Vreemde ontmoeting

22-03-2020 15:58 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben op zoek naar wat afleiding en dan kom ik uiteindelijk op het Viva-forum.
Interessante onderwerpen, naast natuurlijk het gesprek van de dag: corona.
Maar daar gaat het niet om.

Ik heb iets verontrustends ontdekt: mijn vader schrijft hier op het forum.
Het specifieke woordgebruik en bepaalde onderwerpen kloppen.
Maar het gekke is dat hij ook over zaken schrijft, waarin ik hem helemaal niet herken.
Laat ik het zo zeggen, alles dat te maken heeft met bepaalde activiteiten in en rond relaties.
Ik wil niet te veel klaarheid brengen, want misschien leest ie dit ook...
Ik voel me zo gegeneerd doordat ik iets tegen kom, waarvan ik nooit kon vermoeden dat het zijn interesse zou kunnen hebben.
Dat ik nooit achter hem had gezocht.

Ik hoop dat jullie een beetje snappen dat het lastig is voor me, dit ineens te ontdekken.
Eigenlijk wil ik de topics niet lezen, maar ik word er naar toe getrokken.
Wat te doen?
ʇsɐʍʞǝʇɐʌ ǝɾʇǝıɟ
Gewoon reageren "ha pap, jij ook hier? Nooit geweten dat jij houdt van plasseks / interesse hebt in polygamie / eigenlijk op mannen valt"
Lijkt me lastig. Ik zou stoppen met hier lezen en hem zijn privacy gunnen. En mezelf proberen voor te houden dat het hoogstwaarschijnlijk je vader niet is...
Wat eten we vanavond?
Hoe weet je 100% zeker dat het je vader is? Lijkt mij wel erg confronterend als je een bepaald beeld van je vader dacht te hebben en dat ineens totaal veranderd door wat je van hem op een forum leest.
(Er schiet mij gelijk 1 naam te binnen, ik hoop zo dat hij niet je vader is.)
Behalve als je vader Orpheus is, dan zou ik je adviseren om met iemand te gaan praten over wat hij hier schrijft en hoe jij hiermee om moet gaan.
Wat eten we vanavond?
Maud*de*Braose schreef:
22-03-2020 16:01
Gewoon reageren "ha pap, jij ook hier? Nooit geweten dat jij houdt van plasseks / interesse hebt in polygamie / eigenlijk op mannen valt"
:rofl:
makreel schreef:
22-03-2020 16:05
Behalve als je vader Orpheus is, dan zou ik je adviseren om met iemand te gaan praten over wat hij hier schrijft en hoe jij hiermee om moet gaan.
God ja, dat zou echt naar zijn.
makreel schreef:
Oh echt daar dacht ik ook gelijk aan :facepalm:
Someonenew schreef:
22-03-2020 16:04
Hoe weet je 100% zeker dat het je vader is? Lijkt mij wel erg confronterend als je een bepaald beeld van je vader dacht te hebben en dat ineens totaal veranderd door wat je van hem op een forum leest.
(Er schiet mij gelijk 1 naam te binnen, ik hoop zo dat hij niet je vader is.)

Dit idd. Hoe weet je het zo zeker?
makreel schreef:
22-03-2020 16:02
Lijkt me lastig. Ik zou stoppen met hier lezen en hem zijn privacy gunnen. En mezelf proberen voor te houden dat het hoogstwaarschijnlijk je vader niet is...
Ja, zou ik idd moeten doen, maar ik kan het maar niet loslaten.
Tuurlijk hoop ik dat het niet mijn vader is, maar de woorden die hij gebruikt passen zo bij zijn woordgebruik.
ʇsɐʍʞǝʇɐʌ ǝɾʇǝıɟ
Hoogstwaarschijnlijk is je vader minder uniek dan je dacht.
makreel schreef:
:proud:
Waarom vind je dit raar?
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 22-03-2020 16:09
2.54% gewijzigd
Maud*de*Braose schreef:
22-03-2020 16:01
:rofl:
Het lijkt mij ook lastig, als het zeker weten je vader is. Ik zou ook stoppen met hier lezen of blijf weg uit de topics waar hij schrijft.
Het is niet Orpheus toch? Arm kind.
skylle schreef:
22-03-2020 15:58
Ik heb iets verontrustends ontdekt: mijn vader schrijft hier op het forum.

Maar het gekke is dat hij ook over zaken schrijft, waarin ik hem helemaal niet herken.

Wat te doen?

Voor je eigen gemoedsrust: zoek een ander forum.

Forummers veranderen details om minder herkenbaar te zijn.
Willem?
Even kijken: Amand is er al een poos niet meer, Westerpaviljoen heeft geen dochter, Shifty en TAM hebben geen kinderen, Charles en Willem hopelijk ook niet, het moet wel Orpheus zijn dus
anoniem_385856 wijzigde dit bericht op 22-03-2020 16:11
2.76% gewijzigd
skylle schreef:
22-03-2020 16:06
Ja, zou ik idd moeten doen, maar ik kan het maar niet loslaten.
Tuurlijk hoop ik dat het niet mijn vader is, maar de woorden die hij gebruikt passen zo bij zijn woordgebruik.

Taalgebruik is vaak streek een leeftijd gebonden. Behalve je vader kan het dus ook een vriend van je vader zijn, een klasgenoot van vroeger, de oude buurjongen, een collega etc etc
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
makreel schreef:

Dat kan haast niet, want dan is het niet schokkend dat hij hier ook schrijft of wat hij schrijft, dan is het schokkend dat hij je vader is.

Dan is elkaar tegenkomen op dit forum het minste probleem.
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 22-03-2020 16:12
2.30% gewijzigd
Amand?
Someonenew schreef:
Oh echt daar dacht ik ook gelijk aan :facepalm:
Ik ook.
Bovendien, als het Orpheus is dan vraag je het je niet af .. dan weet je het zeker en ren je gillend weg van je toetsenbord.
Hoe ben je er achter gekomen trouwens?
Holle bolle gijs. :idee: ja dan zou ik mij ook zorgen gaan maken.
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 22-03-2020 16:16
46.67% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven