zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Hallo

@nero super van je dat je er 7 weken helmaal vanaf bent!!!!

Ik had mij vergist ik ben 5 weken heen i.p.v.

Heb nog een leuke website zwangerschap kalender kun je bij elke week kijken wat er in de buik gebeurd.

www.nutriciakindervoeding.nl/zwangerschap

Echt leuk hoor!

Iedereen een fijne avond
hee renz ik weet niet of wij even ver zijn, woensdag met de echo ben ik 8 en halve week, dus volgens mij ben jij iets verder...
en soeze gefeliciteerd meid, weer 1tje er bij... er word hier goed geklust in dit topic, dat heb ikw el in de gaten hahaha
Soeze gefeliciteerd!!!

Goed zeg!

Ik heb net een skeelertraining gehad. (Dus skeeleren he, niet skaten. Dus met 5 wieltjes, op een baan, en als in echt schaatsen) Was de eerste keer dit seizoen en oh wat viel het tegen. Alles doet pijn... Heb ook niet echt meer energie om nog veel te doen. Ik ga maar douchen.

O nee... Eerst Grey's anatomy afkijken! Wie kijkt dat nog meer eigenlijk?
Skaten is met 4 wieltjes achter elkaar toch? Bij skeeleren staat er nog eentje bij ofzo?

Grey's anatomy wou ik kijken, maar heb nooit het begin gezien, dus ben niet mee. Ik kijk wel Private Practice, voor zover dat hier nog in BE op tv komt
@renza

snel, dat kan je wel zeggen we zijn beiden verschoten en kunnen het bijgevolg ook totaal nog niet geloven dat het kan. Nog steeds hou ik in het achterhoofd dat het misschien niet zo is.

Op 13 mei zou ik net 8 weken zijn.

Ik vraag me nu ook steeds af of het wel gezond kan zijn. Net alsof je zo snel iets afwerkt en dat het dan maar half afgewerkt is.

@nero

nou dat gevoel heb ik precies!Ik vind het gek dat een stokje van 5 euro zomaar kan beslissen of ik wel of niet zwanger ben...

@soeze

De 1ste test had ik een potje, en die heeft niet gewerkt...

Bij de 2de test onder de straal gehouden bij het plassen. heel licht streepje

3e test was een strip, heb ik per ongeluk in het potje plas laten vallen

4e test weer een strip... heel ixht streepje

5e test (2 dagen later al) onder de straal gehouden. duidelijke streep

6de test onder de straal...heel duidelijk kruis

heb nog een test klaar liggen voor binnen een week, als ik weer twijfels krijg...

@stef

ja dat skeeleren is bij ons bijna niet gekend. 't is echt gelijk op een atletiekpiste dat je rondjes maakt op snelheid en afstand. Echt leuk om te doen lijkt me.

Ik weet niet meer wie het uitgevonden. Maar de Eva duimdag was een echt succes.!
Ik zie idd dat het gewerkt heeft, de Eva duimdag. Van harte meissie.Wie is de volgende???

Soeze ook van harte gefeliciteerd!!!!
Haha, in augustus moet er een Stef-duim-dag komen

Ik heb net uitgerekend en ik moet een ganse doos bij halen voor 1 strip :P Nuja, dan blijven die 2 strips maar liggen, ik zit er niet mee in Ik stop in augustus, pil over of niet
Soeze en Eva: gefeliciteerd!!!!!

Groetjes,

Gorgi
Hier nog steeds niks...

heb wel al sinds enkele dagen enorme steken in mijn onderrug en onderaan mijn buik en nog steeds heel licht misselijk maar meer naar het einde van de dag toe + 's avonds.

Wil nog niet te positief denken want na mijn 2 negatieve testen heb ik de hoop alweer opgegeven. Mijn cyclussen zitten steeds tussen 25 en 40 dagen. Nu zaterdag is het dag 40, indien ik dan nog niet ongesteld ben doe ik opnieuw een test maar ik verwacht ze wel ieder moment....

Indien het negatief is dan zou ik het liefst van al nu mijn hebben zodat ik naar de volgende ronde kan gaan !!

Ik zie dat er komend weekend opnieuw NOD'ers zijn, hoe gaat het met jullie?

En met Zon ? Barbientje ? Nata? Natascha ?
[quote]StefanieV schreef op 20 april 2009 @ 22:53:

Op mijn 2 duimen mag je in ieder geval rekenen Stefanie !!!

quote]
hai Eva,

Nee joh,alleen maar fijn voor je dat het zo snel gaat.Je moet er maar niet onzeker van worden,het is juist goed gelukt!!

Ano: dan zijn we toch zo ongeveer even ver,want ik ben morgen ook 8.5wk.

Hoop dat morgen een bijzondere dag voor je wordt!

Soeze: Van harte!! Wat fijn dat het ook bij jou niet lang heeft hoeven duren!

Ik zie dat er weer spannende dagen aankomen voor versch meiden! Hoe is het met jullie?

Nata: hoe is het met jou?

En horen we schapekop nog wel eens?
Gorgi,het zal voor jou ook wel heel spannend zijn!

Is het nog vol te houden tot zondag?
Soeze en Eva!!!! Gefeliciteerd!

Helaas heb ik het megadruk dus niet veel tijd voor het forum. Maar nu heb ik heel even tijd om te spieken en jawel 2 nieuwe poppetjes. Ik ben heel blij voor jullie!!!

Vrijdag mag ik weer in spanning gaan zitten. Heb nu een beetje pijnlijke borsten aan het einde van de dag...
Goedemiddag !

Zat deze middag mijn ongemakken eens te overlopen en dat deed mij eraan denken dat ik zondag aan jullie heb moeten denken !

Zondag reden we naar vrienden toe en ineens zei ik tegen mijn vriend dat ik zeer had aan mijn linkeroog, dat ie precies ontsteken werd of dat ik een kou had op mijn oog. Moest erom lachen maar ie begreep niet waarom

Ik en geduld hebben past niet in 1 zin en dat heb ik nogmaals bewezen deze middag . Ik reed voorbij het Kruidvat en heb nogmaals een test gekocht en gedaan.

En er staat een pietlullig klein streepke in het midden. Wel te zien met het blote oog maar het is heel dun streepjes. De dikte van een fijn nylon draadje maar een streep is een streep toch?

Mij lijkt het meer als een fabricage fout alhoewel, de eerste 2 minuten was er niks te zien

Zal maar 2 dagen wachten en opnieuw een test doen zeker ?

Dan nog een vraag ivm zwangerschapsverlof. Verleden week heb ik in de krant gelezen dat het voorstel voor 20weken zwangerschapverlof (ipv 13 of 14) goedgekeurd is geweest maar sindsdien heb ik daar niks meer van gehoord. Wie weet meer hieromtrent ? Zou natuurlijk mooi meegenomen zijn !!!

Voor de vaders hadden ze een voorstel van 4 weken ingediend ipv 2 weken maar dat is afgekeurd geweest
quote:Lily79 schreef op 21 april 2009 @ 11:24:

[quote]StefanieV schreef op 20 april 2009 @ 22:53:

Op mijn 2 duimen mag je in ieder geval rekenen Stefanie !!!

quote]

Hehe dank je wel :-)

Ik moet nog 4 en een halve strip :P Heb mijn weken wat omgegooid zodat ik geen doos moet bijhalen. Nu stop ik gewoon na iedere strip ipv 2 maal door te nemen.. Nu eerst 5 weken nemen, dan stoppen en dan nog 2 strips. Oe het kort echt in zeg! Als alles goed gaat, nog 3 keer mijn menstruatie :P (ok nu ben k aan het dromen)

Lily: wat ik ook zei aan Eva: een streep is een streep. Bij Eva was er ook een lichte streep te zien en ik heb altijd gehoord een streep is een streep. Wie weet zeg En zelfde raad als Eva, je zal nog even geduld moeten oefenen en dan kan je eventueel nog een test doen? Als je rode duivels ondertussen niet gekomen zijn.. Maar ik hoop van niet!! Mijn duimen draaien volle toeren!
[quote]renza schreef op 20 april 2009 @ 10:54:

ik heb de 6e m'n 1e echo en ben dan 10.5week. Ik moet zeggen dat ik erg toe ben aan de echo!! Ik heb even de bevestiging nodig dat het goed zit allemaal.Ik heb nog grotere,zeer pijnlijke(vooral met slapen) borsten,ben door de dag heen regelmatig misselijk en doodmoe,dus opzich de verschijnselen die erbij horen,maar toch ben ik bang. Juist omdat je nu al wat langer met het idee zwanger zijn rond loopt en het steeds moeilijker wordt als het nu mis gaat. Snapt iemand dit? Ik kan gewoon nog niet met volle overgave blij zijn. Ben nu trouwens 8 wkn.

Renza, Kan mij heel goed inbeelden dat je bevestiging wilt dmv een echo !! Dan geeft het pas een gevoel van zwanger zijn, snap ik volledig... Al heb je de positieve test en geen menstruatie...
[quote]StefanieV schreef op 21 april 2009 @ 13:07:

[...]

Ik moet nog 4 en een halve strip :P Heb mijn weken wat omgegooid zodat ik geen doos moet bijhalen. Nu stop ik gewoon na iedere strip ipv 2 maal door te nemen.. Nu eerst 5 weken nemen, dan stoppen en dan nog 2 strips. Oe het kort echt in zeg! Als alles goed gaat, nog 3 keer mijn menstruatie :P (ok nu ben k aan het dromen)

Op zich is 3x menstruatie niks maar als ge ermee in uw hoofd zit is het natuurlijk wel nog lang. Wij zitten nu in ronde 3 en op zich is dat ook nog steeds enorm weinig maar het kan soms lang blijken!

Lily: wat ik ook zei aan Eva: een streep is een streep. Bij Eva was er ook een lichte streep te zien en ik heb altijd gehoord een streep is een streep. Wie weet zeg En zelfde raad als Eva, je zal nog even geduld moeten oefenen en dan kan je eventueel nog een test doen? Als je rode duivels ondertussen niet gekomen zijn.. Maar ik hoop van niet!! Mijn duimen draaien volle toeren!

Nope, nog steeds geen rode duivels...dag 36 vandaag. Donderdag maar achter een nieuwe test gaan dan. Op zich ben ik er niet veel mee bezig maar anderzijds deed mijn hartje toch een klein vreugdesprongetje toen ik dat klein streepje zag, vooral omdat ik overtuigd was dat het niks ging zijn (en wat nog steeds goed mogelijk is ! ) Realistisch blijven en geduld hebben
Vooral dat laatste is het moeilijkste, dat geduld En ik kan goed geloven dat je hart een vreugdespongetje maakte, ik hoop voor je dat het donderdag een beter streepje is

Ja op zich is 3 x idd niet veel. En augustus is ook echt niet ver meer weg.. Maar dan zit je natuurlijk met het probleem, gaat het onmiddellijk lukken, ik hoop van wel, maar ik mag ook niet te veel hopen. Want iedere maand zal ik enorm teleurgesteld zijn, dat weet k nu al.. Nuja, mijn geduld wordt nu enorm op de proef gesteld, dus tegen dat ik begin, heb k geduld voor 5 :P

edit: trouwens Lily, van waar was jij nu weeral? Omdat ik vind dat je niet echt klinkt als een NL'se. Vooral dit deeltje: "maar als ge ermee in uw hoofd zit" Klinkt typisch Vlaams die "ge"
Stefanie,

Ben inderdaad geen nederlandse maar belgische

Woon ergens tussen Gent en Kortrijk

Het kan inderdaad in de eerste maand al prijs zijn maar het kan natuurlijk ook lang duren. Dat argument had ik ook gebruikt bij mijn vriend en hij was ervan overtuigd dat zijn superzaad in de eerste maand al raak ging schieten, duh !!! Mis dus !
Haha. Goed van je vriend zeg

Lily super zeg, ik ben opgegroeid ergens tussen Gent en Kortrijk

Mag ik weten waar? Je mag altijd mailen op stefanieviva@hotmail.com :-)

edit: oja, je hoeft het niet te vertellen hoor
Stefanie,

Heb je een mail gestuurd. Nu zul je wel mijn volledige naam kennen omdat ik geen anoniem e-mail adres heb en ook geen zin heb om er 1 aan te maken maar ben in de veronderstelling dat we mekaar niet kennen ?? :-) en indien wel dan denk ik wel dat je zult kunnen zwijgen :-)
Lily ik hou mijn mond wel En ik ben ondertussen 100km verderop verhuisd en veel zit ik niet meer in die buurt

En het anonieme e-mailadres is ook maar speciaal voor hier, anders heb k ook mijn gewone e-mail :-)
Lily lees ik dat nu goed?

Is een ontstoken oog dan nu ook een officieel verschijnsel? haha....

Maar wil je het niet nog eens proberen dan voor de zekerheid?

Die digitale zijn heel duidelijk hoor!
Ik denk dat je goed lees Renza....

Vond het zelf ook grappig toen ik zondag zei dat mijn oog zeer deed

Zou het nut hebben om deze avond nog een test te doen? Deze middag was het maar een klein vaag streepje, zou dat deze avond dan al duidelijker kunnen zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven