Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Marquise schreef:
18-03-2020 13:25
Ik ben ervan overtuigd dat het komt door de paniekzaaierij overal en nergens en de hoeveelheid oorlogsretoriek die er gebruikt wordt. De burgervader van deze stad is daar helaas nogal van.

Het is een gezondheidscrisis, geen oorlog.
Ja dat vind ik dus ook...
En zo'n vreselijk drama is het toch ook niet?
Ik word echt zo kriegel van de tv. Je kan geen programma opzetten of het gaat over dat virus. Ja het is een crisis, dat besef ik. Maar kan het ook eens een keer ergens anders over gaan? Ik zet wel een serie op ofzo, hoor ik dat geneuzel in ieder geval niet.

Blegh.
RikM schreef:
18-03-2020 12:50
Ik ben heel slecht in hamsteren, want dan ga ik gewoon alle lekkere dingen zitten vreten en dan zijn m'n kastjes alsnog leeg. ;-D
;-D :proud: hahaha Rik... nou en, dan haal je toch weer nieuw...
Rouge hier was de pleepapier ook alweer op...

Ik heb me zeker niet verveeld vandaag, eerst een paar uur gewerkt en vanmiddag met NM afgesproken, eerst wat drinken gehaald en dat in het park opgedronken, een soort mini picknick haha. Ook nog een stuk gewandeld.
(Uiteraard wel voorzichtig geweest met eehh fysiek gedoe, allebei trouwens niet verkouden of ziek)
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden net 5 minuten rtl Boulevard aan en hebben het weer afgezet.
Gelukkig hebben we Netflix.
zooo ik heb mijn fiets opgehaald en naar huis gefietst was heerlijk rustig op de weg, zag wel veel mensen joggen en wandelen.
en het is officieel ik zit de komende 2 weken ook thuis *heer sta me bij*

@watervrouw, nou een collegaatje was maandag voor haar dienst naar de AH gegaan en alle chips en koekjes waren op.

@Marquise inderdaad mensen doen alsof we nu al op slot zitten en hun ware aard komt naar boven >:-(

@dolfje ik ook, :'(

@phoebes yup hier ook, heb gelukkig nog
rouge__ wijzigde dit bericht op 18-03-2020 20:03
5.33% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Poe sterkte Rouge.
Zonder tegenbericht ga ik vrijdag weer werken :jump: Het is maar een ochtendje maar dan heb ik in ieder geval iets te doen.
Rouge__ schreef:
18-03-2020 19:26
zooo ik heb mijn fiets opgehaald en naar huis gefietst was heerlijk rustig op de weg, zag wel veel mensen joggen en wandelen.
en het is officieel ik zit de komende 2 weken ook thuis *heer sta me bij*

@watervrouw, nou een collegaatje was maandag voor haar dienst naar de AH gegaan en alle chips en koekjes waren op.
Ik heb genoeg klusjes liggen maar "dat kan (over)morgen ook nog wel". Familieapp ontploft hier regelmatig. Het is voor sommigen best ingewikkeld dat er verkoudheid, gewone griep, hooikoorts en Corona rondgaat momenteel. En allevier zal nog wel een tijdje duren ook.

Ik ben meer van de drop en snoepjes, maar chips en koekjes laten de hamsteraars hier ook redelijk links liggen geloof ik.
Oudcollega's zitten op een kantoor voor 100+ personen. Uiteraard met vooral kantoortuin. Appte een filmpje van de lege afdeling en het gesloten bedrijfsrestaurant. B-restaurantmedewerkers zijn van extern bedrijf, hoop dat dat bedrijf gewoon doorbetaalt enzo...
Sterkte Rouge!
Ik snap het allemaal echt wel dat veel mensen bang zijn (en dat is echt onnodig i.m.o.
We leven met meer dan 17 miljoen mensen in Nederland, de meesten die het hebben hebben geen ernstige vorm. Ik vind echt dat we overdrijven...) maar het gaat nergens anders over dan over die ***corona en ik word er echt chagerijnig van...
Bij een ander virusje melden ze toch ook niet hoeveel mensen er dagelijks bijkomen enzovoort? Ik word er een beetje simpel van...
Wat ik wel een groot voordeel vind is dat het wel weer duidelijk wordt wat er nou echt belangrijk is.. (Koffie, opera en forummen.. :biggrin: :proud: ;) Oww en mijn :cat: natuurlijk...)
Watervrouw333 schreef:
18-03-2020 21:38
Ik heb genoeg klusjes liggen maar "dat kan (over)morgen ook nog wel". Familieapp ontploft hier regelmatig. Het is voor sommigen best ingewikkeld dat er verkoudheid, gewone griep, hooikoorts en Corona rondgaat momenteel. En allevier zal nog wel een tijdje duren ook.

Ik ben meer van de drop en snoepjes, maar chips en koekjes laten de hamsteraars hier ook redelijk links liggen geloof ik.
Oudcollega's zitten op een kantoor voor 100+ personen. Uiteraard met vooral kantoortuin. Appte een filmpje van de lege afdeling en het gesloten bedrijfsrestaurant. B-restaurantmedewerkers zijn van extern bedrijf, hoop dat dat bedrijf gewoon doorbetaalt enzo...
de app met mijn oud-collega's ontploft wel om de 3uur, had maandag ochtend bijna 200 berichten :roll: , al ontplofte de familie app ook een paar keer mijn zussen waren een meme-oorlog gestart :-? :rofl:
bij mijn oude werk, was de catering al opgeheven, dus iedereen in de stress, mede dankzij de hamsters :roll:

@kwebbeltje & Phoebes :bigkiss: dank liefies, komt wel goed denk ik heb ''genoeg'' tedoen en anders pak ik mijn fiets en ga ik naar de salon kan ik nog mijn creatieve ei kwijt.
heb nog een hoop series die ik af moet zien, meer het idee dat ik niet al te vaak naar buiten kan en ''even'' geen werk heb :roll: en niet naar de sportschool of yoga kan is vervelend :frusty:
mhja komt goed,

ik wordt ook dol van dat nieuws en update en als er nog een iemand begint over een lockdown ga ik slaan :hamer: dat helpt niet!!! mafklappers dan begint dat hele gedonder van voor af aan!!! kijk maar naar Wuhan.

dan zijn we er volgend jaar nog niet uit
Ik overweeg steeds meer nieuwssites in quarantaine/isolatie te zetten :P
Watervrouw333 schreef:
18-03-2020 22:26
Ik overweeg steeds meer nieuwssites in quarantaine/isolatie te zetten :P
Ik ook....
Rouge: dat vind ik ook niet leuk.
Mijn yogaschool zet lessen online, dat is wel leuk op zich...

:steam: :@ :swear: Ik ben een halfuur terug wakker geworden van een paar gasten op straat die keihard stonden te toeteren en hard aan het praten waren. Echt geen idee waarom, wie doet dat nou midden in de nacht... ik had zin om met eieren te gaan gooien, stelletje debielen... en ook voor MIJN deur he... grrrrrrr...

Ik ga maar weer wat proberen te slapen. En als ik weer gestoord word door iemand dan scalpeer ik diegene.. :biggrin:
Jakkes dat is irritant Phoebe!
Ik heb ook slecht geslapen omdat we precies om middernacht de boodschappen bij picnic konden bestellen. En toen kon ik niet echt slapen en was ik om 2 uur nog wakker en nu voor 8 uur alweer.
Ben gelukkig weer in slaap gevallen.
Het mag overigens in de krant dat ik er wakker van werd, dat is namelijk nog nooit gebeurd, ik slaap overal doorheen ;-D :proud: :$

Je gaat in deze tijd dingen wel waarderen zeg, ik baal toch wel dat ik maar 1 dag naar kantoor mag... niet dat ik me verveel maar qua thuiswerken, zoveel heb ik niet te doen qua administratie... :-[
Nou ja dat is de verantwoordelijkheid van de werkgever, niet van mij...
Ik heb weer als een blok geslapen vannacht, gelukkig. Ik denk dat ik ook maar een paar sites tijdelijk ga ontvolgen, op social media. Geeft een hoop rust.
Dat is sowieso een nadeel van deze tijd, dat social media. Er helemaal mee stoppen wil ik niet, maar ik word wel helemaal kriegel van mensen en bedrijven die elke scheet daar neerplempen.

Afijn, ik heb in huis ook genoeg te doen hoor. Ben maar alvast begonnen met de grote schoonmaak. Lekker alles van zijn plek en dingen tegenkomen waarvan je dacht: Aaaah, dat heb ik ook nog joh.

En er ligt nog een diamond painting dus ik verveel me niet.
Ik heb me toch maar ziek gemeld, heb naast loopneus ook keelpijn en hoofdpijn.
Zijn wel even een blokje om geweest maar ben er moe van dus verder doe ik niet veel meer denk ik zo.

Diamond painting ken ik niet, zal het eens opzoeken.
Ik vind het heerlijk om te doen Dolfje, diamond painting. Ik wilde er ook heel lang niet aan geloven maar toen ik een tijdje stage liep op een dagbesteding, zag ik er heel veel mensen mee bezig. Ik ben toen begonnen aan een heel kleintje, en nu heb ik er 1 van posterformaat.
Beterschap Dolfje.
Kwebbeltje91 schreef:
19-03-2020 10:56
Ik vind het heerlijk om te doen Dolfje, diamond painting. Ik wilde er ook heel lang niet aan geloven maar toen ik een tijdje stage liep op een dagbesteding, zag ik er heel veel mensen mee bezig. Ik ben toen begonnen aan een heel kleintje, en nu heb ik er 1 van posterformaat.
Als ik het zo zie denk ik niet dat ik daar geduld voor heb :P
dolfje schreef:
19-03-2020 10:59
Als ik het zo zie denk ik niet dat ik daar geduld voor heb :P
:rofl: Dat had ik dus ook. Daarom begon ik ook met een klein formaat.
En wat doe je ermee als het klaar is? Niet om iemand voor het hoofd te stoten maar ik vind wat ik zo online zie niet mooi genoeg om aan de muur te hangen ..
Beterschap, Dolfje.

Nu, betreffende de gezondheidscrisis: het is erg. Het is alleen geen oorlog. Van dat oorlogsgebabbel en landen die over elkaar buitelen dat andere landen niet genoeg doen, krijg je raar gedrag.

Ik heb vriend ook gezegd dat hij maar in zijn eentje naar Terzake en De Afspraak moet kijken, ik ben lichtelijk uitgekeken op de koppen van Marc van Ranst en co, en het eeuwige gedrama dat Nederland heel slecht bezig is. Zal vast, maar het is niet de taak van Nederland om dwarse Belgen binnen België te houden. Maar hey, men kreeg het al niet voor elkaar om Noord-Italië gangers in quarantaine te houden.

Wel heb ik gisteren liefdevol voor vriend geklapt. Om op te merken dat dit eigenlijk ook onderdeel is van zijn werk, waar hij me ook gelijk in gaf. ;-D
@phoebes voordeel van 4 hoog hoor niks :proud:
heb het bij mijn oude huis ook wel is gehad een keer werd er zelfs aangebeld midden in de nacht o_o
ja mijn yoga school doet dat ook maar voor mij hoeft dat kan wel zelf oefeningen doen.

@kwebbel leuk schijnt erg ontspannen tezijn :)

@dolfje beterschap :hug:

@Marquise, werkt je vriend in het ziekenhuis? ik vind dat NL het prima doet , waarschijnlijk zijn wij er dan sneller uit dan de rest van de wereld *one can only hope*

ik heb ook slecht geslapen, was doodmoe maar kon niet in slaap komen.
had vanmorgen dikke spierpijn in mijn benen is minder gelukkig, nog een werk-update rooster van april is ook komen te vervallen :thunder: :roll: tot nader orde.
ik was eergister in de intertoys, dacht misschien vind ik een leuke puzzel helaas :sigh: maar ik zag wel strijk kralen en dat was mijn grote hobby vroeger. :hihi: wist niet dat het nog bestond
Puzzelen vond ik vroeger ook heel leuk, laatst weer eens met schoonouders en neefje en nichtje gedaan.
Kan me niet zo goed concentreren vandaag, zou normaal wel lekker kunnen lezen maar nu gaat het niet zo goed.
Nee, wel arts maar niet meer in ziekenhuis, en we wonen in België. We zullen wel zien wat dit allemaal brengt.

Ik ben nu bezig met Frans met een heel saai leerboek. Even doorbijten en dan yoga. Mijn spierpijn blijft zeuren door slecht slapen.

Ik merk wel dat ik mijn dagen structuur moet geven want het is veel te verleidelijk om te hangen in een kamerjas of sportkleding. Ik word er niet blijer van.
Ben het nu al zat en we moeten nog even. Ik vlieg straks langs de bloemenwinkel. Heb ik wat fleurigs om naar te kijken. Stom gedoe en Zo op alles letten. Normaal ga je daar gewoon door met wat kleine kwaaltjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven