Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

De MRI is om 1 uur en we moeten dan al even van te voren daar zijn.

Beterschap Bam! Doe maar rustig aan hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Moet hij nuchter blijven tot die tijd?
Hij mag tot 7 uur eten, dus we maken hem om half 7 wakker voor een extra groot bord pap. En dan mag hij tot 11 uur nog wel ranja drinken. Dat gaat wel lukken denk ik.
Nee, de bank kan ik niet vinden. GEwoon een bankje

Sterkte Mal!!!!
O dat valt nog wel mee inderdaad dan. Veel afleiden zal het wel worden.
Ja, en hem weghouden bij de voorraadkasten en dergelijke. Mijnheer is slim genoeg om zelf zijn eten te gaan halen

Leuke kussentjes Amalia!
Ik geloof het graag
Meisjes hai!!!!!!!

het was gezellig in Zeeland, we hebben ons prima vermaakt en de dames zijn reuze lief geweest voor de mama's en elkaar.

Het weer was zoals jullie weten echt heerlijk dus we hebben genoten van ons meisjes only uitje. We maken er een traditie van hebben we besloten.

Helaas is Jeetje wel ziek geworden gisteren dus die ligt nu gloedheet van de koorts op mama's buik te slapen. Het arme kind.... Na ja, gisteren hebben we haar met molletjes omhoog gehouden nu moet ze zelf aan het werk om de koorts te verlagen. Hopelijk knapt ze snel op, zielig is ze!

Bam, jij ook zielig: beterschap!!!!

Mal, spannend! Gelukkig niet zo lang nuchter. Maar toch, spannend!! Succes morgen.

Zag ik hier laatst nou nog Birkies voorbij komen als serieuze optie voor de volwassen dames??? Jullie nemen me in de zeik neem ik aan?

Kan echt niet. Geen gezicht. Doe dan, als je iets wil dat lekker loopt Scholl kleppers, of en die lopen nog veel lekkerder: Soft Clox (ff googlen, ik heb zojuist Mandy in Cognac aangeschaft).

Ha ha ha... Maar even zonder dollen: zitten hier ook volwassenen met crocs? H en ik hebben toch weer zoveel hele foute mensen gezien dit weekend (ja ja, altijd lachen om de medemens bij Roompot :-)) en stuk voor stuk op crocs. Oh nee, ik jok: de man die gisteren op het terras liep te flaneren had geen crocs, wel heeeeeel veel rughaar dat hij graag liet zien want geen shirt aan :puke: .

Ff posten
quote:amalia schreef op 20 april 2009 @ 17:29:

Nee, de bank kan ik niet vinden. GEwoon een bankje

Sterkte Mal!!!!Het bankje waarvan Mare vandaag tegen Hel zij: ons bankje is veeeeel mooier dan die .
Amalia, hoest met de pokken? Ingedroogd? Snel bakkie thee doen? Misschien volgende week?
Leuke kussentjes trouwens!

Star, en jou vent gaat achter een roze BB lopen?!? Cool! Hier dus echt niet dus wij hebben een rood/oranje exemplaar. Trouwens uitstekende levensduur want nog niks mis mee (behalve dan dat ik hem eens moet wassen )
ha, 4 op een rij heb ik! leuk man....

Ik ga ff koken. Tot straks waarschijnlijk.
Suus, ik heb Birkenstocks ja, echt waar. Zitten eigenlijk heel erg lekker. Crocs zijn wel a bridge too far

Vent is er helemaal akkoord mee, geen piep uit hem gehoord over de kleuren. Hij weet dat hij toch weinig in te brengen heeft op het moment denk ik

Beterschap en kus op gloeiende koppie van Jeetje. Snotterig ook?

Soft Clox kan ik niet vinden, wel Soft Clogs maar kan me niet voorstellen dat je die bedoelt?
Over Crocs gesproken, stond laatst een man voor me bij de bakker, type Rick Engelkes. Had onder baggy spijkerbroek donkergrijze Crocs aan. En bij hem kon het ook nog.
ohne spatie, punkt de. Bovenste hit.

Verstandig van je meneer .

Kind geen snot dus wat er mis is?! Geen idee.... Onverklaarbare koorts. Ik zie het nog even aan, anders toch morgen ofzo naar ha.
ja logisch: die spijkerbroek benam het zicht op die crocs volledig neem ik aan????
Oooooo maar die zijn leuk! Lijken ook op die van Scholl, al zijn die hoger gehakt volgens mij?

Je zag inderdaad een klein stukje Crocs, maar wel herkenbaar als zijnde rubberen monster.

Zonnesteek?
OOooh die Scholl zijn leuk!!! iK kan die Mandy niet vinden, welke zijn dat? Zijn dus goed voro je voeten>? Hoge hak ook te doen?

Volgende week 2 weken vrij, ik kan jouw kant wel opkomen?
Ik heb ze wel gevonden, leuk Suus! Toch ga ik in eerste instandtie ook voor de Birkenstocks, lijken me van de zomer toch lekkerder lopen op de camping.

Dit zijn ze Amaal:

Lopen ze echt zo lekker als ze beloven Suus?
Yep Mamax, ze lopen echt heerlijk. Komt door het middenstuk dat van rubber is denk ik (in de zool, als je heel goed kijkt zie je het ook op de foto). Ik was onder de indruk en als het geen crisis geweest was had ik ze ook nog in wit of zwart genomen! Vond ze nog lekkerder lopen dan die van Scholl (die overigens in 3 hak hoogtes te krijgen zijn Star, dit is dan de middelste zeg maar).

Maar Mamax, voor op de camping kan je toch ook gewone FlipFlops kopen??????

Nee hoor, zit jullie te dollen. Ik vind het niks maar ze lopen vast prima en das toch ook belangrijk!

Volgende week is prima Amalia, dan zal het moppie wel beter zijn. Di of do?
Suus, waar?
clox-box.de maar de zwarte en witte hebben ze in Adam bij Soraya op de 1e constantijn. Hebben ze ook Scholl en zomer Uggs (mwah, waren het net niet, ik had vorig jaar de espadrilles moeten kopen, die waren erg grappig).
Hmmm, hoopte op Omoda ofzo, lekker makkelijk Nl'se site.
Sinds dit weekend weet ik trouwens dat Omoda een winkel heeft in Middelburg. Ik zag het vanaf een kilometer afstand .

Maar Adam is toch makkelijk? Ze hebben er ook nog veel andere modellen in heeeeel veel kleuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven