Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 15 maart 2020 om 11:37
Wat leuk om niet alleen maar irritant te zijn. Niet vergeten te stemmen, je zou zomaar eens gelijk kunnen krijgen!

zondag 15 maart 2020 om 11:53
zondag 15 maart 2020 om 11:55
Ieder 'prinsesje' krijgt ook nog eens het gevoel dat haar balboekje vol staat door naar de prins te kijken en te luisteren?
Hij wringt zijn muzikanten en technici al jaren schandalig uit. Alleen al daarom vind ik hem niet te pruimen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 15 maart 2020 om 12:06
Ik snap het ook niet. Ik trek die man niet

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 15 maart 2020 om 12:07
Het gaat mij om die mensen in het publiek. Uitzinnig zijn ze. Why?? Het is echt vreselijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 15 maart 2020 om 12:21
Nee hoor, bloedserieus.RikM schreef: ↑15-03-2020 11:53Dit is expres toch? Dat moet haast wel.
overig/tekenen-welke-stiften-voor-huids ... ges/459099

zondag 15 maart 2020 om 13:10
Dubbel
groentuintje wijzigde dit bericht op 15-03-2020 13:10
8.64% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
zondag 15 maart 2020 om 13:10
Ow, ik dacht altijd dat hij zijn personeel goed betaalde?
Voor iedereen een groene tuin

zondag 15 maart 2020 om 13:11
Hij was wel een keer failliet omdat 'ie alles opzoop en gokte of zo

zondag 15 maart 2020 om 13:45
Nee. Echt niet. Ik ken verschillende muzikanten en technici die met hem getourd hebben. Schandalige toestanden. Van sejours waarvan je ter plaatse niet eens 1 fatsoenlijke maaltijd kan betalen tot hotelkamers met teveel mensen delen, zelf vliegtickets moeten betalen of niet mogen vliegen maar per trein moeten reizen en bijgevolg doodmoe en geen tijd om te recupereren tot op staande voet 'bedankt' worden omdat meneer niet in zijn hum is en dus op eigen kosten naar huis en geen werk in de tijd die vrij gehouden werd voor de tour...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 15 maart 2020 om 14:16
Door te spreken van 1 huidskleur en dan te hopen dat er een paar racisten op af komen open je wel die discussie
zondag 15 maart 2020 om 15:20
ModeratorViva schreef: ↑13-03-2020 15:55Beste Zazamaenade,
Wij lezen en controleren elk bericht van een nieuw account. Dit bericht had niet goedgekeurd mogen worden omdat het een forummer was met een permanente ban. Helaas ging het fout en was het bericht voor een paar minuten geplaatst. Wij hebben dit zo snel mogelijk opgelost en de forummer een permanente ban geven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dat lijkt me toch echt niet: kijk even naar dit nieuwe account, memberlist.php?mode=viewprofile&u=396484
Mods let nou eens op. Topics over corona lijken me typisch iets waar je als moderators bovenop moet zitten op dit moment.
Onrust- en paniekzaaiers en trollen draaien overuren en jullie zitten te dutten.

nounou

zondag 15 maart 2020 om 15:23
Je zou bijna denken dat mensen en zelfs mods wel iets belangrijkers aan hun hoofd hebben nu dan dit gezeur.Zazamaenade schreef: ↑15-03-2020 15:20Mods let nou eens op. Topics over corona lijken me typisch iets waar je als moderators bovenop moet zitten op dit moment.
Onrust- en paniekzaaiers en trollen draaien overuren en jullie zitten te dutten.![]()
zondag 15 maart 2020 om 15:24
dit dusZazamaenade schreef: ↑15-03-2020 15:20Dat lijkt me toch echt niet: kijk even naar dit nieuwe account, memberlist.php?mode=viewprofile&u=396484
Mods let nou eens op. Topics over corona lijken me typisch iets waar je als moderators bovenop moet zitten op dit moment.
Onrust- en paniekzaaiers en trollen draaien overuren en jullie zitten te dutten.![]()