Verwarrend gedrag bij jongen

12-03-2020 20:38 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb lang getwijfeld of ik dit moest vertellen.

Ik heb vorig jaar bij een club een leuke jongen ontmoet en vanaf het begin toonde hij veel interesse en kwam altijd bij mij zitten om te kletsen, ik had het idee dat wij een klik hadden.

Vorige week heb ik hem om zijn telefoonnummer gevraagd, zodoende zijn we begonnen met appen. Hij stuurde mij ook s’ochtends berichten en stelde veel vragen en lieve berichtjes met smiley’s etc.

Dus toen heb ik gevraagd om af te spreken, dat wilde hij wel en zei dat hij zin in had.
Hij bleef erg lang, ook toen ik zei dat ik eigenlijk weg moest wilde hij volgensmij het liefst blijven, want hij stond niet op.

Maandag zag ik hem weer (in gezelschap), maar toen heeft hij niks tegen mij gezegd, kwam er niet bij zitten en bleef ongemakkelijk staan en maakte opvallend oog contact.
Ik heb hem geappt om te vragen waarom hij niks zei, maar hij zei dat er niks aan de hand was. En dat hij bij een ander meisje bleef hangen.

Die dag daarop heb ik hem weer geappt, hij reageerde wel en stelde wel een vraag terug, maar deed kortaf en hij toonde naar mijn idee weinig interesse.
Daarna heb ik hem niet meer geappt of gesproken.

Ik heb nu geen idee wat er aan de hand is, want het leek zo gezellig en hij toonde veel interesse.
maar hij zei dat er niks aan de hand was. En dat hij bij een ander meisje bleef hangen.

Wat wil je verder nog horen?
Laat gaan .
Als het hooi het paard volgt, dan wil het gegeten zijn...
Geen prima, prima is geen goed.
Vervelend dat je niet weet wat er veranderd is. Bij het deel over het andere meisje zou ik zelf wel afhaken. Je wil iemand die voor jou gaat. 👍🏻
Even ter info: Dat meisje heeft al een vriend en is daar stagiaire
Juul02 schreef:
12-03-2020 21:24
Even ter info: Dat meisje heeft al een vriend en is daar stagiaire
Niet wanhopig doen hoor! Je bent meer waard dan dat.
Je moet iemand hebben die staat te trappelen om bij je te mogen zijn ☺️
Maar hij bleef er aan hangen. Ofzoiets.
Dat hij bij een ander meisje was en dat jou ook duidelijk wilde maken, zegt denk ik genoeg.. laten gaan lijkt me het beste, hoe rot dat ook is voor jou.
Over dat meisje maak ik mij niet zoveel zorgen, meer over het niks zeggen😅
Juul02 schreef:
12-03-2020 21:40
Zou dat geen verband hebben denk je? Als jij denkt van niet, dan moet je het gewoon direct vragen aan hem of hij het nog ziet zitten om nog een keer af te spreken.
Nee, denk het niet die zijn gewoon vrienden, zag er ook niet verdacht uit!☺️ Misschien moet ik het nog een keer vragen binnenkort, haha!
Juul02 schreef:
12-03-2020 21:40
Nogmaals, waarom zou je achter iemand aan lopen die niet duidelijk gecharmeerd is van je?
Als je een vriendin zou hebben met dit verhaal, of je dochter later... wat zou je dan zeggen?

“Graag of niet meis!”

Toch??
Juul02 schreef:
12-03-2020 21:50
Nee, denk het niet die zijn gewoon vrienden, zag er ook niet verdacht uit!☺️ Misschien moet ik het nog een keer vragen binnenkort, haha!
Tsja dat is dan de enige andere optie, maar ik persoonlijk denk dat de boodschap wel duidelijk is, als het contact is gestopt zoals je het beschrijft. Vragen of laten gaan, want van zijn kant komt er in ieder geval niks.
Ja, dat is ook wel waar! Ik wacht het nog even af en anders vraag ik het misschien nog een keer!😅
Heb ik dit verhaal niet al 10x gelezen?
Hij vindt nu dat andere meisje leuk met jou heeft hij al eens afgesproken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven