Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Ik ben nog steeds bezig met Cluedo hoor, het gaat alleen niet zo snel in je eentje...
quote:Lisey schreef op 21 april 2009 @ 22:08:

[...]

dat wilden we alleen even horen Zeg dat dan
Schravelvot daar ga ik ook van uit..
Ik lees hier tussen de regels door veel vooroordelen, beschuldigingen en kliekjes gedrag. (ja die is nieuw )

Ben er nogal naar van. Wat er dan ook allemaal speelt, vergeef me ik hebt het niet gevolgd, ik hoop dat het nog een beetje leuk blijft hier.

Ik ben iig blij dat ik me nooit heb aangemeld bij hyves. Hihi.

Wil nog wel even zeggen dat ik het raar vindt dat sommige mensen nu wel bij de hyves mogen en sommige niet.

Kweenie, merk dat ik niet goed uit mn woorden kom.

Pas alsjeblieft op met beschuldigingen. Tis iig niet vriendelijk om te lezen hier..
Sherlock Artemis, enlighten us
668, the neighbour of the Beast
quote:Bertrade schreef op 21 april 2009 @ 21:41:

Goedenavond!

Ik geloof dat ik eerst de hyvespagina maar ga bekijken, na het lezen van dit topic (jaja, ik ben echt altijd mosterd, de rel is al weer voorbij voordat ik het door heb).

Tip Bertrade: Niet doen. Ik heb het ook zojuist zitten lezen, maar snap er eerlijk gezegd helemaal niets van. Volgens mij is er ook e.e.a. verwijderd, dus er is geen touw aan vast te knopen.

Volgens mij is het veel gemuts om (niets wil ik niet zeggen, maar er zijn belangrijkere dingen waar je je druk om kan maken) ....

Ik had na het lezen echt zoiets van ... pfffffffff. Wat is dit!
quote:Marels schreef op 21 april 2009 @ 22:17:

Sherlock Artemis, enlighten us Mw. Blaauw van Draet met de waterpomptang in de balzaal. Nu eens even mijn misdaadromannetje checken of dit ook het goede antwoord is...
Maar... op bladzijde 74 staat dat de butler het heeft gedaan...!

Ik ben in de war. Iemand ruilen?
Mw. Blaauw van Draet was toch op vakantie?
Hoezo, heeft ze een ban?

quote:Lisey schreef op 20 april 2009 @ 20:56:

Ik zit met veel interesse mee te lezen krokusje... Hoe lang ben je nu zwanger? en wat is de verwachting wb een eventuele volgende pnd? dat is toch wel een van de dingen die mij nogsteeds tegenhoudt om weer zwanger te worden. Dat en dat ik ook nogsteeds AD gebruik. Vorige HA zei dat het wel kon, zwanger worden met deze AD. Maar daar denken de huidige HA en gyn helaas anders over. En stoppne met de AD zie ik op dit moment ook nog niet zitten.

ik ben nu 11 weken zwanger. Het gaat heel goed. Ik had, zogezegd, ook niet een hele zware PPD. Een aantal factoren waardoor het bij mij misliep zijn beinvloedbaar, en dan heb ik het vooral over een hele rare werkverhouding met leidinggevende. Heb een andere baan gevonden waar ik veel beter in mijn vel zit.

Daarnaast schakel ik alle hulp in die ik maar kan krijgen. Dus naar de huisarts geweest, word door hem in de gaten gehouden. Tegen de kraamzorg zeggen dat ik een Bertha op klompen wil die mij onder de duim heeft. Onder invloed van ontplofte hormonen ben ik namelijk nog overtuigender dan dat ik normaal ben. Rust kwam niet in mijn vocabulaire voor toen ik net bevallen was. Verloskundige is op de hoogte. Man had vorige keer niet door dat ik me veel beter voordeed dan ik was, is daar nu natuurlijk enorm alert op.

Ik heb er vertrouwen in. Heb wel angst om de wanhoop weer te voelen die ik toen voelde, maar denk dat ik voldoende hulptroepen heb ingeschakeld om op tijd alert op mij te zijn.
quote:Artemis schreef op 21 april 2009 @ 22:20:

[...]

Mw. Blaauw van Draet met de waterpomptang in de balzaal. Nu eens even mijn misdaadromannetje checken of dit ook het goede antwoord is...Ik was het in ieder geval niet, had een alibi: lag in de biljartkamer met een loden pijp van professor Pimpel te spelen.
Nu ik hier toch even ben:

Schrav, heb je mn broek ontvangen?

Leuk issie he!

Voor de rest als er nog iets is, graag naar me mailen!

Want neem ff afstand van t ruiltopic. Tkost me ff iets teveel energie dan dat het me geeft na al die nieuwe topics.

(tja autist he )

Ajuuus!
Nog niet ontvangen Sterretjee..
quote:vlinder1987 schreef op 20 april 2009 @ 21:43:

krokusje, waarom doe je jongenskleren weg als je zwanger bent? of heb je zoveel dat het nieuwe kindje het nooit meer allemaal kan dragen? (aan de andere kant doe ik ook alles waar zoonlief niet meer inpast naar een zwangere vriendin terwijl ik zelf hoop eind van het jaar voor een volgende zwangerschap te gaan (hoop dat het ons gegeven is, maar ik praat weer van mijn verhaal af) hoe gaat het verder met je? hoe lang ben je al onderweg? veel last van misselijkheid en dergelijke?

De kleertjes die ik het mooist vind doe ik ook niet weg. Mocht het tweede kindje een kereltje zijn, dan wil ik toch ook wat nieuwe dingetjes halen, hetzij uit de winkel, hetzij via MP. Ik had je mail gezien. Op de foto zetten lukt de komende week niet, omdat het in vuilniszakken boven staat. Zeg maar van welke maat je wat zoekt, dan kijk ik volgende week bij het sorteren voor koninginnedag of er wat voor je tussenzit. Stuur ik dat gewoon naar je op.

Ik voel me trouwens goed. Wel moe, maar dat is een standaardkwaaltje. Hahaha.
quote:Schravelvot schreef op 21 april 2009 @ 22:28:

Nog niet ontvangen Sterretjee..

ow dan moet het morgen komen hoor!

Gelijk gepost met het pakketje van ieniemienie en die heeft ook al iets gehad maar het andere nog niet.

Dus morgen kan je echt klaar liggen.
ehh ieniemienie ik bedoel jennipher
Sterretjee, pas goed op jezelf.

En een welgemeende wens om je voor je vertrek nog even op te fleuren.

Liefs,

xZoete

(Of mogen blote billen niet? Ik wil niet ook een ban...)

dankjewel zoete

Ben er over n paar dagen weer denk ik.

En thanks, moest echt lachen!
Gelukkig.

Na zo'n rotsfeer hier vanmiddag, kan ik me voorstellen dat je het even niet zitten.

Dikke kus!
quote:krokusje schreef op 21 april 2009 @ 22:24:

[...]

ik ben nu 11 weken zwanger. Het gaat heel goed. Ik had, zogezegd, ook niet een hele zware PPD. Een aantal factoren waardoor het bij mij misliep zijn beinvloedbaar, en dan heb ik het vooral over een hele rare werkverhouding met leidinggevende. Heb een andere baan gevonden waar ik veel beter in mijn vel zit.

Daarnaast schakel ik alle hulp in die ik maar kan krijgen. Dus naar de huisarts geweest, word door hem in de gaten gehouden. Tegen de kraamzorg zeggen dat ik een Bertha op klompen wil die mij onder de duim heeft. Onder invloed van ontplofte hormonen ben ik namelijk nog overtuigender dan dat ik normaal ben. Rust kwam niet in mijn vocabulaire voor toen ik net bevallen was. Verloskundige is op de hoogte. Man had vorige keer niet door dat ik me veel beter voordeed dan ik was, is daar nu natuurlijk enorm alert op.

Ik heb er vertrouwen in. Heb wel angst om de wanhoop weer te voelen die ik toen voelde, maar denk dat ik voldoende hulptroepen heb ingeschakeld om op tijd alert op mij te zijn.

Je hebt je goed voorbereid, dus daar zal het zeker niet aan liggen. En als de hoofdfactor al niet meer aanwezig is, zal het deze keer vast beter gaan! Maar kan me je angst heel goed voorstellen. Die angst weerhoudt mij er dus ook nogsteeds van zwanger te worden.

Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe (f)
Hiervan ook een dikke knuffel, Sterretje!

Jeetje, waar is Peter R. als je hem nodig hebt...
quote:Sterretjee schreef op 21 april 2009 @ 22:31:

[...]

ow dan moet het morgen komen hoor!

Gelijk gepost met het pakketje van ieniemienie en die heeft ook al iets gehad maar het andere nog niet.

Dus morgen kan je echt klaar liggen. Komt in orde. Als het morgen zo'n mooi weer is is dat geen straf haha. Ik mail je zodra ik het ontvangen heb *is u heel benieuwd naar broek*
Ikbenik, ben je er nog? Of heb je een toch bannetje te pakken?

Dames, ik ga lekker slapen na deze enerverende dag. Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven