Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

dinsdag 24 maart 2020 om 10:01
Huh ??
Ben de volgorde even kwijt
dinsdag 24 maart 2020 om 10:26
Eerst was hij met Ellemieke, toen Vivian en toen Kelly.
Maar het huwelijk met Vivian liep op de klippen omdat hij haar bedrogen had (en zij dat dus niet pikte denk ik)
En de roddel is dat hij met Do vreemd ging.
Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 24 maart 2020 om 14:31
Billy_Mean schreef: ↑24-03-2020 09:06Ik geloof er ook echt helemaal niks van dat zij om zijn centen is getrouwd.
Volg haar eens een tijdje op LinkedIn en Insta, dan zul je zien hoe succesvol ze is.
Op die platforms zie je nadrukkelijk NIET hoe succesvol iemand is maar dat terzijde.
dinsdag 24 maart 2020 om 14:34
Misschien niet, maar het zal best geholpen hebben. Geeft niks toch? Ik hoef ook geen arme sloeber (heb zelf nl. een goed betaalde baan en ik ben niet van het Leger des Heils).Billy_Mean schreef: ↑24-03-2020 09:06Ik geloof er ook echt helemaal niks van dat zij om zijn centen is getrouwd.
Volg haar eens een tijdje op LinkedIn en Insta, dan zul je zien hoe succesvol ze is.

dinsdag 24 maart 2020 om 15:26
Haar 2e boek verkoopt als een tiet. Dat vind ik best succesvol.Hetvrijewoord schreef: ↑24-03-2020 14:31Op die platforms zie je nadrukkelijk NIET hoe succesvol iemand is maar dat terzijde.

dinsdag 24 maart 2020 om 15:32
Slechter dan John Ewbank.
Je begrijpt mijn punt niet.
Er zijn ook vrouwen die bij een putjesschepper blijven terwijl hij vreemd gaat.

dinsdag 24 maart 2020 om 16:26
Billy_Mean schreef: ↑24-03-2020 15:26Haar 2e boek verkoopt als een tiet. Dat vind ik best succesvol.
Mijn standpunt blijft gewoon overeind staan hoor. Sociale platforms zijn geen graadmeter van succes.

dinsdag 24 maart 2020 om 17:55
Ze moet ook eten . En het wordt blijkbaar gelezen .Sjaantje37 schreef: ↑24-03-2020 17:08Wordt het nu niet een beetje zielig dat Bridget interviews blijft geven over haar 3 maanden met Andre? Nu weer aan de beau Monde.

dinsdag 24 maart 2020 om 18:28
Waarom niet kunnen toegeven dat ze veel succes heeft met haar boeken?Hetvrijewoord schreef: ↑24-03-2020 16:26Mijn standpunt blijft gewoon overeind staan hoor. Sociale platforms zijn geen graadmeter van succes.

dinsdag 24 maart 2020 om 18:42
Ze maakt een documentaire......Sjaantje37 schreef: ↑24-03-2020 17:08Wordt het nu niet een beetje zielig dat Bridget interviews blijft geven over haar 3 maanden met Andre? Nu weer aan de beau Monde.

dinsdag 24 maart 2020 om 19:09
En als Monique een boek uitgeeft wat goed verkoopt maakt zij gebruik van de bekendheid van André .Billy_Mean schreef: ↑24-03-2020 18:28Waarom niet kunnen toegeven dat ze veel succes heeft met haar boeken?

dinsdag 24 maart 2020 om 19:14
Billy_Mean schreef: ↑24-03-2020 18:28Waarom niet kunnen toegeven dat ze veel succes heeft met haar boeken?
Waarom kun je niet lezen wat ik schrijf?
Ken het mens niet en het zal me verder worst zijn of ze al dan niet veel boeken verkoopt.
dinsdag 24 maart 2020 om 21:06
Begrijp je punt echt wel, probeerde een grapje te maken...watdachtjehiervan schreef: ↑24-03-2020 15:32Slechter dan John Ewbank.
Je begrijpt mijn punt niet.
Er zijn ook vrouwen die bij een putjesschepper blijven terwijl hij vreemd gaat.
dinsdag 24 maart 2020 om 21:21
En het huwelijk van Do eindigde toen in een scheiding. Maar haar ex nam haar weer terug en ze zijn nu nog steeds bij elkaar.Maleficent schreef: ↑24-03-2020 10:26Eerst was hij met Ellemieke, toen Vivian en toen Kelly.
Maar het huwelijk met Vivian liep op de klippen omdat hij haar bedrogen had (en zij dat dus niet pikte denk ik)
En de roddel is dat hij met Do vreemd ging.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.

woensdag 25 maart 2020 om 08:07
Méén je niet!
Over haar neuqrelatie met André?!?
Dan melkt ze het een heel stuk langer uit dan de drie maandjes die het geduurd heeft...

woensdag 25 maart 2020 om 08:38
....waarbij dan ongetwijfeld alle nare reacties centraal staan die ze heeft gekregen tijdens haar affaire met André...
Het blijft uitmelken.

woensdag 25 maart 2020 om 08:51
Lezen lukt prima, alleen ben ik het niet met je eens.Hetvrijewoord schreef: ↑24-03-2020 19:14Waarom kun je niet lezen wat ik schrijf?
Ken het mens niet en het zal me verder worst zijn of ze al dan niet veel boeken verkoopt.
Op LinkedIn kun je namelijk prima volgen dat ze succesvol is.
woensdag 25 maart 2020 om 08:58
Klopt helemaal. Het gaat inderdaad over de nare dingen die zijn in die 3 maanden over zich heen heeft gekregen maar ze zou het zo weer overdoen die 3 maanden met Andre.
Ik begrijp echt totaal niets meer van dat mens.

woensdag 25 maart 2020 om 16:14
Billy_Mean schreef: ↑25-03-2020 08:51Lezen lukt prima, alleen ben ik het niet met je eens.
Op LinkedIn kun je namelijk prima volgen dat ze succesvol is.
Elke twijfel over je begripsvermogen heb je nu wel weggenomen, mop.

woensdag 25 maart 2020 om 16:22
Nou echt hoor.... Als ze het nou laat voor wat het is, maar nee nu weer een documentaire. Ze blijft zichzelf voor l*l zetten zo. En wat denkt ze ermee te bereiken?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

woensdag 25 maart 2020 om 16:37
Dan moet je er natuurlijk wel even bij vermelden dat het om een foto reportage ging van de Beau monde.Jojanneke12 schreef: ↑25-03-2020 16:23Bridget op haar Insta in een trouwjurk.Dat mens is echt knettergek, wat zet ze zichzelf voor paal.