Slecht slapen sinds samenwonen?

27-03-2020 08:24 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik woon bijna drie maanden samen met mijn vriend en sindsdien slaap ik super slecht. Ik doe niks anders dan voorheen. We gaan op dezelfde tijd naar bed, staan ook op dezelfde tijd op en zorgen voor voldoende tijd om te slapen. Mijn vriend snurkt bijna nooit. Ik weet dat de oorzaak niet bij hem ligt maar bij mij. Ik heb het idee al drie maanden als een soort van zombie door het leven te gaan. Afgelopen weekend was mijn vriend één nacht niet thuis en dat was de beste slaap die ik in drie maanden heb gehad. Overigens toen we nog niet samenwoonde sliep ik ook al slecht elke keer als hij bleef logeren. Ik heb moeite met inslapen en doorslapen.

Is dit voor iemand normaal/herkenbaar? Hebben jullie tips? Ik hoor het graag, anders krijgen we hier binnenkort nog Walking Dead achtige taferelen.
anoniem_395745 wijzigde dit bericht op 27-03-2020 08:27
0.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
27-03-2020 12:37
Ik snap niet hoe mensen gewoon een heel nieuw topic kunnen openen en doen alsof er een geheel nieuw probleem is opgedoken. Dan hou je jezelf EN ONS toch heel erg voor de gek? Ik kan daar echt niet bij. Een beetje zelfreflectie tjongetjonge.
Maar dit is iets HEEL anders, toch? ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven