Naakt in jacuzzi?

11-03-2020 11:35 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!
Morgen heb ik een verrassing gepland voor m'n vriend en gaan we in een luxe b&b overnachten met jacuzzi.
M'n vriend heeft wel een vermoeden van wat voor soort overnachting het is, maar heeft verder geen idee wat de plannen zijn en vroeg daarom of hij iets van een zwembroek ofzo mee moest nemen.
Ik ben zelf nog nooit in een jacuzzi/whirlpool geweest, maar ik ging er vanuit dat we daar wel gewoon allebei naakt in kunnen.
Maar ik dacht, er zijn hier vast wel vrouwen met meer ervaring daarmee, die weten wat normaal is om te doen? 😋
Is het zoals een bad waar je ook naakt in gaat of niet?
De jacuzzi staat binnen en niemand kan ons daar zien, dus qua privacy zou het sowieso kunnen.
Als niemand je in de jacuzzi kan zien, kun je zeker naakt hoor. Waarom niet?
Aan de BB eigenaren vragen of het gepast is.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Ik zou de jacuzzi wel even leeg laten lopen.

http://zondares.blogspot.com/2019/11/jacuzzi.html
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Olina schreef:
11-03-2020 11:42
Aan de BB eigenaren vragen of het gepast is.
Ik zou het niet vragen, maar let er wel op of die jaccuzzi stevig staat, voordat je wilde dingen probeert.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
VelvetVolvo schreef:
11-03-2020 11:39
Als niemand je in de jacuzzi kan zien, kun je zeker naakt hoor. Waarom niet?
Ja ik dacht, misschien voelt dat niet fijn of hoort dat niet, is dat onhygiënisch ofzo..
Maar fijn dat dat wel gewoon kan, dan zeg ik dat hij z'n zwembroek thuis kan laten😊
Ik zou het voor de zekerheid gewoon meenemen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
haarklover schreef:
11-03-2020 11:43
Ik zou het niet vragen, maar let er wel op of die jaccuzzi stevig staat, voordat je wilde dingen probeert.
Haha goeie!
Ik kan je nu al zeggen dat in die Jacuzzi in kwestie al veel onchristelijke dingen zijn gebeurd.
In de sauna zit ik altijd naakt in de jacuzzi.
ik geef mn bek ook maar een douw
In een gewoon bad zit je ook met je badpak aan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Karl_Marx schreef:
11-03-2020 11:58
Ik kan je nu al zeggen dat in die Jacuzzi in kwestie al veel onchristelijke dingen zijn gebeurd.
Oh brrr ja. Ik hoop maar dat ze dat ding goed schoonmaken na iedere gast. En natuurlijk ga je er naakt in als hij in je eigen kamer staat.
Een Jacuzzi heeft gewoon een schoonmaakprogramma. Kwestie van dat ding vol laten lopen dat alle jets onder water zitten, zorgen dat de tank met schoonmaakmiddel niet leeg is en een knopje indrukken.

Ik doe dat gewoon 1x per maand thuis, maar in een B&B mag ik toch hopen dat ze het na iedere nieuwe klant doen.

Btw: in het bed waar je in slaapt zijn ook dingen gebeurd, dus mensen die zich daar druk om willen maken... ;)
haarklover schreef:

Gatverdamme :-D
Musiclover322 schreef:
11-03-2020 11:43
Ja ik dacht, misschien voelt dat niet fijn of hoort dat niet, is dat onhygiënisch ofzo..
't Is eerder onhygiënisch om er met zwemkledij in te gaan; zeep en andere resten die achterblijven in het water, dat geeft alleen maar slechte en/of ongewenste combinaties.

Bij onze jacuzzi thuis is het heel simpel: wil je er in, dan ga je naakt. Ben je te preuts om er naakt in te gaan, dan ga je er niet in.
haarklover schreef:

Wat een leuke site! Vlot geschreven, informatief, onderkoelde humor, Wel grappig dat mannen eigenlijk worden neergezet als manipuleerbare sukkels aan wie je kunt verdienen. En inderdaad, ik ga nooit meer in zo'n ding.
Ja hoor gewoon naakt.
DS1971 schreef:
11-03-2020 12:23
Ik doe dat gewoon 1x per maand thuis, maar in een B&B mag ik toch hopen dat ze het na iedere nieuwe klant doen.

Ik vrees met grote vrezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
JuriaanB schreef:
11-03-2020 12:49
Wat een leuke site! Vlot geschreven, informatief, onderkoelde humor, Wel grappig dat mannen eigenlijk worden neergezet als manipuleerbare sukkels aan wie je kunt verdienen. En inderdaad, ik ga nooit meer in zo'n ding.
Nou ja, dat lijkt mij dan ook wel gelden voor de mannetjes die moeten betalen voor seks.
TO ik begrijp je vraag niet helemaal:
Is het zoals een bad waar je ook naakt in gaat of niet?

Uh ja. Maar wat zou het anders moeten zijn dan? Als dat ding in je kamer staat dan ga je er gewoon naakt in. En anders trekt je man je badpak of bikini vanzelf snel uit toch.
Een jacuzzi is toch gewoon een bad, maar dan met bubbels?
In een bad in een hotel ga je toch ook niet met je burkini in zitten?
Frankly my dear, I don"t give a damn
himalaya schreef:
11-03-2020 13:01
Ik vrees met grote vrezen.
Nou ja, als ze de hygiëne niet serieus nemen met de jacuzzi, dan zal het met het bed ook niet geweldig zijn.

Sowieso is een jacuzzi misschien wel leuk als opwarmer, maar het is verder wel behelpen en als dat ding op de kamer staat, dan zal het vuurwerk toch buiten de jacuzzi plaatsvinden.

In een gewoon bad of onder de douche vinden ook vrijpartijen plaats, dus ik blijf erbij, als je je hier druk om maakt, dan zijn hotels gewoon niet voor jou. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven