Grappige wraakacties
dinsdag 3 maart 2020 om 22:25
Omdat het topic
relaties/wat-is-jouw-leukste-wraakactie ... s/109600/9
een slotje heeft, een nieuw topic over wraakacties.
P.S. Je auto van je ex bekrassen of tuinstoelen stelen zijn geen grappige wraakacties.
relaties/wat-is-jouw-leukste-wraakactie ... s/109600/9
een slotje heeft, een nieuw topic over wraakacties.
P.S. Je auto van je ex bekrassen of tuinstoelen stelen zijn geen grappige wraakacties.
dinsdag 3 maart 2020 om 22:25
TO trapt af.
Ik woonde in een woongroep waar we van alles deelden: de telefoon (ja, ja, lang geleden), de stofzuiger, het krantenabonnement (nog geen internet), schoonmaakmiddelen (zoals w.c.-reiniger) voor de keuken en badkamer. Iedereen betaalde een bedragje voor de gezamenlijke kosten. Was vastgesteld in de huisvergadering. Echt niet veel.
Eén bewoonster begon opeens te miepen dat ze haar eigen schoonmiddel (Dasty ongetwijfeld) gebruikte en dus een gulden minder hoefde te betalen per maand. Ze maakte minder over naar de huishoudpot. Nadat ze dat een aantal maanden achter elkaar had geflikt, hebben we haar telefoongeld iets omhoog geschroefd.
Ik woonde in een woongroep waar we van alles deelden: de telefoon (ja, ja, lang geleden), de stofzuiger, het krantenabonnement (nog geen internet), schoonmaakmiddelen (zoals w.c.-reiniger) voor de keuken en badkamer. Iedereen betaalde een bedragje voor de gezamenlijke kosten. Was vastgesteld in de huisvergadering. Echt niet veel.
Eén bewoonster begon opeens te miepen dat ze haar eigen schoonmiddel (Dasty ongetwijfeld) gebruikte en dus een gulden minder hoefde te betalen per maand. Ze maakte minder over naar de huishoudpot. Nadat ze dat een aantal maanden achter elkaar had geflikt, hebben we haar telefoongeld iets omhoog geschroefd.
dinsdag 3 maart 2020 om 22:36
Ik had een enge buurman die expres heel veel lawaai maakte en verder ook heel nar tegen me deed.
Hij had stapels kranten en oud papier op zijn deel van de gang en ik heb bij mijn verhuizing daar per ongeluk een fles heel vies parfum op laten vallen.
Hij moest toen helaas die berg brandgevaarlijke troep opruimen en hij was een beetje allergisch, hij moest er erg van niezen en zelfs kokhalzen. Heel rot allemaal.
Hij had stapels kranten en oud papier op zijn deel van de gang en ik heb bij mijn verhuizing daar per ongeluk een fles heel vies parfum op laten vallen.
Hij moest toen helaas die berg brandgevaarlijke troep opruimen en hij was een beetje allergisch, hij moest er erg van niezen en zelfs kokhalzen. Heel rot allemaal.
dinsdag 3 maart 2020 om 22:53
dinsdag 3 maart 2020 om 22:57
dinsdag 3 maart 2020 om 23:00
Oude tante van mijn man wilde eens schuilen onder iemands carport hier in de buurt. Ze was op de fiets en er brak noodweer los. Vrouw des huizes stuurde haar weg, want dat was echt niet de bedoeling. Paar dagen later heeft ze slachtafval bij hun in de tuin gesmeten. Moet hier altijd om lachen als ik dat huis passeer
dinsdag 3 maart 2020 om 23:08
Ik vind dat niet echt grappig eigenlijk..nachtvlinder1977 schreef: ↑03-03-2020 23:00Oude tante van mijn man wilde eens schuilen onder iemands carport hier in de buurt. Ze was op de fiets en er brak noodweer los. Vrouw des huizes stuurde haar weg, want dat was echt niet de bedoeling. Paar dagen later heeft ze slachtafval bij hun in de tuin gesmeten. Moet hier altijd om lachen als ik dat huis passeer![]()
dinsdag 3 maart 2020 om 23:23
Het is niet echt een relationele wraakactie maar op YouTube staat een filmpje van Mark Rober - glitterbomb.
In Amerika is het blijkbaar normaal om een pakketje voor de deur te zetten wanneer je niet thuis bent. Deze kan dus gejat worden.
Nadat dit hem overkwam heeft hij een 'pakketje' gemaakt met glitter en een camera. Hilarisch, de dieven maken hem open en de glitterbomb ontploft, ze weten niet hoe snel ze dat ding weer uit huis moeten krijgen.
dinsdag 3 maart 2020 om 23:26
Ik wel. Vooral omdat ik het ni e t van haar zou verwachten en omdat ik het ontzettend aso vind als iemand niet mag schuilen.
Zelf vragen.wij fietsers in zo'n geval binnen. Heel normaal hier achteraf.
dinsdag 3 maart 2020 om 23:27
Wow, wat aso zeg. Van die tante dan.nachtvlinder1977 schreef: ↑03-03-2020 23:00Oude tante van mijn man wilde eens schuilen onder iemands carport hier in de buurt. Ze was op de fiets en er brak noodweer los. Vrouw des huizes stuurde haar weg, want dat was echt niet de bedoeling. Paar dagen later heeft ze slachtafval bij hun in de tuin gesmeten. Moet hier altijd om lachen als ik dat huis passeer![]()
dinsdag 3 maart 2020 om 23:28
Ja die filmpjes laatst met zoon zitten kijken. Sommige dieven zijn denk ik nog glitters uit hun auto aan t verwijderenBendela schreef: ↑03-03-2020 23:23Het is niet echt een relationele wraakactie maar op YouTube staat een filmpje van Mark Rober - glitterbomb.
In Amerika is het blijkbaar normaal om een pakketje voor de deur te zetten wanneer je niet thuis bent. Deze kan dus gejat worden.
Nadat dit hem overkwam heeft hij een 'pakketje' gemaakt met glitter en een camera. Hilarisch, de dieven maken hem open en de glitterbomb ontploft, ze weten niet hoe snel ze dat ding weer uit huis moeten krijgen.
dinsdag 3 maart 2020 om 23:30
Oh maar dat herken ik wel, mijn oma bracht ook een glas drinken naar een wachtende wielrenner met pech. Ik denk dat dat op het platteland iets normaler is inderdaad. Kijk, ik vind het ook niet aardig om iemand weg te sturen die wil schuilen. Maar om dan slachtafval in iemands tuin te gooien vind ik ook ver gaan hoor. Dan was een glitterbom grappiger geweest.nachtvlinder1977 schreef: ↑03-03-2020 23:26Ik wel. Vooral omdat ik het ni e t van haar zou verwachten en omdat ik het ontzettend aso vind als iemand niet mag schuilen.
Zelf vragen.wij fietsers in zo'n geval binnen. Heel normaal hier achteraf.
dinsdag 3 maart 2020 om 23:43
Bendela schreef: ↑03-03-2020 23:23Het is niet echt een relationele wraakactie maar op YouTube staat een filmpje van Mark Rober - glitterbomb.
Dat filmpje is nep https://www.engadget.com/2018/12/21/vir ... ark-rober/
dinsdag 3 maart 2020 om 23:47
Nou ik mag hopen dat het in de stad ook normaal is om iemand onder je carport te laten schuilenGinnyJones schreef: ↑03-03-2020 23:30Oh maar dat herken ik wel, mijn oma bracht ook een glas drinken naar een wachtende wielrenner met pech. Ik denk dat dat op het platteland iets normaler is inderdaad. Kijk, ik vind het ook niet aardig om iemand weg te sturen die wil schuilen. Maar om dan slachtafval in iemands tuin te gooien vind ik ook ver gaan hoor. Dan was een glitterbom grappiger geweest.
dinsdag 3 maart 2020 om 23:47
Hij heeft er ook een 2.0 versie van gemaakt dus lijkt mee ontzettend sterk. Maar goed, op het internet weet je dingen nooit 100% zeker hè. Die website lijkt mij dan weer wat minder betrouwbaar.chocolol schreef: ↑03-03-2020 23:43Dat filmpje is nep https://www.engadget.com/2018/12/21/vir ... ark-rober/
dinsdag 3 maart 2020 om 23:51
Toen ik een jaar of 10/11 was kwamen er nieuwe mensen in de straat wonen. Huis direct aan de speeltuin. De schommels en glijbaan stonden op nog geen vijf meter van het huis. Wij spelen, we deden slagbal met hindernis met de hele buurt.
Stormt die vrouw naar buiten dat we stil moesten zijn. Eh...
volgende dag weer, zelfde verhaal. En paar dagen later weer maar toen schopte zij onze bal heel hard weg en die rolde in de sloot. Toen zijn een aantal ouders maar even met ze gaan praten.
Een paar dagen daarna waren we met van die blaaspijpjes aan het spelen en we waren in het huisje van de speeltuin rustig pijltjes aan het draaien van oude tv gidsen (vooral de Veronica draaide zo lekker) gedoneerd door verschillende buren. Komt die man van dat huis naar buiten dat we dat echt niet mochten doen want dat gaf een dikke troep En daar had hij last van. We ruimden altijd onze pijltjes weer op dus no worries.
Even later stapt ie op de fiets en rijdt weg. En het mooie was het enorme raam op de bovenverdieping stond nog wagenwijd open....
We stonden dus even later wedstrijdje te doen wie vanaf de grootste afstand nog pijltjes bij ze naar binnen kreeg. En het bleef niet bij pijltjes. Want we hadden ook nog van die mooie struikjes met besjes...
Ze hadden al snel de buurt tegen zich. En dan te bedenken dat onze straat destijds de meest kinderrijke straat van Nederland was. Gaan ze aan een speeltuin wonen
Was zo leuk voor hun eigen kinderen.
Die konden er ook niets aan doen dat hun ouders zo waren. Helaas valt de appel niet ver van de boom.
Stormt die vrouw naar buiten dat we stil moesten zijn. Eh...
volgende dag weer, zelfde verhaal. En paar dagen later weer maar toen schopte zij onze bal heel hard weg en die rolde in de sloot. Toen zijn een aantal ouders maar even met ze gaan praten.
Een paar dagen daarna waren we met van die blaaspijpjes aan het spelen en we waren in het huisje van de speeltuin rustig pijltjes aan het draaien van oude tv gidsen (vooral de Veronica draaide zo lekker) gedoneerd door verschillende buren. Komt die man van dat huis naar buiten dat we dat echt niet mochten doen want dat gaf een dikke troep En daar had hij last van. We ruimden altijd onze pijltjes weer op dus no worries.
Even later stapt ie op de fiets en rijdt weg. En het mooie was het enorme raam op de bovenverdieping stond nog wagenwijd open....
We stonden dus even later wedstrijdje te doen wie vanaf de grootste afstand nog pijltjes bij ze naar binnen kreeg. En het bleef niet bij pijltjes. Want we hadden ook nog van die mooie struikjes met besjes...
Ze hadden al snel de buurt tegen zich. En dan te bedenken dat onze straat destijds de meest kinderrijke straat van Nederland was. Gaan ze aan een speeltuin wonen
Die konden er ook niets aan doen dat hun ouders zo waren. Helaas valt de appel niet ver van de boom.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 4 maart 2020 om 00:07
woensdag 4 maart 2020 om 00:08
Helemaal mee eens. Als je slachtafval gaat dumpen bij iemand omdat hij/zij onaardig deed, ben je zelf net zo onaardig.
chocolol wijzigde dit bericht op 04-03-2020 00:42
0.26% gewijzigd