Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Het lijkt er wel op Suze!

Mal, kom je morgenochtend nog even keuvelen? Zo niet, succes!!
Trusten meisjes!
Ik kom morgen nog wel even buurten hoor meisjes!

Jonathan was weer zo lief vandaag. Echt een zonnetje. En hij zat vanmiddag hele brabbelverhalen af te steken tegen onze poes
Stressed is just desserts spelled backwards
We waren naar het viaduct gefietst vanmiddag en hebben samen gezwaaid naar de vrachtwagens die allemaal terug gingen toeteren, dat vond hij echt prachtig. En het kost nog niks ook
Hahahaha weet je zeker dat de vrachtwagens niet naar jou toeterden?
Nou, de pap zit erin, en wij zitten nu lekker te spelen (ik op de computer en Mr J met de duplo.

en deze is voor Helenita, van harte met je 24e verjaardag!!!!

Fijne dag meid!
Volgens mij maak je het nu wel heel bond, Mal..

ik denk dat Hel nog iets jonger is geworden een jaartje of 2

Goedemorgen!
Sterkte vandaag Mal, gaat malman ook mee?
gefeliciteerd hel. fijne dag
Ook handig, als je die huisartsen nodig hebt zijn ze er niet.

Mamax: Ik denk het niet hoor, ik heb ook keelontsteking te pakken, dus het zal wel daarvan zijn of in combi met een griep of zo.
quote:bambino schreef op 21 april 2009 @ 07:58:

Sterkte vandaag Mal, gaat malman ook mee?Ja, gelukkig wel! Ik haat het wachten bij de MRI ruimte tot hij weer terug is.
gaat het een beetje Bam?
quote:Maleficent schreef op 21 april 2009 @ 08:05:

gaat het een beetje Bam?

ja hoor, wat mot dat mot.

Juul is naar school, dus even snel werken, en dan kan ik het vanmiddag rustig aan doen! komt goed
Nog koorts Bam?

Mal, hoe laat moeten jullie?

Verder geen puf, ben bekaf sorry.

Oooh, die zijn ook al zo leuk Mal!!! Ik wil ook die schoenen! (daar heb ik dan wel weer puf voor )
Bammie, nogmaals: beterschap!!!

Mal, zo, waarschijnlijk al achter de rug. Hopelijk is het goed gegaan met de kleine man

Jinny, !

Hellie, ik probeerde je te bellen maar je neemt niet op: van harte meis!!!!

Hier minder nieuws: mijn moppie heeft een ernstige blaasontsteking en als de ab vandaag niks doet moet ze morgen misschien wel opgenomen worden . Ben me de tandjes geschrokken bij de dokter net. Mijn arme poepie!! Gelukkig ging de ab er wel in dus hopelijk slaat dat gewoon goed aan en is ze morgen een stuk beter. Ik kan wel janken....
Ach het arme moppie, blaasontsteking! Had ze ook geen pijn bij het plassen? Dat had Ceetje toen ook niet, alleen maar buikpijn. Jeetje heeft het wel flink te pakken dan als het zo heftig is. Arm grietje
Hel, gefeliciteerd met je verjaardag
Hel, gefeliciteerd met je verjaardag!

Suus, arme Julia! Ik hoop dat de ab aanslaat en dat ze niet naar het ziekenhuis hoeft morgen

Mal, ook een voor jou. Ik hoop dat Jonathan alles weer achter de rug heeft.

Max had vanmorgen z'n 'schoolreisje'. Ze gingen naar de kinderboerderij. Vanavond lekker bbq-en, zo even vlees halen dat zal wel snel gaan met dit weer.

O ja, ik heb foto's op de Hyves gezet van de tafeltent.
Zeg heeft oma een patroon van de tent? Deze ga ik aan mijn moeder laten zien, hij is super!
Leuk hè?! Nee, ze heeft het gewoon uit d'r hoofd gedaan. Er staat wel iets op de groep, maar dat is ook meer een werkbeschrijving dan een tekening. Op zich is het redelijk makkelijk te doen geloof ik. In principe kun je de maten zo berekenen. Rood/witte is zo groot als het tafelblad, blauw/wit geblokte zo groot als de lengte van de tafel x de hoogte en de delftsblauwe zo groot als de breedte van de tafel x de hoogte.

Je bent wel zo een kapitaal aan stof kwijt hoor. Dit was iets van 60 euro en dan hebben we het heel netjes gedaan. Ik hoorde Bridge al over 100 euro aan stof.
Ik vind de stoffen ook onwijs leuk met dat geblokte en delftsblauwe!
Die heb ik uitgezocht. Ik wilde echt zo'n 'Ik hou van Holland' tent zeg maar. Ik vond die van Colorique ook erg leuk met al die bloemenstofjes, maar niet voor die 2 van mij . Stoffen komen trouwens uit Compustad. De roedes van de ramen zijn gemaakt van rood appeltjes band en de deur maak je vast met blauw molentjes band.
O ja, ik fietste vanmorgen door de stad en daar zag ik bij een schienenwinkel een aanplakbiljet dat het deze week nationale Crocs week is en dat je op alle Crocs 10 euro korting krijgt.
Mal, hoe is het gegaan vandaag?

Hel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Ik heb vorige week een speciaalvoorhelenitawordtveertigkaart gestuurd, ik hoop dat hij is aangekomen.Bam, hoe gaat het met je? Ben je weer wat beter?

Suze, wat akelig zo´n zware blaasontsteking. Ik duim dat de ab aanslaat!
Sorry, krijg die vette letters bij Helenita niet weg .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven