Niet ruilen maar lullen: de kletszone.
vrijdag 17 april 2009 om 18:55
Hoi iedereen,
Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.

dinsdag 21 april 2009 om 19:02
Nee hoor meiske, heb ook goede ervaringen met Varisha.
En Jolantje, wij zijn gewoon lid onder onze irl naam.
En Jolantje, wij zijn gewoon lid onder onze irl naam.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 21 april 2009 om 19:02
quote:jolantje schreef op 21 april 2009 @ 19:00:
Ja als je lid wilt worden van die hyves.. Doe je dat onder je eiegen naam of onder een nieuw aagemaakte hyves met je vivanaam?Ik heb gewoon mijn eigen naam gedaan. Maar mijn hyves staat verborgen en is alleen zichtbaar voor vrienden. Daarvoor moet je echt vrienden worden en dat heb ik niet met deze speciale hyves.
Ja als je lid wilt worden van die hyves.. Doe je dat onder je eiegen naam of onder een nieuw aagemaakte hyves met je vivanaam?Ik heb gewoon mijn eigen naam gedaan. Maar mijn hyves staat verborgen en is alleen zichtbaar voor vrienden. Daarvoor moet je echt vrienden worden en dat heb ik niet met deze speciale hyves.
dinsdag 21 april 2009 om 19:04
bam sorry... jouw pakje gaat morgen ps weg.. sorry.. heeel druk gehad en iedere keer te laat bij de bruna (met postagentschap met onbewaakte pakketjesdumpbak.. heel handig voor pakjes die net wel/netniet door de tntdouane komen..) zal echt zorgen dat ie morgen echt weg gaat, kan je tijdens met beterworden lekker tv loeren en boek lezen..
ik heb ook alleen maar goede ervaringen met ruilen met varisha..
ik heb ook alleen maar goede ervaringen met ruilen met varisha..
dinsdag 21 april 2009 om 20:14