* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
En ook voor Watever, nee, geen idee wat voor pijntje.

Fijn dat je zo lekker geslapen hebt. Dat doet echt wonderen he?! ( ook voor je relatie trouwens )
Ik heb ook geen idee Jojon. Wat zegt je vk of gyn?

Ach Randy, je weet niet half hoe goed dat doet!! Slaap!

Wow! Inderdaad zal dat mijn relatie goed doen.... hihi
Jane, ik snap heel goed je twijfels. Is het niet mogelijk om het wel even zelf te proberen maar mocht het niet vlot verlopen, om dan eerder dan de vorige keer in te grijpen? Maar kan me ook heel goed voorstellen dat je liever gelijk onder het mes gaat.

Dat Thijs zelf een rondje fietst is heel onschuldig hoor. Ik zit zelf op een bankje voor de deur en het rondje is in 2 minuten gedaan. De eerste paar keer ben ik ook zonder dat hij het zag achter hem aan gegaan. En Thijs zal echt niet van de stoep af gaan, dat weet ik zeker.

Thijs komt ook nooit zelf z'n bed uit. Hoewel ik dat wel hoopte, hebben we het hem nooit aan hoeven leren. Daar ben ik heel blij mee. Sinds een kleine week slaapt hij nu zonder luier. Hij gaat dan niet zelf uit bed maar roept ons om te plassen. Vanmorgen was het 8.10 toen hij riep, ik lag nog heerlijk, maar goed.....

heerlijk Jane, dat je nog maar 10 halve dagen hoeft te werken!

Succes met je onderzoeken vandaag!

Ik mis Quintie al een tijdje. Hoe gaat het met je? En MvYara?

En nog een paar anderen trouwens....

Strand was een beetje tegen gevallen gister. Een koude wind, brrr.... Maar goed, toch lekker gelegen met zus en Thijs heeft heerlijk gespeeld in het zand. Daarna nog een lekker gebakken visje naar binnen gewerkt. En toen met de trein terug. Echt...niets is leuker dan met Thijs in de trein! Hij vindt het geweldig, en ik dus ook.

Meis, we gaan vrijdag weg naar Lochem. Wanneer we naar Koningin Julianatoren gaan weten we niet precies. Zocht je een speeldate voor je dochter, haha.

Ik zit ook vandaag weer uitstel gedrag te vertonen. Ik moet echt nodig schilderen, opruimen en boodschappen doen. Bah!

Pada, wat een onzekere tijd, wat je werk betreft. Hopelijk kun je na je verlof gewoon terugkomen.
Watever, komt dat pijntje niet doordat al je ingewanden er tegenaan worden geduwd en straks de kleine ook? Ik heb zoiets met mijn ribben aan de rechterkant. Dat spookje ligt meestal aan die kant en als ie dan ook nog gaat bewegen heb ik echt het idee dat alles wat daar hoort te zitten onder m'n ribben wordt geduwd en dat er ook nog wat overheen puilt. Niet grappig.

Jane, een geplande keizersnee als makkelijke optie zien lijkt mij nogal kort door de bocht van mensen die dat zo zien. Ja, je weet wanneer je je kind gaat krijgen. En nee, het voelt niet als een meloen door je neusgaten naar buiten persen (of wat voor stuk fruit hoort er ook weer in deze vergelijking... ). Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het een prettig gevoel is als ze je buikspieren hebben doorgesneden en in je hebben zitten wroeten om je baby eruit te halen. En het is ook niet leuk als je zelf je kinderen de eerste tijd niet kunt optillen omdat je die buikspieren niet te zwaar mag belasten. Een vriendin van mij die haar dochter met een ks kreeg zei na afloop dat ze het gevoel had alsof ze door een vrachtwagen was overreden. Lijkt mij niet heel prettig. Dus wat ik bedoel te zeggen is: volgens mij is geen van de opties 'lekker' of 'makkelijk'. Kies gewoon waar je jezelf goed bij voelt en als jij nu al de stuipen krijgt bij het idee dat het misschien net zo'n drama gaat worden als de vorige keer, neem dan in godsnaam het zekere voor het onzekere en kies voor de ks. Dan weet je waar je aan toe bent qua datum (best handig!) en ongemak. Dus niet Laura optillen om de baby in de wieg een kusje te geven, haha. Lijkt me beter voor je gemoedsrust. Laat je niet door anderen de wet voorschrijven!

Vanavond eindelijk weer naar de VK (alweer 5 weken geleden) en daarna meteen door naar de Prenatal voor een vrachtlading Mama Mazzel inkopen!
He dames,

snurken doe ik ook volgens manlief... volgens mij komt het heel veel voor.

Jojon, mijn hb was vorige keer 7.0 en was ok volgens vk.

Ik was gisteren opeens helemaal niet lekker. S ochtends naar mijn werk gefietst (ook wel bijna uur) en daarna helemaal niet lekker. Vroeg naar huis gegaan (niet weer met de fiets) en rest van de dag kotsmisselijk, bah... dan weet je weer hoe dat is. Nu gelukkig weer beetje trek.Wij gaan morgen op vakantie (ben dus ook anderhalve week offline) en hoop dan wel helemaal beter te zijn.

Ik heb de magische 30 weken grens gisteren al bereikt :-) Toen ik maandag bij vk was vond ze mijn buik alleen wel iets kleinder dan gemiddeld. Toch niet echt leuk, en ook beetje gek want 3 weken terug vond een andere vk hem prima op maat. Die maat voelen blijft toch altijd beetje subjectief.

Ring, mijn buik is dus ook op het oog niet zo groot en iedereen die ik vertel dat ik al 7 maanden zwanger ben schrikt zich een hoedje.

Dames, allemaal fijne vrije dagen komende week.
whatever: het is idd mijn SI gewricht dat pijn doet. heel vervelend. kan soms bijna niet meer zitten. en iedereen maar zeggen dat ik het rustiger aan moet doen. AAAAHHH! heel makkelijk gezegd hoor, maar hoe dan?? Ik moet toch werken/zorgen/voeden...

nou ja, doe zo min mogelijk en dat lukt (langzaam) steeds beter. heb gelukkig lieve buurvrouw die veel van me overneemt.

jane: keizersnee is NOOIT de makkelijke weg! dat is gewoon een operatie hoor! en ik denk dat je herstel nu moeilijker zou kunnen zijn omdat je er al eentje hebt rondlopen.

Ik ben ook een beetje bang dat ik op een keizersnee uitkomen (omdat mevrouw consequent met haar koppie naar boven ligt bij iedere controle) en ik zit er bepaald niet op te wachten (behalve dan op het feit dat je weet wanneer het gaat komen). wil helemaal niet zo lang van huis (niet leuk voor de andere kinderen) en heb nog zo'n kleintje.. hoe moet dat dan? maar ach, dat zijn allemaal zorgen die we dan wel weer zien, komt vast allemaal goed tegen die tijd.

wb kinderen voor het eerst de wijde wereld in. de eerste keer is doodeng, merk dat ik er nu al een stuk makkelijker in ben (bij nummer 2) en denk dat nummer 3 en 4 het wat dat betreft nog makkelijker krijgen. wat dat betreft is het echt waar dat de oudsten alles moeten bevechten!

ok, ga even lunchen (hoorde van vk dat ik vaker moet eten, maar tussen ontbijt en nu weer niks gegeten.. dus nu maar stevige lunch)
Wel goed eten hoor, MissBR!!

En wat goed dat zoon het zo goed op school doet.

Zat net inderdaad te bedenken dat mijn grootste angst nu is, dat het een keizersnede moet worden omdat de baby niet goed ligt. Zo zie je maar.... Wat is makkelijk?

MissyMB, een uur fietsen???? Wauw, vind je het gek dat je je niet zo lekker voelt, haha. Misschien wordt het tijd voor een tram of bus?
MissBR: o jee, nu maar hopen dat jullie meisje nog wel gaat draaien!

Chica: wat heb je dat goed en mooi verwoord over de ruggeprik en het oergevoel. Voor mij is zoiets echt goed om te lezen! Ik wil ook het liefst een ruggeprik, maar ja.... vraag je dat al voor de bevalling? Leek me een beetje raar. Nou, als ik me onzeker voel ga ik jouw stukje weer lezen, hoor! Inderdaad: waarom is negen maanden een kind in je dragen, het laten volgroeien en het op de wereld zetten niet al prestatie genoeg?

Whatever: heerlijk dat je geslapen hebt! Wat kan je daar van opknappen, hè? En je kwaaltje herken ik niet.

Jojon: ook jou kan ik niet helpen. Heb geen idee.

Pippa: o ja, de mamamazzeldagen! Helemaal vergeten! Daar wilde ik ook naartoe. Mmm... ik denk dat dat nu helaas niet meer gaat lukken. Tegenwoordig (nu we de toekomstige babykamer leeg moeten hebben) verkoop ik veel op marktplaats. En vanavond komt er een koper langs. Shit!

MissyMB: heerlijk hè, die 30-weken! Ik zit er vandaag ook op. Voor mijn gevoel kan ik nu gaan aftellen. Trouwens... een uur fietsen houd ik ook echt niet vol, hoor! Dan word ik idd dus misselijk van vermoeidheid. Logisch dus.
Blogbabe: als jij misschien een ruggeprik wil zou ik dat zeker van te voren bespreken, dan kunnen ze je wijzen op wat wel en niet mogelijk is. Geeft voor jezelf ook misschien wat meer rust dan erover gaan lopen nadenken of je "dat wel kan vragen".

En over dat oergevoel moeten hebben: waarom zou je uberhaupt een "prestatie" moeten leveren om een kind te "mogen' krijgen? Ik wil graag kinderen van mij en mijn man en daar moet ik nu eenmaal zwanger voor zijn en bevallen, en hoe wij dat doen is onze keuze. Ik probeer me daarin echt niets aan te trekken van anderen (alhoewel je natuurlijk altijd beinvloed wordt door je omgeving), ik moet me er later goed bij voelen hoe iets gegaan is en een ander heeft daar niets mee te maken.

Watever: geen idee wat voor pijntje dat is. ik zat ook te denken aan dat de kleine daar misschien tegenaan schopt of zo?

Snurken doe ik, is ook net of mijn neus dicht gaat zitten zodra ik ga liggen slapen en overdag is het dan weer goed.

MissyMB: fijne vakantie! Waar ga je naar toe?
Oh ja, de MMD bij Prenatal. Huh? Op hun website staat trouwens dat het pas morgen begint....

Misschien had ik toch even moeten wachten met de aanschaf van de Bugaboo. 25% korting a.s. weekend is ook wel aantrekkelijk....

Bedankt voor al jullie reacties op mijn dilemma wel/geen ks.

Er is voor beide opties veel te zeggen idd. Ik ben er nu nog niet uit, maar ik zal het volgende week nog eens met de VK bespreken en daarna met de gyn. in het zh. Wat Randy zegt, is natuurlijk altijd een optie: eerst zelf proberen en op het moment dat ik niet meer wil: een ks. Dat betekent goede afspraken maken met de gyn.

Wat heerlijk Missy en Blog dat jullie al 30 weken zijn !

Echt een grens hè?

Ik haal het morgen, hihi.

Net even op kraambezoek geweest bij ons buurjongetje van 2 weken oud. Agossie, wat klein.... Het kriebelt nu extra hoor !

Ik ga weer even verder.

What matters most is how you see yourself
We gaan lekker ruim een week naar Frankrijk... wordt wel even afzien in de auto waarschijnlijk met de kleine man. Maar daarom maar "een misschien niet zo verantwoord, maar heel fijne dvd-speler".
Jojon: Ik had een HB van 6,5 en volgens mijn VK was dat op de grens omdat 6,3 de ondergrens was. Moest dus "gewoon" verder aan de Floradix.

Watever: dat kwaaltje heb ik ook soms. Ik begreep van iemand dat het te maken heeft met de groei van je buik en baarmoeder. Dat gaat soms zo snel dat je dat o.a daar voelt. Heel rot gevoel is het. Niet echt heel pijnlijk maar net zo dat het irriteerd. Bij mij helpt eens goed rekken en strekken. Dus buik lekker naar voren ontspannen en even armen boven je hoofd enzo. Ik heb trouwens nog steeds beugel BH's hoor. ik geloof niet in het verhaaltje dat je daar je melk klieren mee zou afsluiten. Daar zijn de verhalen veel te tegenstrijdig voor. Die voedings BH moet ik straks nog veel te lang aan dat ik nu nog in de ontkenningsfase zit haha

Mazzeldag zijn toch vanaf vandaag tot en met zaterdag? Ik ga toch even as vrijdag kijken. Heb niet heel veel nodig en ze hebben mijn tweeling tandem buggy daar niet. Deze is nu wel in de aanbieding bij de Babydump (20%) dus die haal ik daar wel.

MissBR: vanwege dat SI gewricht werk ik dus nu maar 50%. Indien je het te veel verwaarloosd kan het chronisch worden, dus pas op hoor dat je het wel serieus neemt. En wat een fijne buuf zeg die zoveel van je overneemt. Echt top.

Blog: ik zou het ook even van te voren bespreken hoor die prik. Beter een keer teveel afgesproken dan te weinig toch? Ik ben in mijn statement over de prik heel duidelijk. Ik wil hem vooraf en ga het ook niet eens proberen ofzo (indien je natuurlijk nog niet te ver bent qua ontsluiting enzo) maar lees je wel goed in over de prik hoor, want er zitten natuurlijk risico's en nadelen aan en die moet je wel weten.

MissyMB: veel plezier op vakantie. Heerlijk, ga je nog ver weg?

Oooohhh ben jaloers, wil ook 30 weken zijn. Zijn er nog echo's in het verschiet eigenlijk????????????

Padababa: Je hebt gelijk waarom zou je eigenlijk een prestatie moeten leveren om je kind op de wereld te helpen? Helemaal goed verwoord.

Snurken: haha hier ook, hele oerwouden. Ik snurk soms zo hard dat ik van mijn eigen snurken wakker wordt. Echt heel erg. Maar het is inderdaad een typisch zwnagerschapskwaaltje dus het gaat wel weer over (ga ik van uit haha)

Nu ga ik ook even tellen hoeveel halve dagen ik nog moet werken hihihi.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Nog maar 20 halve dagen. Dus nog 10 dagen (klinkt beter haha). Oooohhhh das ook niet veel. Lekker, lekker, lekker.
ik neem het zeker serieus hoor, ben niet voor niks bij fysio. maar ja, ik kan gewoon niet zomaar zeggen dat ik sommige dingen niet doe. heb nou eenmaal drie kleintjes rondlopen.

minder werken is dus in mijn geval niete cht een oplossing, thuis is het drukker dan hier..

mijn buuf is GOUD waard! echt waar. ze is 72, maar zo lief. eerst voelde ik me een beetje schuldig, maar nu geniet ik er mar van. heel erg fijn!

heb trouwens 12 mei een echo ja, gisteren afgesproken, om te bekijken hoe het met de ligging van de placenta is (en zelf ben ik wel erg nieuwsgierig of ze dan nog steeds in stuit ligt).

(mijn HB was trouwens 7.1, dat is dan nog prima)

toch ngo maar even aan het werk nu!
Chica: ook ik zit hier aan de Floradix. Heb ook nog gewoon mooie beugelbh's aan, niks geen zwangerschapsdingen e.d. Heb nog nooit zulke borsten gehad, dus ik vind het een feest om 's ochtends in de spiegel te kijken.

MissBR: je hebt idd een geweldige buuf!
trouwens Missy MB: die dvd speler hebben wij ook en die heeft zijn geld meer dan opgebracht! is vast niet verantwoord, maar je hebt zelf zoveel rust! Meteen doen dus!
Beugelbh doet bij mij echt ontzettend pijn nu, daarom draag ik die niet meer. Ik heb namelijk niet achteraan gestaan met het uitdelen van borsten, maar nu hebben ze het formaat waar Pamela Anderson stijl van achterover valt. (ok tikkeltje overdreven haha) Mijn collega zei vandaag weet je zeker dat er 1 in zit, volgens mij tel ik er 1....2 ...3....hahahaha.

Ik denk dat jullie het goed hebben Pippa en Chica, volgens mij zit gewoon het hele zootje in de verdrukking. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ie er tegen aan schopt omdat hij voor mijn gevoel lager ligt te trappen.

Missy! Hele fijne vakantie mazzalaar!! Och zou ik ook wel willen....

Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik nog niet bij de 30 weken ben, daarvoor moet er hier nog veel te veel gebeuren!

Verder heb ik net als MissBR nog een echo met 30 weken om te kijken hoe de placenta ligt.

Randy, ben ook blij te lezen over jouw verhalen van Thijs! Ik was al helemaal jaloers op Jane haar verhalen over Laura... hihihi.

Terwijl ik zo ontzettend blij ben dat ik een jochie krijg!

Ik had gisteren trouwens een ontzettend leuk trainingspakje uit America gehad met een honkbal embleem van mijn favoriete club, voor de kleine man. Had de vrouw van mijn baas meegenomen. Leuk he?

Verder net een telefoontje gehad dat de kinderwagen binnen is......oh jeetje.... kan hem echt nog nergens kwijt!! Er staat alleen maar gereedschap, dozen en overal ligt troep.

Bed staat nu ook beneden midden in de huiskamer in losse delen...

Pada, balen van je werk. Niet fijn dat je op die manier met verlof moet, lijkt me..... Hoe gaat het eigenlijk met je schoonvader?
Even vlug, want mijn vent roept dat het eten over 2 minuten klaar is.

Pippa, dat gevoel wat jij onschrijft in je ribben, heb ik ook.Precies daar, aan de rechterkant. En vooral 's avonds.

Enne, hoe zit dat met beugelbeha's? Mag je die niet meer aan? Ik draag van die voorgevormde (met beugel), vind ik mooier staan. Mag dat ook niet?
Ach Nerwen er zijn van die verhalen die zeggen dat beugelbh's je melkklieren zouden afklemmen ofzoiets. Maar geloof er niks van. De ene gyn zegt dat dat zo is en de andere moet er keihard om lachen. Het is geloof ik een beetje achterhaald want er zijn nu zelfs zwangerschaps en voedingbh's met beugel en die zouden ze natuurlijk nooit echt maken als het niet kon. Het verhaal valt geloof ik een beetje in de categorie dat je je borsten zou kunnen voorbereiden op de Bv door je tepels te "harden". Dat blijkt ook niet waar te zijn.

Pippa: ik weet wel zeker dat het niet van het schoppen komt, daar komt ze nog helemaal niet. Het is echt het groeien van de je buik enzo.
Hallooooo, schrijven jullie even meer dan een pagina vol in een dagje tijd??? Zo is het niet bij te houden hoor hahah!!

Watever, herken je kwaaltje niet, weet je Vk er al van?

Wow Missy, lekker naar frankrijk...mmmm! Veel plezier!

Haha Randy, ja dat zou wel gezellig zijn, een speeldate! Helaas moet ik gewoon werken volgende week dus dat zal hem waarschijnlijk niet worden!

Jane, je hebt groot gelijk! Kies waar je jezelf het beste bij voelt, je hoeft nog niet nu te beslissen toch? Kijk straks gewoon hoe je je voelt en overleg met je VK, neem aan dat zij ook op de hoogte is van dat drama van de vorige keer toch?

Voor anderen maakt het niet uit wat je kiest, er heeft altijd wel iemand een oordeel over. Lekker makkelijk, zolang je het zelf niet hoeft te doen.

Beugelbehas draag ik ook nog steeds, van die voorgevormde. Weliswaar een maatje (of 2) groter dan normaal, maar die andere ondingen moet ik straks nog lang genoeg aan!

Bedenk me opeens dat ik nog de wielen van mijn kinderwagen moet afslopen om ze te laten repareren ofzo, ze zijn nl alledrie lek...

Hmm morgen lekker weer vrij, alleen vrijdagmorgen nog werken en dan weer weekend, heerlijk!
Wat een verhalen weer... En een hoop herkenbaarheid. Sinds twee weken heb ik ook van die pijn bij m'n onderste rib. Aan de rechterkant, elke dag op precies dezelfde plek. En best venijnig, alsof er een spiertje verkeerd zit! (Rare omschrijving, maar zo voelt het wel.) Het lijkt wel een beetje op bandenpijn, maar dan bij m'n rib. Erg fijn! (Niet dus.)

Ik heb inderdaad nog geen ongevraagd voelende mensen gehad. Wilde al zo'n 'Do Not Touch!' shirt kopen maar het is gewoon niet nodig. Alhoewel m'n buik toch elke keer wel wat groeit hoor (eerste zebrastreepjes heb ik ook al, en daarnaast elke dag aardig wat bandenpijn), maar het is gewoon niet zo mooi rond en duidelijk als bij de meeste andere zwangeren. Komt denk ik ook door de ligging van het kindje. Ik ben toch wel benieuwd... Dwars lag het al bij de 20 weken echo en dwars ligt het nog steeds! Natuurlijk kan het alle kanten op, met 34 weken zullen we het wel zien, dan staat er weer een afspraak met de gynaecoloog en maakt hij ook een echo.

Missy en Blog al 30 weken... Echt een soort 'grens.' Ik ben benieuwd wie er het eerst gaat bevallen (niet tè snel natuurlijk, maar in juni zou het theoretisch al heel goed kunnen!). Maar ook wie er het laatst is. Nog een maand of anderhalf, dan begint het toch echt wel heel spannend te worden...

Ik vind het nu al zo gek, ik ben de eerstvolgende qua uitgerekende datum op yoga. Vreemd!

Iedereen een fijne avond. Ik ben kapot, druk geweest op m'n werk. Dus ik sleep me lekker naar de bank (en misschien zo wel naar het bad, heerlijk)!
quote:meis73xx schreef op 22 april 2009 @ 20:12:

Beugelbehas draag ik ook nog steeds, van die voorgevormde. Weliswaar een maatje (of 2) groter dan normaal, maar die andere ondingen moet ik straks nog lang genoeg aan!

Misschien echt een superdomme vraag (tja, nooit eerder zwanger geweest), maar... die ondingen hoef je toch niet persé aan straks? Ik ga geen borstvoeding geven en was van plan om gewoon deze bh's te blijven dragen. Of kan dat echt niet?
Oef ik heb even geen tijd om alles bij te lezen....vriend zit met een kopje thee te wachten en ik heb net een vakantie geboekt voor ons drietjes! Joepie! Ik vertel binnenkort op onze Hyves wel even waar we heen gaan, maar ik heb er heeeeel veel zin in! Dat betekent overigens dat ik nog maar 5 weken hoef te werken, joehoe!

En zaterdag gaan we ook een dagje weg met z'n drieën.

Chica die schop onder m'n r**t doet nog steeds zeer, zo effectief wastie

Btw: ik wou laatst ook al zeggen dat ik dol ben op eerlijke en rechtstreekse mensen. Ondanks dat ik een echte vechter ben en mezelf goed bij elkaar kan pakken, heb ik af en toe m'n dips en dan is medeleven heel fijn, maar die welbekende trap in de goede richting scherpt me pas echt op!

Ik heb nog een tipje: trek je alsjeblieft niks aan van mensen met hun waardeoordeel. Wat de één een dikke buik vindt, vindt de ander weer een klein buikje. Wat het formaat ook is: het zegt niets over de grootte en de gezondheid van de baby.

En over de keuze voor een keizersnede of anders: het is jouw lijf, jouw kind, jouw leven en jouw keuze! Zet de voor- en nadelen eens op een rij, misschien maakt dat het makkelijker om te kiezen. Mocht ons kind in een stuit liggen, dan ga ik maar eens uitgebreid uitzoeken m.b.v. de ha wat de risico's zijn van een natuurlijke bevalling, en anders maar een ks! Als de baby er maar gezond uitkomt!

Die ribpijn die jullie omschrijven herken ik niet. Heb wel 's avonds last van vermoeide rugspieren. Ik probeer steeds rechtop te zitten en niet te hangen maar dat is wel veel vermoeiender zeg....
Jawel hoor Blog, als je niet zelf gaat voeden dan is het een kwestie van afwachten tot de stuwing (das echt lachen, als je nu al denkt dat je grote borsten hebt, moet je dan eens kijken!!haha!!) voorbij is en dan kun je je normale beha's wel weer aan. Ik heb mijn dochter echter bijna een jaar lang BV gegeven en das niet handig met een gewone beha...
Crap, ik draag dus al voor de kat z'n viool mijn hele zwangerschap van die ontzettend sexy (not!) zwangerschapsbeha's? Ik dacht echt dat je geen beugelbeha's meer aan mocht maar dat was dus oude info? Jammer hoor. Nou ja, ga nu ook geen nieuwe meer kopen in maatje Pamela A, dat vind ik die 3 maanden niet waard. Moet daarna al aan de voedingsbeha's dus veel sexier zal het er niet op gaan worden, haha. Als ik daarmee klaar ben (bv) dan koop ik wel weer leuke beha's in mijn nieuwe maat, indien dat van toepassing is. Mocht ik mijn oude maat houden dan heb ik nog genoeg.

Net bij de koopavond van de MMD geweest. En we zijn geslaagd, moet ik zeggen. Wel weer een enorme bak geld. Okay, we hadden een wiegje en dat was ingecalculeerd maar vervolgens kwam daar een dure luiertas en een combisleeper bij en die dingen zijn nu eenmaal takke-duur, hoewel ik ze ontzettend praktisch vind. Dus daarom heb ik 'm toch genomen. Met 20% korting nooit weg. Het volgende kind kan er tenslotte ook in (eerst moet deze er nog uit en nu heb ik het al over de volgende, haha) en daarna zien we wel.

Ik ga nu de baby-administratie (wat heb ik al en wat kan ik dus van het lijstje strepen, wat moet ik nou nog kopen. ja, lach me maar uit maar zo hou ik het overzicht.) bijwerken en dan m'n mandje maar eens in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven