Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
quote:Livre schreef op 21 april 2009 @ 20:24:

Inmiddels is degene die ik meende te herkennen onderzocht. Ik had het fout. Gelukkig heb ik mijn vermoeden niet geuit, want ook nu staat het schaamrood me al op de kaken. maakt toch niet uit, je deed het met de beste intenties.
Tja, Livre, een foutje maken is menselijk, toch? En alleen maar goed dat je iets met je onderbuik-gevoel hebt gedaan hoor!

Ik had zelf eigenlijk het idee dat de posts van "Belle" iets te gemaakt waren qua spelfouten. Gewoon om haar (?) eigenlijke schrijfstijl te maskeren. Maar misschien lees ik te veel misdaadromannetjes...
Artemis, dat had ik ook, net iets teveel opvallende fouten.
Cum non tum age
Ja, jullie zijn er dus nog niet mee geholpen. Misschien moet Artemis in zo'n misdaadromannetje kijken voor verdere hulp?
Nou sommigen hebben wel een vermoeden, kijk maar op de hyves.
Cum non tum age
Heb je het tegen mij, Noa? Ik ben geen lid van de hyve natuurlijk. Ik heb wel een uitnodiging ontvangen, maar ik durf hem niet goed te accepteren, omdat ik ook pas net uit de lucht ben komen vallen.
Jeejum ligt een dagje mijn internet eruit (stekker was er van de telefoon uitgefloept...) is er weer complete chaos uitgebroken! Wie is die mafkees?

Zoete, bedankt voor je bericht, wat lief!

Ik heb trouwens alleen maar goede ervaringen met de ruils met Varisha.
Tja, ik pak het Cluedo-spel er wel weer bij voor het antwoord!
Ja Zwieber, een dag geen internet en je loopt hopeloos achter...
quote:Artemis schreef op 21 april 2009 @ 20:52:

Tja, ik pak het Cluedo-spel er wel weer bij voor het antwoord!al wat wijzer
Van mij mag je dr bij Lievje! Gezellig!
668, the neighbour of the Beast
quote:Livre schreef op 21 april 2009 @ 20:43:

Heb je het tegen mij, Noa? Ik ben geen lid van de hyve natuurlijk. Ik heb wel een uitnodiging ontvangen, maar ik durf hem niet goed te accepteren, omdat ik ook pas net uit de lucht ben komen vallen.heb je iig wat te lezen
Zie je wel Lievje, je mag er wel bij!
Oké, ik zal voorzichtig mijn neus om de deur steken.
Ik heb bij de Almachtige Beheerder op de deur geklopt.
quote:meiske1981 schreef op 21 april 2009 @ 18:49:

Ik heb wel goede ruils gemaakt met Varisha. Maar ben ik daar dan de enige in?Je bent niet de enige, ik heb ook eea met haar geruild en het zag er allemaal netjes en goed uit, geen problemen of niks mee gehad.
Liev, 't verschil tussen jou en andere nieuwe ruilers is dat we jou al eeuwen kennen van 't forum.

En je weet toch al hoe ik echt heet
Ik kom gewoon veel kletsen hier okay?
Ik heb het genoegen gehad om een middagje live met Liev te kunnen kletsen, dus ik weet zelfs al waar haar huis woont.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Behalve Livre dan, wil ik nu echt geen nieuwe mensen op onze hyves (niks tegen jou Jolantje!) het is wel even genoeg gedoe vind ik. Niks ten nadele van de nieuwe mensen maar de hyves was ontstaan omdat we nieuwsgierig waren naar elkaar en ik denk dat die nieuwsgierigheid inmiddels wel bevredigd is

Ik vind het nog steeds niet fijn wat hier allemaal gebeurd. Maar ik heb ook zo mijn vermoeden wie die Belle is.
Schravelot, ik begrijp het ook goed als je mij niet toelaat hoor!
Deel 't dan Schravel...

Ik denk dat het tijd wordt dat we allemaal eens open gaan zijn over onze gedachtes, want zo gaat er alleen maar meer broeden en dat schiet niet op.

Mijn spinsels staat op Hyves.

Overigens ben ik ook geen voorstander van nieuwe mensen behalve Livre, maar met Lisey zou ik persoonlijk ook geen problemen hebben. Zo.
Ik ga geen namen noemen en ook niet op hyves. Maar een ieder die even nadenkt en het ook zo raar vind wat er allemaal gebeurd kan 1+1 wel optellen denk ik
Dat is dan denk ik precies wat er al op de hyves staat Schravel...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik begrijp het wel hoor..

Maar ik vind het wel vervelend dat er op hyves wel wordt gesproken over wie het kan zijn terwijl er genoeg mensen hier zijn die ook benieuwd zijn ( of mss wel denken dat zij diegene zijn die op de verdachtenlijst staan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven