Basic fit
donderdag 9 april 2020 om 09:01
donderdag 9 april 2020 om 14:25
Precies. Ik begreep dat ze uitzonderlijk vriendelijk geweest zijn in hun aanbod en dat je ook het abonnement had mogen bevriezen, bijvoorbeeld. Misschien toch beter je administratie op orde houden, TO.Broodjekroket2 schreef: ↑09-04-2020 13:03Ik heb een mail ontvangen van Basic fit, al 2 weken geleden en je kon kiezen uit verschillende keuzes, waaronder je geld terug. Misschien moet je eerst eens gaan kijken voordat je gaat mekkeren.
donderdag 9 april 2020 om 14:26
donderdag 9 april 2020 om 14:47
Klopt, dan moet ik op zoek naar een ander. Maar ik moet wel iedere maand € 60 betalen voor mijn abonnement omdat zij geen reserves opgebouwd hebben?minnimouse schreef: ↑09-04-2020 10:47Nou, hartstikke goed dat jij hebt uitgezocht wat je rechten zijn.
Als de sportschool straks niet meer bestaat, dan kun jij in elk geval op zoek naar een nieuwe.
Sowieso weet ik ook niet of mijn werkgever nog bestaat na de corona crisis, dus waarom zou ik in de tussentijd niet zoveel mogelijk proberen te besparen waar ik dat kan voor dat ik de WW in moet?
donderdag 9 april 2020 om 15:42
raindance schreef: ↑09-04-2020 09:34Ja, dat weet ik niet. Ik stel alleen dat ik het schappelijk vind dat er dan wel wat tegenover staat als je doorbetaalt. En blijkbaar doen ze dat, dus da's helemaal mooi. Ik heb geen sportschoolabbo, want ik heb ze al jaren gesponsord zonder er gebruik van te maken. Dus ben heel blij dat ik een aantal jaar geen abbo meer heb![]()
Oh hahaha! Ik begreep je verkeerd
"I love not Man the less, but Nature more..."
donderdag 9 april 2020 om 15:43
Echt geen moment aan gedacht. Wij hebben een Premium jaarabonnement bij Basic Fit en dus jaar vooruit betaald. Heb geen mail gekregen, zie allerlei compensatie regelingen, maar dus niet als je jaar vooruit hebt betaald.
Zie dat abonnementen bevroren worden als ze na 1 mei dicht blijven en dus niks incasseren. Ik mag hopen dat ze ons abonnement dan gratis verlengen voor de maanden die we niet kunben sporten maar wel betaald zijn.
Iemand met jaarabonnement mail hierover gehad ?
Zie dat abonnementen bevroren worden als ze na 1 mei dicht blijven en dus niks incasseren. Ik mag hopen dat ze ons abonnement dan gratis verlengen voor de maanden die we niet kunben sporten maar wel betaald zijn.
donderdag 9 april 2020 om 15:48
nogmaals, het enige wat je Moet.... is het zelf wetenMacaron_ schreef: ↑09-04-2020 14:47Klopt, dan moet ik op zoek naar een ander. Maar ik moet wel iedere maand € 60 betalen voor mijn abonnement omdat zij geen reserves opgebouwd hebben?
Sowieso weet ik ook niet of mijn werkgever nog bestaat na de corona crisis, dus waarom zou ik in de tussentijd niet zoveel mogelijk proberen te besparen waar ik dat kan voor dat ik de WW in moet?
de reden, dat anderen het wel doen, is saamhorigheid. We houden graag met elkaar de samenleving leefbaar. Brengen soep naar een zieke buurvrouw ("waarom Moet ik dat doen") en vegen de stoep sneeuw-vrij ("dat is mijn taak niet"!)
en nu staan we achter onze sportschool/betalen de werkster door etc.
donderdag 9 april 2020 om 16:11
Waar zie jij mij in hemelsnaam schelden?yesss schreef: ↑09-04-2020 12:56Het raakt je nogal hè ..
Sorry hoor maar maak je niet zo druk en dat gescheld is al helemaal nergens voor nodigHet heeft toch helemaal niks te maken met mensen die hard werken voor de zieken, want daar heb ik heel veel respect voor. Dat staat hier uiteraard helemaal los van.
Ga je op die tour? Zwak hoor.
donderdag 9 april 2020 om 17:13
Spotty schreef: ↑09-04-2020 15:43Echt geen moment aan gedacht. Wij hebben een Premium jaarabonnement bij Basic Fit en dus jaar vooruit betaald. Heb geen mail gekregen, zie allerlei compensatie regelingen, maar dus niet als je jaar vooruit hebt betaald.
Ja. Meerdere mailtjes en berichten in de app. Misschien is er geen correct e-mail adres van je bekend bij ze?
donderdag 9 april 2020 om 18:25
ik weet dat ik niets moet, ik reageerde op minnie mouse omdat die op mijn reactie had gereageerd.lilalinda schreef: ↑09-04-2020 15:48nogmaals, het enige wat je Moet.... is het zelf weten
de reden, dat anderen het wel doen, is saamhorigheid. We houden graag met elkaar de samenleving leefbaar. Brengen soep naar een zieke buurvrouw ("waarom Moet ik dat doen") en vegen de stoep sneeuw-vrij ("dat is mijn taak niet"!)
en nu staan we achter onze sportschool/betalen de werkster door etc.
donderdag 9 april 2020 om 18:41
yesss schreef: ↑09-04-2020 12:32Ja klopt maar dan maak je er gebruik van en buiten dat kan je niet in mijn portemonnee kijken toch?
De situatie is voor iedereen nu anders en je kunt daar gewoon niet over oordelen.
Ik ben dus wel degelijk extra kosten kwijt aan wat dingen (gewichtjes voor thuis etc) die ik anders niet had gehad.
Voor iedereen is het een moeilijke situatie, financieel, mentaal. De meesten hier dragen financieel iets bij en anderen misschien weer op een andere manier. Maar laat iedereen gewoon in zijn waarde want je kent iemand niet en weet niet wat iemand wél doet.
Wij hebben zelf paar sportscholen, en leden mogen spullen lenen zolang de sportschool gesloten is. Ook worden er online lessen gegeven.
Je kan alles gebruiken van thuis voor dat beetje gewicht waar je mee wilt trainen.
Voor grote ketens zoals basic fit, fit for free is het veel makkelijker om te blijven bestaan want die hebben investeerders.
De kleine zelfstandigen kunnen dat dat eenmaal niet, een sportschool is geen goudmijn ofzo.
Veel mensen zeggen op of boeken terug, beseffen niet dat er straks niks meer is. Wij krijgen alleen personeel vergoed voor 90% en verder loopt alles door( huur,elektra enz) en dat zijn behoorlijke bedragen.
donderdag 9 april 2020 om 18:43
zaterdag 11 april 2020 om 11:45