Twijfels

02-04-2020 15:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen, ik zit nu bijna 7 maanden in een relatie, maar ik weet niet meer echt wat ik moet. Het is wel echt een hele lieve jongen maar ik voel me niet meer echt op mijn gemak bij hem. Het ding is dat ik wel van hem hou, maar ik miss gewoon dingen in deze relatie. Er is geen romantiek of affectie, hij heeft tot nu toe nog nooit echt gezegd dat hij van mij houdt en verder gaat fysiek contact de laatste tijd moeizaam (ik moet echt me best doen). Ik heb het er al eens met hem over gehad dat ik er wel mee zit dat ie weinig affectie toont. Hij heeft aangegeven dat hij dat lastig vind. Hij gaf aan niet meer zo gevoelig te zijn als 'vroeger' en dus geen behoefte heeft om dingen zoals dat ie om me geeft of ik hou van je te zeggen.

Ik begin hier steeds meer moeite mee te krijgen. Ik ook heb aangegeven dat het mijn lastig lijkt als we in lockdown gaan hem niet meer te zien. Hij heeft aangegeven niet echt zulke gevoelens te hebben. Ik vind het allemaal maar raar. Hij had wel aangegeven dat hij wat voor me voelde. Maar soms komt dat gewoon totaal niet zo over. Hij zegt alleen maar dat ik mezelf moet blijven en niet zo onzeker moet zijn.

Maar ik weet niet meer wat ik moet doen.
Heeft iemand ook wel eens in zo'n situatie gezeten?
Na 7 maanden al geen affectie meer? Ik zou er snel een eind aan breien.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Tsja dan is de verliefdheid wel erg snel voorbij zo te horen. En als je je er nu al niet goed meer bij voelt, kun je het beter uitmaken.
Belle73 schreef:
02-04-2020 15:28
Na 7 maanden al geen affectie meer? Ik zou er snel een eind aan breien.
Ik ook!

Hij zegt eigenlijk zelf al dat hij "het" niet zo voelt. Jij bent wel gek op hem maar hij minder op jou..
Goed toch dat je er na een half jaar al achter komt dat dit het hem niet gaat worden? Zo gaan die dingen. Je weet pas echt hoe een relatie er uit gaat zien als je het een tijdje uitprobeert en soms valt het tegen. Helemaal niet raar, gewoon stoppen en wat anders proberen.
For whom the bell tolls
Ik denk niet dat we volledig in lockdown gaan.

Heeft je vriend problemen of maakt hij zich zorgen ergens over?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mannen maken vaak de denkfout; "we zijn nu al zo lang samen... Ik hoef toch niet te blijven zeggen hoe leuk ik haar vind..?"
Die snappen dit probleem vaak écht niet.
Als je het al met hem besproken hebt en er verandert niks dan lijkt het me toch niet heel moeilijk te bedenken wat je moet doen?
Hij voelde "wel wat" voor je.
Kan veel zijn of juist heel weinig, ik gok op te weinig voor een relatie.
viva-amber schreef:
02-04-2020 15:39
Ik denk niet dat we volledig in lockdown gaan.

Heeft je vriend problemen of maakt hij zich zorgen ergens over?
Ik zou zelf in lockdown gaan ten opzichte van hem, oftewel het uitmaken.
Er is geen romantiek of affectie, hij heeft tot nu toe nog nooit echt gezegd dat hij van mij houdt en verder gaat fysiek contact de laatste tijd moeizaam (ik moet echt me best doen). Ik heb het er al eens met hem over gehad dat ik er wel mee zit dat ie weinig affectie toont. Hij heeft aangegeven dat hij dat lastig vind. Hij gaf aan niet meer zo gevoelig te zijn als 'vroeger' en dus geen behoefte heeft om dingen zoals dat ie om me geeft of ik hou van je te zeggen.

Ik ook heb aangegeven dat het mijn lastig lijkt als we in lockdown gaan hem niet meer te zien. Hij heeft aangegeven niet echt zulke gevoelens te hebben.

Kun je uitleggen waar je precies nog over twijfelt? Jouw behoeftes zijn vrij duidelijk, evenals zijn acties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven