Twijfels
donderdag 2 april 2020 om 15:26
Hallo allen, ik zit nu bijna 7 maanden in een relatie, maar ik weet niet meer echt wat ik moet. Het is wel echt een hele lieve jongen maar ik voel me niet meer echt op mijn gemak bij hem. Het ding is dat ik wel van hem hou, maar ik miss gewoon dingen in deze relatie. Er is geen romantiek of affectie, hij heeft tot nu toe nog nooit echt gezegd dat hij van mij houdt en verder gaat fysiek contact de laatste tijd moeizaam (ik moet echt me best doen). Ik heb het er al eens met hem over gehad dat ik er wel mee zit dat ie weinig affectie toont. Hij heeft aangegeven dat hij dat lastig vind. Hij gaf aan niet meer zo gevoelig te zijn als 'vroeger' en dus geen behoefte heeft om dingen zoals dat ie om me geeft of ik hou van je te zeggen.
Ik begin hier steeds meer moeite mee te krijgen. Ik ook heb aangegeven dat het mijn lastig lijkt als we in lockdown gaan hem niet meer te zien. Hij heeft aangegeven niet echt zulke gevoelens te hebben. Ik vind het allemaal maar raar. Hij had wel aangegeven dat hij wat voor me voelde. Maar soms komt dat gewoon totaal niet zo over. Hij zegt alleen maar dat ik mezelf moet blijven en niet zo onzeker moet zijn.
Maar ik weet niet meer wat ik moet doen.
Heeft iemand ook wel eens in zo'n situatie gezeten?
Ik begin hier steeds meer moeite mee te krijgen. Ik ook heb aangegeven dat het mijn lastig lijkt als we in lockdown gaan hem niet meer te zien. Hij heeft aangegeven niet echt zulke gevoelens te hebben. Ik vind het allemaal maar raar. Hij had wel aangegeven dat hij wat voor me voelde. Maar soms komt dat gewoon totaal niet zo over. Hij zegt alleen maar dat ik mezelf moet blijven en niet zo onzeker moet zijn.
Maar ik weet niet meer wat ik moet doen.
Heeft iemand ook wel eens in zo'n situatie gezeten?
donderdag 2 april 2020 om 15:31
donderdag 2 april 2020 om 16:51
Ik zou zelf in lockdown gaan ten opzichte van hem, oftewel het uitmaken.viva-amber schreef: ↑02-04-2020 15:39Ik denk niet dat we volledig in lockdown gaan.
Heeft je vriend problemen of maakt hij zich zorgen ergens over?
vrijdag 3 april 2020 om 12:47
Er is geen romantiek of affectie, hij heeft tot nu toe nog nooit echt gezegd dat hij van mij houdt en verder gaat fysiek contact de laatste tijd moeizaam (ik moet echt me best doen). Ik heb het er al eens met hem over gehad dat ik er wel mee zit dat ie weinig affectie toont. Hij heeft aangegeven dat hij dat lastig vind. Hij gaf aan niet meer zo gevoelig te zijn als 'vroeger' en dus geen behoefte heeft om dingen zoals dat ie om me geeft of ik hou van je te zeggen.
Ik ook heb aangegeven dat het mijn lastig lijkt als we in lockdown gaan hem niet meer te zien. Hij heeft aangegeven niet echt zulke gevoelens te hebben.
Kun je uitleggen waar je precies nog over twijfelt? Jouw behoeftes zijn vrij duidelijk, evenals zijn acties.