Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
donderdag 19 maart 2020 om 19:02
donderdag 19 maart 2020 om 19:55
Ja lach maar...
Er hing net een tas aan de deur met een taartje en een briefje.. de herriemaker van vannacht (althans vrienden van haar) bleek de dochter van de buurman, die moest excuses maken van haar vader
Wat een leuke buurt woon ik toch...
donderdag 19 maart 2020 om 20:01
donderdag 19 maart 2020 om 20:05
donderdag 19 maart 2020 om 20:10
Watervrouw333 schreef: ↑19-03-2020 20:05Linksonder staat wijzig, als je daar op klikt verschijnen er prullenbakjes voor jouw topics
Daar kun je dan op klikken en als je genoeg topics verwijderd hebt kun je weer op wijzig klikken en verdwijnen de prullenbakjes
Je bent geweldig
donderdag 19 maart 2020 om 20:52
Ik heb 3 vazen met tulpen staan. Beetje gezelligheid erbij.
Vind de berichten wel steeds vervelender nu. De getallen die oplopen, wat niet klopt want we weten niet alles. Pff de angst borrelt nu op.
Ben nu verkouden met dichte neus. Maakt het nog erger en treuriger met dat binnen zitten. Ben gevoelig om in dipjes te raken. Gelukkig bijna weekend. Dan mag mijn man het gezin overnemen.
Vind de berichten wel steeds vervelender nu. De getallen die oplopen, wat niet klopt want we weten niet alles. Pff de angst borrelt nu op.
Ben nu verkouden met dichte neus. Maakt het nog erger en treuriger met dat binnen zitten. Ben gevoelig om in dipjes te raken. Gelukkig bijna weekend. Dan mag mijn man het gezin overnemen.
donderdag 19 maart 2020 om 21:09
In quarantaine dus!!Monstrea schreef: ↑19-03-2020 20:52Ik heb 3 vazen met tulpen staan. Beetje gezelligheid erbij.
Ik ga ook bloemen halen morgen
(En ik prop vannacht oordoppen in, en mocht iemand het wagen mij uit mijn slaap te halen dan fileer ik die persoon...
Er is geen reet op tv, ik knal Netflix aan...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 19-03-2020 22:44
2.96% gewijzigd
donderdag 19 maart 2020 om 21:13
Dag allen, ik heb in het eerste deel van dit topic een tijdje meegeschreven en lees hier ook nog af en toe mee! Heb in deze vreemde tijden wel behoefte aan een gezellig kletstopic, dus zou graag meeschrijven
.
‘In mijn tijd’ ging het hier veel over eten en gezelligheid in huis, en natuurlijk flink klagen waar nodig; nog niet veel veranderd hoop ik
?
Ik wil alvast wel even zeuren dat ik echt helemaal gek wordt van al het nieuws over het c-woord (...). Merk dat ik er onrustig van wordt en tegelijk blijf ik het maar volgen. Heb nu net weekend en mij voorgenomen om een nieuwsloos weekend te doen, maar ik zat alweer op de verkeerde peiler te lezen
.
Lukt het jullie nog om wat te ontspannen? Ik ga zo een kopje thee pakken, kaarsjes aan en even YouTube of Netflix. EN GEEN NIEUWS MEER VOLGEN!!
‘In mijn tijd’ ging het hier veel over eten en gezelligheid in huis, en natuurlijk flink klagen waar nodig; nog niet veel veranderd hoop ik
Ik wil alvast wel even zeuren dat ik echt helemaal gek wordt van al het nieuws over het c-woord (...). Merk dat ik er onrustig van wordt en tegelijk blijf ik het maar volgen. Heb nu net weekend en mij voorgenomen om een nieuwsloos weekend te doen, maar ik zat alweer op de verkeerde peiler te lezen
Lukt het jullie nog om wat te ontspannen? Ik ga zo een kopje thee pakken, kaarsjes aan en even YouTube of Netflix. EN GEEN NIEUWS MEER VOLGEN!!
donderdag 19 maart 2020 om 21:15
Ik zat ook helemaal klaar voor Netflix. Ik dacht een interessante film gevonden te hebben maar na een kwartier ben ik ermee gestopt, viel zo tegen. Misschien dat jullie hem hebben gezien: 15.17 to Paris. Waargebeurd verhaal. Dat soort films trekt me wel maar deze valt zo tegen op de 1 of andere manier. Rondje google leert me dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.
Ik zit nu maar wat foute hits te luisteren. Je moet toch wat als er niks op tv is..
Ik zit nu maar wat foute hits te luisteren. Je moet toch wat als er niks op tv is..
donderdag 19 maart 2020 om 21:29
ik wordt gestalkt door mijn kat...., kan mijn kont nog niet keren of dat monster staat achter me te krijsen
.
en dat terwijl hij de hele dag aandacht heeft gehad, tenzij hij sliep....
de 2 avondiensten die ik had deze maand heb ik eten bestelt
@Phoebes, ah dat is wel leuk, zo hoort het had ik ook gedaan als het mijn kind was.
hoezo is er niks tekijken??!! ik heb gewoon een achterstand qua tv kijken
@kwebbel heerlijk en dan op YT, de comments lezen je lacht je dood
over dood gesproken.... mijn nicht stuurde net een filmpje door..... ik had het niet meer, ik kreeg serieus bijna geen adem meer van het lachen
heb nu besloten om het maar in stukjes te kijken.. anders overleef ik het niet
*ging over een Surinaamse oma half ingepakt zat te mopperen dat iedereen aan het hamsteren was*
en dat terwijl hij de hele dag aandacht heeft gehad, tenzij hij sliep....
de 2 avondiensten die ik had deze maand heb ik eten bestelt
@Phoebes, ah dat is wel leuk, zo hoort het had ik ook gedaan als het mijn kind was.
hoezo is er niks tekijken??!! ik heb gewoon een achterstand qua tv kijken
@kwebbel heerlijk en dan op YT, de comments lezen je lacht je dood
over dood gesproken.... mijn nicht stuurde net een filmpje door..... ik had het niet meer, ik kreeg serieus bijna geen adem meer van het lachen
*ging over een Surinaamse oma half ingepakt zat te mopperen dat iedereen aan het hamsteren was*
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 19 maart 2020 om 21:37
Mijn moeder is nu wat overbezorgd, vind ik. We hadden het over boodschappen doen en hamsteren. Ik zei dat ik het fruit van zowel de AH in mijn dorp als de AH in de stad er niet goed uit vond zien vandaag. Ook over dat de paracetamols overal op waren afgelopen weekend, behalve bij de Kruidvat. Ma vroeg verbaasd: "Ga jij dan naar AL die winkels? Je moet niet naar al die winkels gaan! Je kunt overal besmet worden."
Maar ik haal alleen wat ik nodig heb en als dat in de ene winkel op is, kijk ik verder. Omdat het nu nog kan, de supermarkten en drogisterijen hier zijn nog elke dag open. En AL die winkels, ik ga er maar naar hooguit 2 per keer.
Maar ik haal alleen wat ik nodig heb en als dat in de ene winkel op is, kijk ik verder. Omdat het nu nog kan, de supermarkten en drogisterijen hier zijn nog elke dag open. En AL die winkels, ik ga er maar naar hooguit 2 per keer.
donderdag 19 maart 2020 om 21:40
VesperLynd schreef: ↑19-03-2020 21:13Dag allen, ik heb in het eerste deel van dit topic een tijdje meegeschreven en lees hier ook nog af en toe mee! Heb in deze vreemde tijden wel behoefte aan een gezellig kletstopic, dus zou graag meeschrijven.
‘In mijn tijd’ ging het hier veel over eten en gezelligheid in huis, en natuurlijk flink klagen waar nodig; nog niet veel veranderd hoop ik?
Ik wil alvast wel even zeuren dat ik echt helemaal gek wordt van al het nieuws over het c-woord (...). Merk dat ik er onrustig van wordt en tegelijk blijf ik het maar volgen. Heb nu net weekend en mij voorgenomen om een nieuwsloos weekend te doen, maar ik zat alweer op de verkeerde peiler te lezen.
Lukt het jullie nog om wat te ontspannen? Ik ga zo een kopje thee pakken, kaarsjes aan en even YouTube of Netflix. EN GEEN NIEUWS MEER VOLGEN!!![]()
Ik word ook gestoord van de c stress, volg het nieuws ook niet bewust en ik ben er vrij nuchter onder, ik kan dus prima ontspannen.
donderdag 19 maart 2020 om 21:45
hondenmens schreef: ↑19-03-2020 21:37Mijn moeder is nu wat overbezorgd, vind ik. We hadden het over boodschappen doen en hamsteren. Ik zei dat ik het fruit van zowel de AH in mijn dorp als de AH in de stad er niet goed uit vond zien vandaag. Ook over dat de paracetamols overal op waren afgelopen weekend, behalve bij de Kruidvat. Ma vroeg verbaasd: "Ga jij dan naar AL die winkels? Je moet niet naar al die winkels gaan! Je kunt overal besmet worden."
Mijn moeder en jouw moeder kunnen dus prima bij elkaar zitten lees ik.
ìk ga niet meer naar de AH, na al die lege schappen was ik er klaar mee, is er geen andere supermarkt bij je in de buurt?hondenmens schreef: ↑19-03-2020 21:37Mijn moeder is nu wat overbezorgd, vind ik. We hadden het over boodschappen doen en hamsteren. Ik zei dat ik het fruit van zowel de AH in mijn dorp als de AH in de stad er niet goed uit vond zien vandaag. Ook over dat de paracetamols overal op waren afgelopen weekend, behalve bij de Kruidvat. Ma vroeg verbaasd: "Ga jij dan naar AL die winkels? Je moet niet naar al die winkels gaan! Je kunt overal besmet worden."
weet niet over een Turkse supermarkt is? die hebben ook veel en vaak vers fruit.
Nee ken hem niet, ik ga hem zo in bed ff opzoeken... (en die taart smijt ik in het gezicht van wie ik hem gekregen heb want ik ben echt misselijk.. niks ernstigs, pbs, maar vervelend is het wel ..Kwebbeltje91 schreef: ↑19-03-2020 21:15Ik zat ook helemaal klaar voor Netflix. Ik dacht een interessante film gevonden te hebben maar na een kwartier ben ik ermee gestopt, viel zo tegen. Misschien dat jullie hem hebben gezien: 15.17 to Paris. Waargebeurd verhaal. Dat soort films trekt me wel maar deze valt zo tegen op de 1 of andere manier. Rondje google leert me dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.
donderdag 19 maart 2020 om 21:48
Ik wou zeggen, moet je ons iets vertellen?Phoebemeaculpa schreef: ↑19-03-2020 21:45Nee ken hem niet, ik ga hem zo in bed ff opzoeken... (en die taart smijt ik in het gezicht van wie ik hem gekregen heb want ik ben echt misselijk.. niks ernstigs, pbs, maar vervelend is het wel ..
donderdag 19 maart 2020 om 21:51
donderdag 19 maart 2020 om 21:55
ja hier ook, vriend is dan wel aan het werk deze week dus misschien daarom dat hij een beetje hysterisch is.Phoebemeaculpa schreef: ↑19-03-2020 21:51heb ik ook last van, en nu zijn ze helemaal erg, lijkt wel of ze ook een beetje in de war zijn, (ik ben nu ook meer thuis natuurlijk) ze zijn erg ondeugend en mij stalken ze normaal al maar nu helemaal, het lijken mijn bodyguards wel...
ik ben nu wel benieuwd naar dat filmpje waar je zo hard om moest lachen... kun je hem hier niet ff plaatsen?
![]()
want meestal is het andersom
haha dan moet ik hem eerst gaan zoeken
donderdag 19 maart 2020 om 21:55
Hondenmens: mijn moeder is ook bezorgd.... vooral dat zij mij ziek maakt omdat ze in een risicogroep zit aangezien ze niet meer heel jong is ..
Rouge: rare beesten...
donderdag 19 maart 2020 om 22:18
@Kwebbel: Moeders af en toe he
@Rouge: In mijn dorp zijn alleen de AH en Aldi. Maar bij de Aldi hebben ze minder in mijn smaak. In de stad waar ik werk zitten wel een paar winkels meer. Maar daar zag het fruit er niet veel beter uit. En je hebt niet zoals bij de AH kleine verpakkingen. Ik ben maar alleen en wil niet teveel kopen omdat ik de helft anders kan weggooien. Behalve appels, peren en soms mandarijnen. Die koop ik los of per 2.
@Rouge: In mijn dorp zijn alleen de AH en Aldi. Maar bij de Aldi hebben ze minder in mijn smaak. In de stad waar ik werk zitten wel een paar winkels meer. Maar daar zag het fruit er niet veel beter uit. En je hebt niet zoals bij de AH kleine verpakkingen. Ik ben maar alleen en wil niet teveel kopen omdat ik de helft anders kan weggooien. Behalve appels, peren en soms mandarijnen. Die koop ik los of per 2.