zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Eva: ik denk niet dat mijn vriend in juni naar de babybeurs zal willen gaan, dus ik zal moeten passen. Tenzij wij samen gaan natuurlijk

En je hoeft je niet te schamen, het is de natuur, kan je toch ook niets aan doen?
Is het ook de natuur dat ik om alles janken moet?

En vaak bozer wordt op vriendlief dan nodig of redelijk is..hemel ik heb echt heel erg last van mijn hormonen ben zo opvliegend...oké het speelt ook mee dat er nog steeds toestanden met ex zijn ....maar toch...tjee dit is niet echt leuk hoor....
Ik vrees ervoor Lilith 9 maanden volhouden en dan zal het wel weer wat minderen :D

Zijn het zo'n toestanden met je ex? Ex-en, nergens goed voor *knuffel*
hoi meiden,

@ eva; gefeliciteerd!!!!!!!!! Wauw, in 1 keer, had ik ook en is idd bijna genant tegenover anderen die er zo lang over doen.....maar wees ook gewoon blij hoor!

Ook ik heb enorm pijnlijke borsten....wel mooie deco, hahaha! van kleine B nu richting C, vriend helemaal gelukkig, hahaha! Was ook 2 dagen misseljk, maar is nu gelukkig weer weg, denk dat het samenhing met enorme drukte in mn werk. Merk wel dat ik echt vaker op de dag moet eten, anders voelt mn maag toch niet helemaal lekker aan.... gelukkig alleen maar trek in gezonde dingen. Maar omdat ik zo onzettend moe ben ben ik nog niet toegekomen aan sporten. voel me vandaag goed, als het morgen ook zo is ga ik weer aan de slag, anders zijn het geen zwangerschapskilo's die eraan komen maar luiheids-kilo's, haha! Maar herkennen jullie ook die enorme onbeschrijfelijke lamlendigheid, dit is echt niks vergeleken bij een keer moe zijn, dat zwanger zijn is best zwaar. Oh en Lilith, ook ik ben emotioneel, begin ik te huilen als ik mn vriend verteel dat ik zo moe ben enzo, haha. raar om mezelf zo anders mee te maken, mn vriend vindt het gelukkig alleen maar lief en steunt me.

Het lijkt wel of ons clubje steeds kleiner wordt, veel mensen al lang niet gezien hier, best jammer, enige voordeel is dat je niet eerst 4 pagina's moet lezen als je een dag niet hebt gekeken.

Groetjes Londen
hoi meiden

nou londen heb jij even mazzel met je gezonde dingen eten ,

ik eet alles uit de kasten, maar echt heel erg ongezond.

kan er niks aan doen, probeer het maar goed te maken met foliumzuur melk en bananen !!!!!

verder ben ik ook niet echt ziek maar heb wel sneller last van kokhalzen zeg maar, gisteren toen ik de potpori op de wc rook, vanmiddag toen ik ui rook, en net toen ik de was in de wasmachine deed oooh my god !!!!! heel erg vies, en heb ook echt steken als ik aan het kokhalzen ben bah

maar gelukkig nog niet over hoeven geven, al scheelt het elke keer niet veel !!!!
Ik heb het er vandaag nog maar eens met vriendlief over gehad, maar het lukt echt niet. Terwijl ons nieuwe dak erop zit en we in 9 maand zeker ons 2 kamers kunnen af hebben.. Waarom is hij toch ook zo koppig 8-)
quote:Eva777 schreef op 19 april 2009 @ 10:36:

Lily,

Spannend meid, ik zou al gaan testen. Hoewel, dan heb je misschiende dezelfde twijfels als ik heb. Als het streepje in het begin maar uiterst licht is...

Maar toch, al 2 dagen overtijd! Ziet er goed uit :-)

Ik herken al je symptomen. Ik had ook het gevoel dat mijn menstruatie zou doorkomen, gezien ik dat gevoel had in mijn buik. En ben wel erg moe geweest. Maar ik bleek een ijzer te kort te hebben. Dus ik had voor alles een uitleg... dacht ik

En ik had geen flauw idee wanneer ik een eisprong zou hebben gehad... En mijn borsten doen geen pijn...

Hoi Eva, hier nog steeds niks maar ben er vrijwel zeker van dat het ook niks zal zijn deze maand...geduld hebben maar zeker? Heb gisteren nog eens een test gedaan maar die was opnieuw negatief, zelf geen klein, licht streepje

Ijzer tekort heb ik niet, wel bloedarmoede en daarvan ben ik ook moe...
quote:Lilith75 schreef op 19 april 2009 @ 11:33:

Heb een zomerjurkje aan waar mijn buik zo leuk in uit komt.....Hé Cons.....hahaha jawel Lilith vindt haar niet meer strakke buik maar baby bollende buikje errug leuk!!!!

Daar ben ik dus jaloers op !! Voorbije weekend ben ik voorbij een etalage gewandeld waar ze zomer zwangerschapskledij hadden en vond het zo'n mooie collectie !
@Eva: Jeetje meid dit is nu een gevalletje: al zwanger als je over een natte dweil heen stapt. En al ben ik ontzettend jaloers op je, niets om je over te schamen. Je hebt er immers geen controle over (of jij moet iets kunnen wat wij niet weten)

Gefeliciteerd

Met een beetje geluk ben je dus nog in 2009 mama!! Of je begint 2010 heel erg goed!

Zon hebben we volgens mij sinds pagina 1 niet meer gehoord, dus volgens mij kan die wel uit de lijst....of heb ik het mis?

Ik heb een rotweekend achter de rug. Een van de pups is vrijdagavond gestopt met drinken en uiteindelijk zaterdagmiddag overleden. De keerzijde van fokken. Waarschijnlijk was er iets mis met de pup en is het beter zo, maar zo'n klein kruimeltje weg te zien glippen Nee weer het bewijs dat fokken niet "leuk" is.

Tussen vrijdagnacht half 4 en zaterdagavond 22:00 uur had ik niet geslapen, dus kapot, ook van de emoties natuurlijk. Ook de moeder was van slag dus zaterdagnacht er nog eens vier keer uitgeweest voor haar. Zondag rustig aan gedaan, dus nu weer aardig bijgetankt.

Gelukkig doen de andere twee pups het goed. Ze zijn nu de eerste week door en worden steeds sterker. Ze groeien goed. Natuurlijk hou ik ze nu nog beter in de gaten dan eerst. Gister lag de reu te slapen terwijl zijn zusje dronk. Ik meteen: oh jee.... ga ik hem wegen, was hij 16 gram gegroeid in 2 uur.....ha ha hij kon gewoon geen pap meer zeggen.

Morgen moet ik weer gaan werken. Nou ja maar 3 uurtjes, maar toch. Ik heb net mijn nieuwe contract gekregen, dus ik heb in ieder geval voor 12 uur per week werk voor het komende jaar.

Hopelijk vind ik voor sept. iets anders of iets erbij, want dan eindigd mijn ww.
Eva, gefeliciteerd!!! Wat supersnel zeg, maar wel geweldig!
@stefanie

ik Wil wel samen gaan met je. Alleen vertrek ik 20 juni voor 2 weken naar Frankrijk. Dus weet niet of het gaat lukken.

Wat jammer toch van je vriend. En zeggen dat eerst hij zo erg kinderen wou. Dat hij dan nu niet een beetje gemakkelijker is... nog eventjes geduld. Samen met ons allemaal kom je er wel!

@london

Ik heb net meer energie. Nu het kan ook aan de ijzertabletten liggen.;-) Door een te kort heb je namelijk steeds last van moeheid en futloosheid.

Voorlopig heb ik nog geen rare verschijnselen...

@lily

Wat jammer van de test. Maar er is nog hoop. Misschien was je eisprong later dan je verwacht had.

@Joy4britt

Ik voelde me zelfs schuldig tegenover mijn vriend. Die is van gedachte veranderd omdat de kans bestaat dat het heel erg lang kan duren. :-/ Daar stond ik dan al na 2 weken...

Het zou uitgerekend op 25 december moeten komen. Wel jammer van de dag vind ik.

mijn beste vriendin verjaart op 24 december en zij had wel altijd een heel origineel verjaardagsfeest.

We bleven altijd logeren van 23 op 24 december en 's morgens was er een ontbijt feestje. Was altijd heeeeel erg leuk.

Wat erg van die pup! Moet zo zielig zijn. Ik ben een echte hondenmens.

Heb net naar de gynaecoloog gebeld. Ze zei dat ik echt wel zwanger was en dat ik daarvoor echt geen 3 tests nodig had :-)

Ik mag 13 mei gaan om 12:20u voor de eerste echo. Klinkt zo onrealistisch. Was net aan het wennen aan het idee dat we er aan zouden beginnen! Maar ben SUPER blij!

Voor die datum gaan we het ook nog aan niemand zeggen. Ook niet op het werk, hoewel ik eigenlijk verplicht ben.

Mijn werkdag begint goed! ook al wordt het weer een hele lange. om 10:30 beginnen tot 21:00 vanavond

Toedeloe!
Eva: ik vrees dat het zelf niet voor me lukt, ik zie dat het een vrijdag is en ik moet werken, kan nogal moeilijk verlof vragen, vooral tijdens de examens.. En ohja, mijn vriend zal niet van gedacht veranderen, daar ben k ondertussen wel al zeker van..
Eva: van harte gefeliciteerd meid! Wat is het allemaal snel gegaan voor jou! was het niet schrikken voor je mannetje?

Je zegt dat je de 13e een echo hebt,maar hoeveel weken ben je dan? Wat heerlijk snel al!

ik heb de 6e m'n 1e echo en ben dan 10.5week. Ik moet zeggen dat ik erg toe ben aan de echo!! Ik heb even de bevestiging nodig dat het goed zit allemaal.Ik heb nog grotere,zeer pijnlijke(vooral met slapen) borsten,ben door de dag heen regelmatig misselijk en doodmoe,dus opzich de verschijnselen die erbij horen,maar toch ben ik bang. Juist omdat je nu al wat langer met het idee zwanger zijn rond loopt en het steeds moeilijker wordt als het nu mis gaat. Snapt iemand dit? Ik kan gewoon nog niet met volle overgave blij zijn. Ben nu trouwens 8 wkn.

Het is niet zo dat ik de hele dag stress heb,maar af en toe een stemmetje,dat het ook wel eens niet goed zou kunnen zitten..

Ik voel me soms zo maf en zo anders dames,ken mzelf soms niet meer terug...haha

Ano: wat heerlijk dat je woensdag al mag gaan voor de echo! Na alle stress verdien je die zekerheid! Wat fijn dat het nu allemaal wel goed gaat! Zijn wij even ver?

Lilith: hoe is het? ik lees dat je wat opvliegerig bent,snapt je vriend dit? De mijne heeft het er geloof ik wel moeilijk mee zo af en toe.

Wat leuk jij in die zomerjurk!! Super weer om jezelf te showen!!

Jij nog steeds aan de koffie? Bij mij is het nu cappuccino geworden,is iets zachter voor m'n buikje! hihi... heb voor m'n verjaardag (zaterdag) een nespresso melkopschuimer gekregen,ken je die? Super ding zeg!

Lily: wat vervelend dat het zo onregelmatig verloopt voor je! Ik hoop dat je nu ook snel zwanger mag worden.

Dames dat hoop ik voor allemaal! Ook dat Stef en Karan nu snel aan de slag mogen!!

Een paar namen die ik lang niet gezien heb: Natascha,Zon....en Soeze???

Ano: wil jij voor mij aanpassen: leeftijd 29 en VK: 06-06

De groeten van Renz
Sorry voor de lap tekst
Oooh Renza spannend, die eerste echo (het is toch je eerste echo of niet? )

En die lap tekst, die nemen we erbij, hebben we tenminste iets te doen
Hallo allemaal!

@Eva: gefeliciteerd! Echt super zeg, en dat zo snel! Ben stiekem een beetje jaloers! Maar toch ook wel eng of niet, ik zou zo bang zijn dat ik eerst helemaal blij en zwanger ben, maar dat het uiteindelijk niks blijkt te zijn. Ik ben een echte piekeraar, vandaar! :-D

@Renza: volgens mij is het heel logisch dat je toe bent aan je eerste echo, je wilt toch 'zeker weten' dat alles goed zit. Nog even een paar weekjes wachten dus, spannend!

Bij mij gaat alles goed. Zit vandaag op dag 30 van mijn cyclus (de vorige cyclus duurde 35 dagen) en nog niks. Wel een paar kleine steekjes onderin mijn buik, geen idee wat dat is. Heb ook absoluut niet het gevoel dat ik zwanger ben. Zou dan echt een 'lucky shot' zijn, aangezien ik nog niet echt weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Hopelijk is mijn cyclus deze keer ongeveer net zo lang als de vorige, dan kan ik iets beter gaan plannen... :-)
renza, ik begrijp heel goed wat je bedoelt! ik heb hetzelfde, zo erg dat ik helemaal nog niet op een roze wolk loop, het moet eerst maar lijken op een echo, vind het nog veel te eng allemaal. vriend is wel al helemaal blij, die is niet zo bang dat het niet goed zit, ziet ook aan mij dat er heus wel van alles gebeurt in mijn lijf (en emoties haha) als ik weer volledig kapot op de bank hang...

ik kan gewoon niet geloven dat er echt een mini-mensje in mij zit! ik ben nu 6 en een halve week....
Hallo Dames,

Hier ben ik eens weer

Ja ben een tijdje niet geweest ook bewust voor gekozen was er teveel mee bezig.

Maar het heeft zijn vruchten afgeworpen 13 maart was mijn NOD dag en ik werdt niet ongi dus heb t/m vrijdag gewacht.

Maar ik had voor mij gevoel,dat ik ongi moest worden gerommel in mijn buik.

Vrijdag samen met mijn man de test gedaan.Geen streepje niet zwanger streepje zwanger!

En er kwam een streepje

Dus dat betekend zwanger

Kan er eigelijk nog niet geloven,ja ben af toe beroerd maar mee ook niet gelukkig niet.

Ik hoop de 3 maanden door te komen

Volgens mij en heb op het internet gezocht ben ik vandaag 6 weken heen.En ben op 21 dec uitgeteld.

Vanmorgen verloskundige gebeld

En ik krijg 27 mei de eerste echo,ben benieuwd of er een kleine in mijn buik zit en het hartje ook klopt

Ik wilde jullie toch even vertellen en ik kom af en toe nog wel eens langs!

Iedereen succes en ook degene die zwanger zijn gefeliciteerd

Liefs Soeze
Soeze wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Echt heel erg leuk!

Het gaat de goede kant op met onze tabel, hopelijk volgt er voor mij ook snel een dansend poppetje...
Ik heb 2x de test gedaan.

De eerste keer heb ik over het stifje heen geplast heeft het niet goed gepakt.

Heb een nieuwe gekocht en een potje waar je urine in kan doen,dat werkt beter!

Dus aan iedereen een tip als je een test doet,is het makkelijker via een potje doen dan er over heen plassen.
quote:nero schreef op 20 april 2009 @ 13:16:

Soeze wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Echt heel erg leuk!

Het gaat de goede kant op met onze tabel, hopelijk volgt er voor mij ook snel een dansend poppetje...

Dankje wel ik hoop ook voor je.

Geduld is een schone zaak,maar ik duim voor je

En hoe is het met stoppen met roken?

Bij mij gaat het goed,ik heb nog wel af en toe gerookt maar met zo met een kleine in mijn buik bedenk je nog wel voor dat je er 1 opsteekt!
PROFICIAT SOEZE !!
quote:Soeze schreef op 20 april 2009 @ 13:21:

[...]

Dankje wel ik hoop ook voor je.

Geduld is een schone zaak,maar ik duim voor je

En hoe is het met stoppen met roken?

Bij mij gaat het goed,ik heb nog wel af en toe gerookt maar met zo met een kleine in mijn buik bedenk je nog wel voor dat je er 1 opsteekt!

Dankjewel! Het stoppen met roken gaat heel goed, vandaag precies zeven weken helemaal niet meer gerookt! Ben trots op mezelf!

En inderdaad, als je zwanger bent en zometeen een kleintje hebt is het absoluut geen optie meer!
Soeze proficiat!!!!!!!!!!!

Ja bizar he? zo snel wij zaten ook even van huh?

Klopt dat wel?

Ik had een week later nog een test gedaan hahahaa kon het uiteindeljk niet geloven...

En inderdaad eerst in een potje is makkelijker dan over het staafje..

Renza..ja ik drink nog steeds espresso ben verslaafd als ik het niet neem krijg ik gewoon hoofdpijn.

De melkopschuimer ken ik die heeft mijn schoonmoeder.

Ik snap het dat je toe bent aan een echo, ik had 'm dan ivm die bloedingen en dat gaf wel iets van bevestiging.

Nu heb ik 7 mei de termijn echo ben dan ruim 12 weken.

Wij hebben er voor gekozen om geen prenataal onderzoek te laten doen...is jullie die vraag gesteld door de vlk?

Mijn vriend is de rust zelve en ik ben nogal een temperament vol typje nu dus nog erger maar gelukkig begrijpt hij het ..de schat...whahhaha hij zei nog ik hoop tenminste dat het de hormonen zijn..ik zei ja hahaha anders hebben we een serieus relatie probleem ..nah het zijn de hormonen en de toestanden met die lastige ex..waar ik al ruim 2,5 jaar vanaf ben maar nog steeds last van heb .....en tja mijn moeder is vandaag jarig tenminste ze zou jarig zijn ze is aug 2008 overleden en wij hadden een haat/liefde verhouding erg gecompliceerd...en daar ben ik ook veel mee bezig.

Heb geen contact meer met mijn vader..maar realiseerde me ook hij wordt weer opa ..maar ja het is zoals het is.....

Er zijn veel dingen gebeurt en deze baby is niet de aangewezen persoon voor vergeven en vergeten...zo simpel is het niet...en zo wil ik het ook niet..

Tjee weer een flinke lap tekst geworden...

Ano wat heerlijk dat je een echo krijgt!!!!

Londen ik snap je angst en dat mannen daar minder bang voor zijn komt denk ik dat het nog best abstract is voor hun...ook al snappen ze je gevoel zien ze je veranderen...het wordt pas echt als ze het voelen ( via je buik) of zien op een echo.

Geniet van je zwangerschap...hahhaa moet ik zeggen ook ik ben af en toe beetje bang als ik weer wat bleod verlies heb..hoewel het redelijk gaat nu gelukkig het is niet meer dagelijks.

Ben je nog misselijk?

Nata?

Cons?
Proficiat Soeze!!

Hoe gaat het eigenlijk met Gorgi? Weet je al iets meer Gorgi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven