Zwanger worden februari 2020 met tabel

31-01-2020 22:46 442 berichten
Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
Kees-je9-4127/331e kindje
konijntje777. 3-42322e kindje
Grenade24-3231/31 2e kindje
Roo93 27-3226 2e kindje
Suzan-J 8-3 229/321e kindje
Nature2020 18-032252e kindje
MolligPaard nb 0-1302e kindje
D0ris30-3 2 (sinds groen licht na pauze)291e kindje, MA 9w juni 2019, ziekte van Asherman na hysteroscopie miskraamrest
Sha198829-022312e kindje
Suuteke34 1271e kindje
Lullaby- 20-3 1 30 1e kindje. Heel lange cyclus
Pina_colada 22-3??1331e kindje. Nog geen duidelijkheid over cyclus
Makaloly 24-03230zwanger van ons eerste kindje na de tweede IUI behandeling

:cheer2: Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite.
..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-12-2020 13:54
Reden: Twitterlinkje verwijderd
45.73% gewijzigd
Okkie dat is wel een geruststelling lijkt me. Hoe was de echo?

Wij gaan ook niet uitstellen. Mede ook omdat je niet weet hoe lang corona nog gaat duren, maar ook niet hoe lang het nog duurt voordat ik zwanger raak.

Spannend Konijntje! :-D Mijn gouden ei komt er ook weer aan! (zondag volgens de app) Ik denk dat ik de ovulatietesten maar even achterwege laat, heeft vorige maand ook niets opgeleverd :P
Alle reacties Link kopieren
Precies dat Suzan :) je weet toch niet.
Ja goede echo gehad 9+4 alweer! Frummel bewoog zelfs al!
30/3 termijnecho
Wat fijn Okkie! :cheer:

Hoe is het met de rest?
@Nature: zie dat jouw NOD op vandaag staat. Spannend!
Hier gaan we ook niet Corona afwachten. Zowel zwangerschap als Corona valt niet te plannen en we leven naar de situatie waarin we zitten. Volgens de app in de lange cyclus waarin ik de laatste tijd zit, is volgende week mijn vruchtbare week. Ik weet niet precies welke dag, maar we gaan ervoor haha. Wel vervelend dat ik net bereikbare dienst heb die week, dus 24/7 bereikbaar voor werk ipv alleen tijdens kantooruren. Hopelijk blijft het rustig en vinden we een paar momentjes met z’n tweeen :-)-)
Wij hebben ook nog even getwijfeld om het on hold te zetten, maar wat hierboven al werd gezegd; je kan het toch niet plannen.
Daarnaast hebben wij het door omstandigheden al even (paar maanden) on hold moeten zetten en ik wil niet nóg langer wachten. De wens is weer zo enorm aanwezig.

Hoeveel zijn er nu zwanger van deze groep? 2 stuks? En aankomende week kunnen een aantal weer gaan proberen toch? Wij hopelijk ook volgende week! Ik duik voor jullie!
@darkangelbaby,
Precies hetzelfde hier. Al eerder uitgesteld, en dan nu weer? Er zal altijd wel wat zijn :)
@suuteke34,
Het is inderdaad leven naar de situatie waarin we zitten, want één moment waarin alles perfect is en het dan ook meteen lukt is erg onwaarschijnlijk!

Succes iedereen de komende tijd!
Mijn vruchtbare dagen beginnen overmorgen, dus weer even spannend!
Wat een gekke tijd zeg om bezig te zijn met zwanger worden.
Ik ervaar op dit moment best veel stress dit is denk niet echt gunstig voor een eisprong.
Ik moet morgen eigenlijk mijn eisprong hebben maar de ovulatie testen zijn nog neg. :-?
Nou precies die stress op dit moment vind ik ook niks. Morgen zouden wij een weekendje weg gaan, gaat uiteraard niet door. Ik was van plan van te voren een vroege test te gaan doen, denk dat ik dat nu ook maar ga doen.
Ik werk in de zorg, jeugdzorg dan wel. Mijn eigen groep is gesloten en we moeten nu op andere groepen invallen. Geen ideale situatie. Ook wat aan het hoesten en last van m'n keel. Maar zolang je geen koorts hebt gewoon doorwerken. Ik denk wel dat ik de volgende ronde oversla. Ik snap ook wel dat er altijd wel iets kan zijn en dat dit niet zomaar voorbij is, maar teveel stress lijkt mij ook niet goed.
Hallo allemaal,
Heb het topic doorgelezen (werk in de horeca dus veel tij nu). Is het nog mogelijk mee te schrijven? Vind het erg leuk en steeds weer spannend jullie ervaringen te lezen:).
Spiraal verwijderd half februari, en 1 ronde gehad omdat eisprong (waarschijnlijk??) tijdens de wintersport was. Heb dus niet echt een verwachtingen.
Als jullie het goed vinden dat ik mee schrijf stel ik mij wat uitgebreider voor.
@grenade, nog een vroege test gedaan vanmorgen?
Ik zit hier in de zelfde situatie. Eigen groep is gesloten. Maar wij worden op andere locaties ingezet. Geeft veel onzekerheid. Maarja

@pina colada. Zeker mag je mee schrijven! Gezellig

Hier vandaag het gouden ei gevonden met de ovulatie test, joepie! Vanavond maar gebruik van maken. Mijn vriend zei al dat hij niet van zon verplicht nummertje houd, nou dan heeft hij vette pech :lol:
Haha konijntje je hoeft ook niet te vertellen dat het vanavond een goed moment is. Stiekem is het wel verplicht maar als hij het niet weet :hihi:
Hier een witte test vanmorgen. Vier dagen voor nod. Dus ik verwacht eigenlijk wel dat deze klopt. Ga nu wel twijfelen over mijn ovulatie. Misschien na de volgende ronde toch eens een paar testjes kopen.

Idd veel onzekerheid. Ik hoor dat er veel agressie en onrust is op de groepen. Vandaag vanuit de instelling het bericht dat er geen bezoekers meer langs mogen komen. Hopelijk blijft de situatie nog een beetje houdbaar.

Welkom pina colada

Roo hoe is het met jou? Jouw nod komt er ook aan. Hoe voel je? En met nature en Lullaby?

Fijn dat alles goed gaat okkie!
Ik dacht precies hetzelfde @grenade als je man niet weet dat vandaag de dag is, voelt het niet als een verplicht nummertje. En de keuze om voor een kindje te gaan hebben jullie toch al samen gemaakt, dus je doet niets fout :)

Balen van de witte test trouwens, maar 4 dagen voor nod dus kan eventueel nog alle kanten op!

Wat toevallig, allemaal jeugdzorgwerkers hier! Ik ook, maar dan in de rol van (gezins)voogd. Ook bij ons gekke tijden, maar ik probeer me niet druk te maken en geen stress te hebben. Volgende week komt onze volgende kans, spannend zeg!!
Wat leuk dat ik me jullie mee mag schrijven :-)

Zoals gezegd wat meer info over mijzelf. Mijn vriend en ik zijn nu ruim 4 jaar samen, en hadden samen een beetje het idee dat wij nog alle tijd van de wereld hadden voor het krijgen van kinderen (misschien wat naïef).
Toen ging ik richting de 33 en was daar ineens paniek o_o

Mijn cyclus hou ik vanaf eind januari bij in mijn Garmin app. Omdat ik met spiraal niet/nauwelijks ongesteld ben, nog weinig duidelijkheid. Mijn eisprong voel ik niet.
Volgens de app waren mijn vruchtbare dagen tijdens de wintersport eind februari, maar of dit klopt?? Zondag denk ik ongesteld te worden (volgens de app :hihi: ) merk verder ook niets anders aan mijn lichaam. Ben een dag ziek geweest op vakantie en vriend werd dit in Nederland, bleek Corona bij vriend. Verwacht dus echt niets.
Vanaf deze ronde gaan wij serieus aan de slag, ovulatietesten, gezonde levensstijl enz :yes:

Hopelijk lukt het snel, Hoop ook dat het bij jullie snel raak is!!
Goeiemorgen meiden!
Vandaag is mijn NOD en zoals ik al eerder schreef; ik had er een onwijs goed gevoel over, ook al was dit de eerste ronde.
Toch afgelopen week dacht ik: nee joh, er is echt nog niets, hoe groot is die kans nou in ronde 1?

Maar vanmorgen getest, en volgens mij is er een heel licht streepje. Ik dacht eerst dat ik mezelf voor de gek hield, vriend erbij gehaald en die zag 'm ook. Maar hij is echt héél licht!

Wat denken jullie? Zien jullie 'm ook?
https://imgur.com/wAKOVr2
https://imgur.com/NL1Lq1k

*kwaliteit van de foto wordt met uploaden trouwens nóg slechter...
@Konijntje777 Hopelijk was dit het gouden ei! Heb je je vriend uiteindelijk nog vertelt dat het moment daar is?

@Grenade Lastige tijden zeg! Hopelijk gaat het voor jou meevallen de stress. En ook wel verdrietig voor alle mensen die nu geen bezoek meer mogen krijgen.
Respect voor alle mensen die in de zorg werken, vooral in deze tijden!!

@Suuteke Ook heftig voor jou deze tijden! Hopelijk valt het qua werk mee (al is het bij jou waarschijnlijk ook onrustig?) en hebben jullie genoeg tijd met zijn 2en;)

@Nature Hoe gaat het met je? Hopelijk heb je positief nieuws!!

@lullaby Het lijkt me lastig dat je zo'n lange cyclus hebt en vriend veel weg is voor werk, of valt het mee? Spannend, ben benieuwd of de dingen die je voelde een voorteken waren en of je goed nieuws hebt!

@Suzan-j Heeft het ziek zijn zich nog door gezet? hoop het niet voor je! Een gezellig weekend gewenst ;) ;)

@Doris Wat een heftig verhaal! Het lijkt me gigantisch veel extra stress en verdriet opleveren :-o Hoop dat het snel meezit voor je!

@keesje Er is inderdaad altijd wat en plannen lijst sowieso wel niet te gaan. We moeten het allemaal maar nemen zoals het komt. Hopelijk was het voor jou ook raak dit weekend ;)

@Darkangelbaby Fijn dat jullie een besluit hebben kunnen nemen, lijkt me idd spannend met net een nieuwe baan. En aan de andere kant het is maar werk, als het zo is is overal wel een oplossing voor toch ;)

@Sha1988 Van harte gefeliciteerd!! Gaat je Echo nog door?

@Okkiepetite Jij ook van harte gefeliciteerd, fijn dat het zo goed met je gaat!

@Molligpaard Je moet doen wat het beste voelt toch! Succes met je werk,

@Roo1993 Wat jammer dat het uiteindelijk toch niet zo bleek te zijn. Hoop voor jou dat het snel wel zo is! Thnx voor de tips mbt drankjes (gezien onze bourgondische levensstijl komen ze goed van pas)

Mijn excuses voor de lange post haha had nog even 10 pagina's reacties in te halen :p:
Ja ik zie ook een licht streepje! En je weet wat ze zeggen: een streep is een streep. Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd :heart:
@pina_colada,
Welkom! Succes deze eerste ronde, hopelijk is het snel raak!
Is je vriend inmiddels weer hersteld? Wel heftig dat het corona bleek te zijn. Gelukkig ben je er zelf maar een dag ziek van geweest :)

@lullaby-,
Ik zie op de eerste foto ook een licht streepje! :D
Gaat snel hier ! Lullaby ik zie een streep!! Voorzichtig gefeliciteerd hoor!

En succes veel zorg mensen hier! Hier indirecte zorg, denk nu vooral op afstand mee wat haalbaar is qua daginvulling e.d.
2@lullaby zeker weten dat er een streepje zichtbaar is! Gefeliciteerd :cheer2:
Je voelde het dus goed aan!
@pina colada veel succes met ronde 1!

@lullaby ja een streepje!!! Voorzichtig gefeliciteerd!
Vandaag 7 weken zwanger, maar afgelopen week te horen gekregen dat de 8 weken echo niet doorgaat ivm de corona. Voor nu gaan alle 8 en 30 weken echo's niet door. Dus denk dat ik moet wachten tot de termijnecho. Hierdoor begin ik wel wat zenuwachtiger te worden met alles qua corona zelf werk ik in de gehandicaptenzorg.
Dank je wel voor jullie lieve berichtjes!
Vanmorgen deze test in handen: https://imgur.com/vHH64op
Lijkt me een duidelijk verhaal ;)

Jeetje wat bizar! Kan het nog niet helemaal bevatten en ik vind het tegelijkertijd onwijs spannend en fantastisch!
Ja Lullaby, dat is een heel duidelijk verhaal! Gefeliciteerd!! :-D

Wat veel mensen in de zorg hier, werk zelf veel met zwangere vrouwen en kinderen op een opvanglocatie.

@Sha: Jammer dat je echo niet door gaat, idd wachten tot de termijnecho. Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen qua corona maatregelen.

@Pinacolada: Welkom! Ben de hele week verkouden, maar echt ziek gelukkig niet!
Gefeliciteerd Lullaby! Wat leuk! Ik zag het streepje ook al op een foto van de test hiervoor. Het is een andere test die van vandaag, maar je zou zeker zeggen dat de test oploopt.

Dat is jammer Sha. Heel begrijpelijk wel, maar zo'n bevestiging van een echo is altijd wel prettig. Proberen vertrouwen te hebben dat alles goed zit! Je zult zien dat de termijn echo ook al zo is.
Gefeliciteerd Lullaby! De eerste keer raak is helemaal fantastisch!
Gekke tijd om zwanger te willen worden of zwanger te zijn, maar desondanks niet minder mooi nieuws!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven