Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 13 maart 2020 om 10:48
Ja dat zeggen de experts. Maar dat zegt dus niks. Als je logisch en kritisch nadenkt is het helder dat dit virus evolueert tot een zombievirus. En voila, daar heb je je apocalyps.

vrijdag 13 maart 2020 om 10:52
Beetje zelfstandig denker weet dat dit al decennia geleden gepland is door de illuminati. Kun je je handen wassen tot je een ons weegt.

vrijdag 13 maart 2020 om 11:01
Wat levert zoiets ophimalaya schreef: ↑13-03-2020 08:52Er wordt weer een nieuwe stagiair bij Viva gezocht, dus weer een nieuwe wismod in juni ‘bij de gezelligste online redactie van Nederland’.
www.viva.nl/algemeen/vacature-stage-online-redactie/

Voor iedereen een groene tuin
vrijdag 13 maart 2020 om 11:07
Stagevergoeding.
Geen bijzonderheden

vrijdag 13 maart 2020 om 11:14
Het doet me vooral beseffen hoe wonderlijk het eigenlijk is dat normaal alles altijd gewoon doorgaat, en hoe extreem goed georganiseerd onze maatschappij is. Ik baal als een stekker dat ik nu niet kan reizen en dat festivals en concerten niet doorgaan maar Jezus wat ben ik eigenlijk een verwend nest.

vrijdag 13 maart 2020 om 11:21
Dit. Ik heb alleen al maanden geen leven dus voor mij veranderd er momenteel weinig. Ik krijg hoogstens meer gezelschap in huisMurrmurr schreef: ↑13-03-2020 11:14Het doet me vooral beseffen hoe wonderlijk het eigenlijk is dat normaal alles altijd gewoon doorgaat, en hoe extreem goed georganiseerd onze maatschappij is. Ik baal als een stekker dat ik nu niet kan reizen en dat festivals en concerten niet doorgaan maar Jezus wat ben ik eigenlijk een verwend nest.

vrijdag 13 maart 2020 om 11:23
We zijn gewoon niet gewend dat er iets mis kan gaan.GroenTuintje schreef: ↑13-03-2020 11:16Juist omdat het alijd zo goed verloopt, loopt het nu juist compleet fout.. door dit rot virus en de complete paniek van heel veel mensen.

vrijdag 13 maart 2020 om 11:32

vrijdag 13 maart 2020 om 11:45
Eens.Murrmurr schreef: ↑13-03-2020 11:14Het doet me vooral beseffen hoe wonderlijk het eigenlijk is dat normaal alles altijd gewoon doorgaat, en hoe extreem goed georganiseerd onze maatschappij is. Ik baal als een stekker dat ik nu niet kan reizen en dat festivals en concerten niet doorgaan maar Jezus wat ben ik eigenlijk een verwend nest.
En nu is er een bump in the road. Daar moeten we niet over zeuren of paniekerig over doen. Gewoon accepteren dat er veel dingen niet kunnen de komende tijd. Dat gaat ook weer voorbij.

vrijdag 13 maart 2020 om 11:47
Veel plezier!PoesinBoots schreef: ↑13-03-2020 11:34Zijn jullie handen ook zo droog? Ik hou geen vel meer over.
En verder vier ik vanavond gewoon mijn verjaardag. Ga alleen niemand zoenen.

vrijdag 13 maart 2020 om 11:50
Lady*Voldemort schreef: ↑13-03-2020 11:45Ik wou dat ik een man was. Dan kon ik nu tenminste leuk met mijn pik gaan spelen.

vrijdag 13 maart 2020 om 11:50
Maud*de*Braose schreef: ↑13-03-2020 11:45Eens.
En nu is er een bump in the road. Daar moeten we niet over zeuren of paniekerig over doen. Gewoon accepteren dat er veel dingen niet kunnen de komende tijd. Dat gaat ook weer voorbij.
Yep. Of we gaan allemaal deaud. En dan is het ook voorbij.