een pakje met gelijk. Want dat wil je heel graag hebben he?
Slaap lekker
Morgen misschien iets minder cynisch op, da's gezelliger in een topic dat bedoeld is grappig te zijn.
zaterdag 7 maart 2020 om 00:30
Ik zat een tijdje in een studentenhuis in het buitenland. Mijn medebewoners waren best gierig, wilden bijv. geen geld neerleggen om wc papier te kopen en lieten het er echt op aan komen dat het wc papier op ging en toen was daar dan opeens een wc rol die ze mee hadden gepikt uit een cafe, en meer van dat soort dingen.
Ik had een klein potje koffie gekocht die vrij prijzig was, maar nam er maar 1 lepeltje van 's ochtends dus dacht dat ik er wel een tijdje mee kon doen. Totdat een huisgenootje mensen mee naar huis begon te nemen. Ik kwam een keer 's ochtends de woonkeuken binnen om te ontbijten en toen lagen daar allerlei "vreemde" studenten op matrasjes e.d., mensen die i.i.g. niet in dat studentenhuis woonden.
Later die dag merkte ik dat mijn potje koffie flink geslonken was. Het goedkope pondspak koffie van mijn huisgenootje zat nog hartstikke vol, ze hadden zich dus flink te goed gedaan aan mijn koffie. Ik heb toen het pak koffie van mijn huisgenootje gepakt en voor de helft leeg gekieperd in de toilet. Helaas spoelde dat niet goed door, op een gegeven moment boeide me dat ook niet meer, ze mocht best zien dat ik dat had gedaan, net zoals ze wist, dat ik wist dat zij mijn koffie hadden gedronken. Vond het wel hartstikke zonde om haar koffie weg te gooien omdat ik niet van verspilling hou. Ze heeft daarna nooit meer tegen mij gesproken en ook niet meer aan mijn spullen gezeten.
Ik had een klein potje koffie gekocht die vrij prijzig was, maar nam er maar 1 lepeltje van 's ochtends dus dacht dat ik er wel een tijdje mee kon doen. Totdat een huisgenootje mensen mee naar huis begon te nemen. Ik kwam een keer 's ochtends de woonkeuken binnen om te ontbijten en toen lagen daar allerlei "vreemde" studenten op matrasjes e.d., mensen die i.i.g. niet in dat studentenhuis woonden.
Later die dag merkte ik dat mijn potje koffie flink geslonken was. Het goedkope pondspak koffie van mijn huisgenootje zat nog hartstikke vol, ze hadden zich dus flink te goed gedaan aan mijn koffie. Ik heb toen het pak koffie van mijn huisgenootje gepakt en voor de helft leeg gekieperd in de toilet. Helaas spoelde dat niet goed door, op een gegeven moment boeide me dat ook niet meer, ze mocht best zien dat ik dat had gedaan, net zoals ze wist, dat ik wist dat zij mijn koffie hadden gedronken. Vond het wel hartstikke zonde om haar koffie weg te gooien omdat ik niet van verspilling hou. Ze heeft daarna nooit meer tegen mij gesproken en ook niet meer aan mijn spullen gezeten.
zaterdag 7 maart 2020 om 14:16
Haha sommige wraakacties zijn echt fantastisch!
Ik zal er ook een paar delen...
Ik was ooit een match met een kerel via een online datingsite. Hij vertelde mij over zijn vorige vriendin die hij gedumpt had omdat ze door een ongeluk in een rolstoel terecht gekomen was. De manier waarop hij over haar praatte was echt walgelijk. Dus ik heb een Marktplaats account aangemaakt en een advertentie geplaatst "Gratis rolstoel af te halen" met zijn nummer er bij, en in de advertentie vermeld dat men alleen kon bellen voor contact. Hij werd gek van de telefoontjes.
Voordat ik ging samenwonen had ik een super irritante huisbaas. Constant ongevraagd binnenkomen, altijd irritant aanwezig zijn en klagen dat hij last had van mijn vriend en mij. (Tsja dat jij niet aan een vriendin kunt komen en daardoor gefrusteerd bent is niet mijn probleem.) Uiteindelijk gaf hij aan dat hij de borg niet terug ging betalen.
De dag van verhuizing was hij niet aanwezig en hebben we een eitje in zijn kamer ergens kapot getikt. Ik hoop dat hij lang heeft gezocht naar waar de stank vandaan kwam. Daarnaast heeft mijn vriend in zijn shampoo en douchegel geplast.
Inderdaad heel vies en misschien wat laag, maar ik was zijn kuststreken zo ongelooflijk zat dat ik dit een mooie wraakactie vond.
Ik zal er ook een paar delen...
Ik was ooit een match met een kerel via een online datingsite. Hij vertelde mij over zijn vorige vriendin die hij gedumpt had omdat ze door een ongeluk in een rolstoel terecht gekomen was. De manier waarop hij over haar praatte was echt walgelijk. Dus ik heb een Marktplaats account aangemaakt en een advertentie geplaatst "Gratis rolstoel af te halen" met zijn nummer er bij, en in de advertentie vermeld dat men alleen kon bellen voor contact. Hij werd gek van de telefoontjes.
Voordat ik ging samenwonen had ik een super irritante huisbaas. Constant ongevraagd binnenkomen, altijd irritant aanwezig zijn en klagen dat hij last had van mijn vriend en mij. (Tsja dat jij niet aan een vriendin kunt komen en daardoor gefrusteerd bent is niet mijn probleem.) Uiteindelijk gaf hij aan dat hij de borg niet terug ging betalen.
De dag van verhuizing was hij niet aanwezig en hebben we een eitje in zijn kamer ergens kapot getikt. Ik hoop dat hij lang heeft gezocht naar waar de stank vandaan kwam. Daarnaast heeft mijn vriend in zijn shampoo en douchegel geplast.
zaterdag 7 maart 2020 om 14:24
Dus je belt naar een nummer omdat je een rolstoel nodig had en daarvoor op marktplaats zocht. En je krijgt een gek aan de lijn.
Dat heb jij mensen laten overkomen. Mensen die een rolstoel nodig hadden.
Hilarisch hoor.
Dat heb jij mensen laten overkomen. Mensen die een rolstoel nodig hadden.
Hilarisch hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 7 maart 2020 om 14:31
Dan heeft het oorspronkelijke scenario inspirerend gewerkt voor reclame, want daar zit meer tijd in.
Man belt vrouw dat hij eerder thuis komt en zie andere man van een afstand huis uitkomen en in cabrio stappen. Vertegenwoordiger gaat later op ‘zakenreis’, en laat snachts de cabrio vol cement lopen.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
zaterdag 7 maart 2020 om 14:37
Ff googlen misschien? Heb ik ook gedaan
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
zaterdag 7 maart 2020 om 19:21
Ik ben momenteel een wraakactie of eigenlijk een beetje valse streek aan het beramen. Ik heb een collega die heel erg vol is van zichzelf en als motto heeft ‘ik heb dat nog nooit gedaan maar ik kan het vast’. Helaas is deze collega bij ons degene die het werk moet goedkeuren (niet gehinderd door kennis en/of ervaring). Ik heb hem nu dus gevraagd samen met mij een project te doen want dat is heel moeilijk, gaat mij boven de pet, maar hij is natuurlijk een ervaren ‘functionaris x’. Was wel heel schattig dat hij zei ‘ik sleep je er doorheen’, maar ik weet al dat we gaan vastlopen en meer deskundigheid nodig hebben
zaterdag 7 maart 2020 om 23:39
Kan me bijna geen voorstelling maken van hoe ontzettend leuk deze wraak moet zijn en wens je heel veel plezier en genoegdoening. Heb je al een baksteen of moet je eerst nog naar de Gamma?
zondag 8 maart 2020 om 11:16
Ik was 9 jaar samen met mijn toenmalige vriendin toen ze mij op een dag vertelde dat ze verliefd was geworden op een collega en met hem verder ging. Uiteraard was ik ontzettend verdrietig en boos, maar ik heb op mijn onderlip gebeten en de scheiding zo volwassen en zakelijk mogelijk afgehandeld. Zelfs toen ik er via-via achterkwam dat de affaire met haar collega al weken speelden en ze eerder in onze relatie ook al vreemd was gegaan. Ik was eigenlijk niet eens bezig met het idee om wraak te nemen, totdat de situatie zichzelf ineens aandiende.
Onze gezamenlijke koopwoning was verkocht en we moesten alleen nog de inboedel verdelen. Mijn ex, die al die tijd bij een vriendin in een andere stad logeerde, mailde mij (dus schriftelijk vastgelegd) dat ik wat haar betreft eerste keuze had in wat ik mee wilde nemen; zij zou dan de overgebleven spullen later ophalen. Dat liet ik me geen tweede keer zeggen. Ik heb een extra grote verhuisauto geregeld en het hele huis leeggehaald. Werkelijk alles meegenomen, zelfs de spullen die ik helemaal niet wilde hebben. (Die heb ik later naar de kringloop gebracht of verkocht via Marktplaats.) Ik had graag het hoofd van mijn ex gezien toen zij een week later met een verhuisbus voor ons compleet lege huis stond en er alleen nog een hoopje kleren en wat persoonlijke spullen van haar lagen.
En de mooiste wraakactie? Een aantal maanden na de breuk leerde ik mijn huidige vriendin kennen met wie ik hartstikke gelukkig ben en in het najaar een kindje verwacht. Van mijn ex heb ik nooit meer iets van gehoord.
Onze gezamenlijke koopwoning was verkocht en we moesten alleen nog de inboedel verdelen. Mijn ex, die al die tijd bij een vriendin in een andere stad logeerde, mailde mij (dus schriftelijk vastgelegd) dat ik wat haar betreft eerste keuze had in wat ik mee wilde nemen; zij zou dan de overgebleven spullen later ophalen. Dat liet ik me geen tweede keer zeggen. Ik heb een extra grote verhuisauto geregeld en het hele huis leeggehaald. Werkelijk alles meegenomen, zelfs de spullen die ik helemaal niet wilde hebben. (Die heb ik later naar de kringloop gebracht of verkocht via Marktplaats.) Ik had graag het hoofd van mijn ex gezien toen zij een week later met een verhuisbus voor ons compleet lege huis stond en er alleen nog een hoopje kleren en wat persoonlijke spullen van haar lagen.
En de mooiste wraakactie? Een aantal maanden na de breuk leerde ik mijn huidige vriendin kennen met wie ik hartstikke gelukkig ben en in het najaar een kindje verwacht. Van mijn ex heb ik nooit meer iets van gehoord.
zondag 8 maart 2020 om 11:42
De kandelaarstokyo schreef: ↑08-03-2020 11:16Ik was 9 jaar samen met mijn toenmalige vriendin toen ze mij op een dag vertelde dat ze verliefd was geworden op een collega en met hem verder ging. Uiteraard was ik ontzettend verdrietig en boos, maar ik heb op mijn onderlip gebeten en de scheiding zo volwassen en zakelijk mogelijk afgehandeld. Zelfs toen ik er via-via achterkwam dat de affaire met haar collega al weken speelden en ze eerder in onze relatie ook al vreemd was gegaan. Ik was eigenlijk niet eens bezig met het idee om wraak te nemen, totdat de situatie zichzelf ineens aandiende.
De servetten
De blender
Wég!
Ik vind hier dingen van.
zondag 8 maart 2020 om 11:47
Ik heb ooit een onbedoelde wraakactie gehad bij mijn ex.
Hij hield altijd van spullen die er ontzettend duur uitzien maar totaal niet praktisch zijn, puur om mee te pronken. Zijn moeder verweet mij altijd dat ik een dikke luie geldwolf was die alleen maar bij hem was voor zijn geld. Hij heeft als moederskindje altijd zijn raad opgevolgd en zoveel mogelijk alles op zijn naam laten zetten omdat hij als de doods was dat ik met een deel van zijn spullen er van door zou gaan.
Zo mocht ik ook geen mooie spullen kopen, want dan kon hij niet zeggen dat het van hem was en als het ooit uit zou gaan zou hij zonder mooie spullen zitten want die nam ik dan mee.
Uiteindelijk is die relatie stuk gegaan, onder andere door het gebrek aan vertrouwen en omdat ik op deze manier niet gelukkig was en ook geen fijne toekomst zag.
En die spullen? Die mocht hij allemaal houden want mij interesseerde het geen ene reet, al had ik officieel wel recht op de helft....
Wat heeft hij zich vergist en had hij een spijt....
Was totaal niet de bedoeling om hem op die manier te raken maar is uiteindelijk toch gebeurd.
Op dit moment ben ik ook nog gelukkig getrouwd
Hij hield altijd van spullen die er ontzettend duur uitzien maar totaal niet praktisch zijn, puur om mee te pronken. Zijn moeder verweet mij altijd dat ik een dikke luie geldwolf was die alleen maar bij hem was voor zijn geld. Hij heeft als moederskindje altijd zijn raad opgevolgd en zoveel mogelijk alles op zijn naam laten zetten omdat hij als de doods was dat ik met een deel van zijn spullen er van door zou gaan.
Zo mocht ik ook geen mooie spullen kopen, want dan kon hij niet zeggen dat het van hem was en als het ooit uit zou gaan zou hij zonder mooie spullen zitten want die nam ik dan mee.
Uiteindelijk is die relatie stuk gegaan, onder andere door het gebrek aan vertrouwen en omdat ik op deze manier niet gelukkig was en ook geen fijne toekomst zag.
En die spullen? Die mocht hij allemaal houden want mij interesseerde het geen ene reet, al had ik officieel wel recht op de helft....
Wat heeft hij zich vergist en had hij een spijt....
Was totaal niet de bedoeling om hem op die manier te raken maar is uiteindelijk toch gebeurd.
Op dit moment ben ik ook nog gelukkig getrouwd
zondag 8 maart 2020 om 12:03
Doe niet zo saai.
Ik lees met plezier mee
Zelf doe ik niet echt aan wraak, ik denk altijd maar: "wraak is zoet, zeker als je er niets voor hebt hoeven doen"
anoniem_63e9328468450 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 12:05
25.11% gewijzigd
zondag 8 maart 2020 om 12:27
Ik vind 'wraak' als je het echt bedenkt om wraakzuchtig te zijn waarbij het middel feitelijk erger is dan de kwaal ook vrij kansloos. Dingen die ik hier lees als de envelop vol glitter vind ik daarentegen dan wel ECHT grappig.
Ik herinner me een wraak ding dat ik heb gedaan. Ik ging met mijn ex voor anderhalf jaar naar het buitenland. Ik kwam voordat die periode voorbij was, alleen terug om dat hij even was vergeten te vertellen dat hij zich liever liet pijpen door een buitenlandse.
Toen ik na een paar maanden bij mijn ouders weer eigen woonruimte had, had ik ook mijn spullen nodig. Al onze spullen waren gezamenlijk ingepakt en opgeslagen op de zolder van een boerderij van een goede kennis.
Met twee goede vriendinnen ging ik daarheen, om alles uit te pakken en te splitsen in zijn helft en mijn helft. Ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik dat echt heel eerlijk heb gedaan. Het enige wat ik niet gesplitst heb waren de oude muizennesten (vier in totaal) die tegenkwamen in dozen met (kapotgevreten) boeken en keukentextiel: die mocht hij allemaal houden
Ik herinner me een wraak ding dat ik heb gedaan. Ik ging met mijn ex voor anderhalf jaar naar het buitenland. Ik kwam voordat die periode voorbij was, alleen terug om dat hij even was vergeten te vertellen dat hij zich liever liet pijpen door een buitenlandse.
Toen ik na een paar maanden bij mijn ouders weer eigen woonruimte had, had ik ook mijn spullen nodig. Al onze spullen waren gezamenlijk ingepakt en opgeslagen op de zolder van een boerderij van een goede kennis.
Met twee goede vriendinnen ging ik daarheen, om alles uit te pakken en te splitsen in zijn helft en mijn helft. Ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik dat echt heel eerlijk heb gedaan. Het enige wat ik niet gesplitst heb waren de oude muizennesten (vier in totaal) die tegenkwamen in dozen met (kapotgevreten) boeken en keukentextiel: die mocht hij allemaal houden
anoniem_92501 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 12:33
1.30% gewijzigd
zondag 8 maart 2020 om 12:30
ja ik dacht ik gooi er eens een diepe quote in, maar ik ben de meesteres in wraak nemen, maar ik denk als ik deze wraakactie nu post dat ik de meest gehate forummer wordt.
zondag 8 maart 2020 om 14:37
Wraak is het niet echt. Karma misschien?
Ooit op vakantie met mijn vriend, schoonbroer en zijn vriendin.
Bleek dat we toch andere verwachtingen hadden. Nou goed, kan gebeuren.
Ons appartement viel ook erg tegen. Vies, ongedierte, armoedig enz. Ja, zoals je ze wel eens ziet bij " red mijn vakantie", terwijl het echt niet super goedkoop was.
Oja, geen warm water. Lauw-koud konden we douchen... als er al water was.
Ik was diegene die midden in de nacht daar heeft staan poetsen. Schoonbroer was te moe na de reis.
Dus ter plekke een klacht ingediend. Die zei het op te schrijven, we moesten er thuis maar mee naar het reisbureau, nu kon hij weinig voor ons doen (ja, de ongediertebestrijding kwam, dat was het. Hele appartement hing vol giftige dampen).
Thuis zijn mijn vriend en ik wel 3x naar het reisbureau geweest. Hebben 2 brieven geschreven ( was nog voor het digitale tijdperk). Hebben aan schoonbroer en zijn vriendin meerdere keren gevraagd of ze mee gingen/ mee hielpen.
Telkens was het antwoord nee. Te druk, jullue kunnen dat beter, geen zin enz.
Nou goed.
Uiteindelijk kregen we 500 gulden per koppel terug.....
En dat werd op mijn rekening gestort!
Ook kregen we beiden een fles wijn met een excuusbrief.
Die brief met wijn heb ik hun gegeven. Erbij gezegd dat het helaas verder niets had opgeleverd.
"Dat hadden we wel verwacht" zeiden ze.
Je snapt, die 500 gulden hebben wij bij onze volgende vakantie gelegd... zonder hun.
Ons appartement viel ook erg tegen. Vies, ongedierte, armoedig enz. Ja, zoals je ze wel eens ziet bij " red mijn vakantie", terwijl het echt niet super goedkoop was.
Ik was diegene die midden in de nacht daar heeft staan poetsen. Schoonbroer was te moe na de reis.
Dus ter plekke een klacht ingediend. Die zei het op te schrijven, we moesten er thuis maar mee naar het reisbureau, nu kon hij weinig voor ons doen (ja, de ongediertebestrijding kwam, dat was het. Hele appartement hing vol giftige dampen).
Thuis zijn mijn vriend en ik wel 3x naar het reisbureau geweest. Hebben 2 brieven geschreven ( was nog voor het digitale tijdperk). Hebben aan schoonbroer en zijn vriendin meerdere keren gevraagd of ze mee gingen/ mee hielpen.
Nou goed.
Die brief met wijn heb ik hun gegeven. Erbij gezegd dat het helaas verder niets had opgeleverd.
Je snapt, die 500 gulden hebben wij bij onze volgende vakantie gelegd... zonder hun.
de wereld wacht om ontdekt te worden
zondag 8 maart 2020 om 14:45
Ik heb een paar jaar geleden een oude iPhone via Marktplaats gekocht. Bleek een nog veel ouder type te zijn dan waar mee geadverteerd werd en werkte helemaal niet. Verkoper reageerde nergens op. Adres achterhaald en er naar toe gegaan, verkoper bleek niet thuis. Heb daarna een hondendrol door zijn brievenbus gegooid met een briefje erbij: "wie shit zaait zal shit oogsten". Dat gaf enige voldoening.
Love is the meaning of life
zondag 8 maart 2020 om 14:49
Je vergeet de gastendoekjes...
Love is the meaning of life
zondag 8 maart 2020 om 14:53
ik vind de wraak van degene die gedumpt was zonder dat ze het zelf officieel wist wel de mooiste tot nu toe. "vriend"om de nek vliegen als ze hem tegenkomt in gezelschap van nieuwe vriendin
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 8 maart 2020 om 16:17
Oké, werk gerelateerd. Een ingevlogen consultant die ons team komt versterken In een crisis - oorlog situatie met iedere morgen 1000 mensen voor de deur: ouderen, moeders met pasgeboren baby's, zieke kinderen. Ze doet niets, heeft alleen kritiek op het team dat kei-hard werkt. Zij is dol op kunst. Bij haar afscheid krijgt ze een gravure van de oude stad, ze glimt van trots. Het is een fotokopie op een A4'tje
in een nep lijst. Voor een nep consultant.
Alles sal reg kom
zondag 8 maart 2020 om 19:25
thanx schreef: ↑08-03-2020 14:37Wraak is het niet echt. Karma misschien?
Nou goed.
Bedoel je dat je hun € 500 hebt ingehouden?
zondag 8 maart 2020 om 19:28
Dus alleen omdat het andere koppel niet kon heb jij die 500 euro gehouden? Vind dat wat.thanx schreef: ↑08-03-2020 14:37Wraak is het niet echt. Karma misschien?
Nou goed.
zondag 8 maart 2020 om 19:37
elfjetwaalfje schreef: ↑08-03-2020 14:45Ik heb een paar jaar geleden een oude iPhone via Marktplaats gekocht. Bleek een nog veel ouder type te zijn dan waar mee geadverteerd werd en werkte helemaal niet. Verkoper reageerde nergens op. Adres achterhaald en er naar toe gegaan, verkoper bleek niet thuis. Heb daarna een hondendrol door zijn brievenbus gegooid met een briefje erbij: "wie shit zaait zal shit oogsten". Dat gaf enige voldoening.
Goeie!!