Leuke broek?
maandag 30 maart 2020 om 15:40
Haai!
Vraagje;
Wie vind dit een leuk broeken?
Kopen?
Zo ja, waarom
Zo niet, waarom niet?
https://www.mupload.nl/img/vdwagfqqt.jpg
Vraagje;
Wie vind dit een leuk broeken?
Kopen?
Zo ja, waarom
Zo niet, waarom niet?
https://www.mupload.nl/img/vdwagfqqt.jpg
maandag 30 maart 2020 om 16:39
maandag 30 maart 2020 om 16:41
maandag 30 maart 2020 om 16:44
Valt wel mee, alle heuphoogtes zijn tegenwoordig verkrijgbaar en persoonlijk vind ik een lage broek vele malen mooier dan zo'n hoog geval dat tot onder je oksels valt. Ik draag altijd lage heupmodellen áls ik al jeans draag, wanr liever rokken en jurkjes. Deze broek vind ik verder wel erg lelijk en ordinair door de wassing en het kant.
maandag 30 maart 2020 om 16:46
Dit vind ik al een hoge taille. Niet mooi. Als je gaat zitten krijg je zo' rare toet bij je kruis. De hippies in d ejaren 60 droegen ook heel lage broeken en als je daar een riem om draagt blijft ie echt wel zitten waar hij hoort.
maandag 30 maart 2020 om 16:50
Je bent nu een van de weinigen denk ik. Tegenwoordig hebben mensen besloten dat alles wat niet high waisted is, lelijk is.Sylphide75 schreef: ↑30-03-2020 16:46Dit vind ik al een hoge taille. Niet mooi. Als je gaat zitten krijg je zo' rare toet bij je kruis. De hippies in d ejaren 60 droegen ook heel lage broeken en als je daar een riem om draagt blijft ie echt wel zitten waar hij hoort.
Ik kan me nog goed herinneren dat het precies andersom was en dat high waisted gelijk stond aan dik makend, onflatteus en oubollig. Grappig hoe makkelijk mensen met de mode meewaaien.
maandag 30 maart 2020 om 16:51
Ik draag ontzettend vaak high waist jeans maar een rare toet heb ik nog nooit gezien. Ik vind high waist de vrouwelijke vormen meer benadrukken.Sylphide75 schreef: ↑30-03-2020 16:46Dit vind ik al een hoge taille. Niet mooi. Als je gaat zitten krijg je zo' rare toet bij je kruis. De hippies in d ejaren 60 droegen ook heel lage broeken en als je daar een riem om draagt blijft ie echt wel zitten waar hij hoort.
maandag 30 maart 2020 om 16:55
Ik krijg er echt een hele platte kont in en ik hou ervan om shirtjes etc een stukje in mijn broek te doen maar dat vind ik met high waist ook geen porem. Maar een heupbroek kan om mijn lovehandles eigenlijk weer niet
maandag 30 maart 2020 om 16:56
In de jaren 90 waren die lage broeken in. Het merk “ indian rose” werd door mijn hele las gedragen. Behalve door mij, want ik had er idd een bouwvakkers decolleté in en droeg Levi’s.
Ik had wel in een van die broeken scheuren en droeg daar een felgekleurde legging onder. Dat had wel een vergelijkbaar effect als deze broek.... en als je een trend al eens hebt meegemaakt, ben je er nu te oud voor.
Ik had wel in een van die broeken scheuren en droeg daar een felgekleurde legging onder. Dat had wel een vergelijkbaar effect als deze broek.... en als je een trend al eens hebt meegemaakt, ben je er nu te oud voor.
maandag 30 maart 2020 om 16:58
Mid rise het handigst voor jou misschien? Dan kan je shirt er van de voorkant in en aan de achterkant gewoon los, zodat het daar een beetje breekt en niet hoog lijkt.fryskefaam schreef: ↑30-03-2020 16:55Ik krijg er echt een hele platte kont in en ik hou ervan om shirtjes etc een stukje in mijn broek te doen maar dat vind ik met high waist ook geen porem. Maar een heupbroek kan om mijn lovehandles eigenlijk weer niet![]()
maandag 30 maart 2020 om 17:03
Nee nee nee, absoluut niet!Draakje2018 schreef: ↑30-03-2020 15:49Voor kinderen is dit een leuke broek.
Zou je hem als volwassenen aanhebben loop je echt gigantisch voor lul.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 30 maart 2020 om 17:08
En Britney, denk ik.
TO, als jij hem leuk vindt zou ik hem gewoon kopen. Tenzij je de mening van forumers heel belangrijk vindt.
Ik persoonlijk zou deze broek nooit dragen. Ik vind 'm lelijk en ik denk dat ik er zelf ook niet top uitzie in die broek.
Gelukkig voor mij bestaat er ook nog zoiets als een middelhoge taille.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.