Vriendin wilt rust

21-03-2020 10:11 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers,

Ik zit al zo’n 5 weken met een probleem en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Ik heb nu een jaar een relatie met mijn vriendin, het is niet altijd makkelijk geweest omdat ze veel heeft meegemaakt kort voor dat ik met haar kreeg.

Het probleem nu is, dat ze voor zichzelf heeft gekozen. Ze wilt alles op een rijtje zetten en uitzoeken wie zij nou eigenlijk is en wat ze wilt.

Op de 1 op andere dag is alles veranderd, we appen nauwelijks en als we appen is het alsof we vrienden zijn. Geen hartjes kusjes of wat dan ook. Iets wat voor mij heel veel pijn doet.

Het knaagt enorm aan me, dat zij even rust wilt begrijp ik heel goed en daar heb ik alle respect voor, alleen weet ze ook niet meer wat ze voor mij voelt. Het liefst ziet ze me zo min mogelijk omdat ik dan niet haar keuzes kan beïnvloeden.

Ze is ineens heel erg opzoek naar zichzelf en kan mij niet zeggen of het wel goed komt, waar ze wel zeker van is, is dat ze van me houd en dat wij het zelfde toekomst perspectief hebben.

Wat het voor mij zo moeilijk maakt is dat ik niet weet waar ik aan toe ben, als zij nou zegt van het komt allemaal goed geef me tijd dan had ik er veel beter mee om kunnen gaan. Maar ze kan me niet zeggen of het überhaupt wel goed komt. Moet ik wachten? Of moet ik het loslaten
Dat is de vraag wat heel de dag in me hoofd speelt.

Ik wil haar echt niet kwijt en zij mij eigenlijk ook niet, maar ze beseft wel in wat voor situatie ze zit. Het is ook niet zo dat ze me aan het lijntje houd want ze heeft vaker aangegeven dat ze het begrijpt als ik bij haar weg ga.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En wat zouden jullie doen?
het is wil
Henk001 schreef:
21-03-2020 11:26
Dat ze rust is wil is duidelijk, probeer alleen een manier te vinden om hier mee om te gaan.
Door haar die rust te gunnen en voorlopig het contact te verbreken.
Zij wilT rusT?
Dan geefT jij haar rusT!

Begin maar met dat domme WhatsApp te blokkeren.
Als zij geen aandacht meer krijgt is dit spelletje een stuk minder interessant voor haar.

Hoe geïndoctrineerd ben je als je het als een gemis ervaart als er bepaalde icoontjes ontbreken in haar berichtjes?
Wat is er mis met gewoon met elkaar via gesproken woord te communiceren, dan weet je tenminste zeker dat er iets mis is als je geen antwoord krijgt op een vraag en je genegeerd wordt.

Maar wil jij eigenlijk wel verder met iemand die jou nu al 5 weken met een vaag verhaal aan het lijntje houdt en jou ongelukkig maakt?

Think about it!
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Henk001 schreef:
21-03-2020 11:58
Ze heeft het afgelopen jaar als een kip zonder kop doorgelopen, nu is ze zichzelf tegen gekomen. Dat ze het echt niet meer weet geloof ik ergens wel, ze is niet stabiel op het moment en na hevige gebeurtenissen kan je op een punt komen dat je dingen echt niet meer weet
Merkte je tijdens de sex daar ook iets van?
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
TO, uitmaken hoeft denk ik niet, laat haar met rust zoals ze van je vraagt. Geef daarbij aan dat je er voor haar bent als ze er aan toe is en zij dit zelf bij jou aangeeft. Als dit voor jou te lang duurt, kun je altijd nog een punt achter jullie relatie zetten. Sterkte.
Love is the meaning of life
Als zij een probleemontwijker is, heeft ze het uitgemaakt, maar dan zonder het drama wat komt kijken bij eerlijkheid. Nu is er alvast afstand, zodat je eraan kunt wennen en over een paar maanden weet je niet beter.
Misschien probeert ze je gevoelens te sparen, maar het is wel duidelijk dat dit het begin van het einde is. Neem zelf ook afstand of maak het zelf uit, als ze merkt dat jij toch wel in haar (veranderde) leven past kan ze altijd komen vragen of je nog interesse hebt toch?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
meestal hebben ze dan een ander gevonden
Je zegt dat ze er wel zeker van is dat ze van jou houdt.

Loze woorden.

Iemand van wie je houdt laat je niet zo bungelen als ze nu met jou doet.
turquasi schreef:
21-03-2020 11:35
loslaten, dus het uitmaken... dat is tenminste rustig en helder voor iedereen...

je kunt altijd over een half jaartje weer gaan daten als jullie dan allebei nog veel aan elkaar denken

maar ergens heb ik het gevoel dat dit een duwen trekken spelletje gaat worden
Dit dus.
Er is niet zoiets als een pauze in een relatie. Als je er samen niet uit kunt komen heeft een relatie weinig zin.
Daarbij blijf je zelf alleen maar met een rotgevoel zitten op deze manier, zo in de wachtstand.
Als ik jou was zou ik er gewoon een einde aan maken.
Klinkt een beetje zoals ik in mijn relatie zat. Ik heb er voor gekozen om het uit te maken en de beslissing niet bij hem te laten. Het zou ook zorgen voor een onzekere situatie zoals nu bij jullie. Denk dat het bij jullie goed is om echt regels te maken als je het niet uit wilt maken. Duidelijkheid/communicatie is belangrijk. Wat is rust? Mag ik je wel/niet appen etc. Of het een fijne relatie zo is, is een andere vraag. Succes!
muis12345 wijzigde dit bericht op 21-03-2020 14:50
7.81% gewijzigd
Foutje.
Wat een boel clichés. Zichzelf tegengekomen, zichzelf voorbijgelopem en voor zichzelf gekozen. Klinkt bijna alsof ze naast zichzelf ook zo'n zelfbenoemde life coach tegen is gekomen die haar zulke dooddoeners in de oren fluistert. Het is maar wat je aantrekkelijk vindt..

Denk gewoon lekker aan jezelf zoals zij dit ook doet. Want dit zijn gewoon verkapte termen om de boodschap te verzachten.
Kap het gewoon zelf af, “prima dat je op zoek bent naar jezelf, maar ik kan niet tegen deze onduidelijkheid en ik denk dat het geen zin heeft om hier druk achter te zetten”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven