Oudere man
donderdag 9 april 2020 om 19:35
Dag allemaal,
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
vrijdag 10 april 2020 om 16:35
vrijdag 10 april 2020 om 16:37
Je kiest je partner niet aan de hand van cijfertjes. Dat proberen ze al bij die ene show op tv waar mensen trouwen omdat het cijfermatig klopt en volgens mij klopt het in de praktijk dan weer nooit.
vrijdag 10 april 2020 om 16:38
De jongste is 13, hè.
Maar het is duidelijk dat jij niet TO en haar vriend aan het verdedigen bent, maar je eigen egoïstische keuzes.
vrijdag 10 april 2020 om 16:39
Hij mag vanalles en jij ook. Maar je vraagt hier advies en krijgt antwoorden, ook de antwoorden die niet in je straatje liggen.Stassie12 schreef: ↑10-04-2020 16:30Prima! Maar waarom mag hij niet nog een kind met zijn nieuwe partner. Zijn kinderen bepalen dat toch niet. Hij heeft 4 kinderen als hij nog meer kinderen wil moet hij dat toch lekker zelf weten. Hij is een volwassen man. Hij verzorgd zijn kinderen hartstikke goed. Sommige mensen krijgen kinderen in situaties dat ik denk dat kan toch nooit goed zijn voor een kind.
Nogmaals: stel je vraag aan mensen die zelf uit een ‘2e en/of 3e leg’ komen. Het gaat namelijk niet om wat jullie willen en jullie intenties, maar wat het kan doen met de kinderen die er nu al zijn of nog komen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
Deze situatie is ook niet goed voor een kind hoor. Ik ga mezelf als voorbeeld geven. Ik was 14 toen mijn halfbroertje geboren werd, ook een 3e leg. Los van dat ik mij als puber kapot schaamde voor mijn vader en zijn jongere vriendin, schaamde ik me ook kapot dat hij op zijn 50ste weer vader werd. Daar krijg je ook wel wat plagerige opmerkingen over, trouwens, van leeftijdsgenoten.Los daarvan gaat de aandacht wel drastisch omlaag. Er is een nieuw gezin en daar pas je echt niet helemaal bij. De baby is er altijd, die woont bij zijn ouders. Het is een gezin. Als 2e leg dochter kwam ik af en toe alleen langs, gevoelsmatig. Het is ook niet echt een broertje, je bent er niet mee opgegroeid dus je hebt geen band met dat kind. Je hoort niet bij het gezin. Dat is zeker wel een pijnlijk iets, in de pubertijd. Wanneer je je los hoort te maken van je ouders, niet andersom. Jouw vriend hoort zich dit wel te realiseren, hij zet weer een mens op de wereld. Met niet de beste kansen.Stassie12 schreef: ↑10-04-2020 16:30Prima! Maar waarom mag hij niet nog een kind met zijn nieuwe partner. Zijn kinderen bepalen dat toch niet. Hij heeft 4 kinderen als hij nog meer kinderen wil moet hij dat toch lekker zelf weten. Hij is een volwassen man. Hij verzorgd zijn kinderen hartstikke goed. Sommige mensen krijgen kinderen in situaties dat ik denk dat kan toch nooit goed zijn voor een kind.
Goed gekleed als in net zo hip als een , laten we zeggen, eind twintiger ? Of draagt hij wat je vader / vaders van vrienden dragen ?
En loopt hij rond op - bij twintigers populaire - festivals / kroegen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 10 april 2020 om 16:41
Mijn vriendin heeft niets te klagen. En ik ook niet.Nepalese33 schreef: ↑10-04-2020 16:35hoef je niets voor te doen hoor, komt vanzelf.
Ben je wellicht zelf bang dat je zal worden gedumpt met een ouwe kop?
vrijdag 10 april 2020 om 16:42
Die jongen heeft geen hoge pet op van zijn vader, kan ik je garanderen.blijfgewoonbianca schreef: ↑10-04-2020 16:41En die van 22 vindt het “ helemaal leuk “ voor zijn pa ?
Waarom heb ik zo’n moeite om dat te geloven ?
vrijdag 10 april 2020 om 16:42
Natuurlijk niet, die schaamt zich rot.blijfgewoonbianca schreef: ↑10-04-2020 16:41En die van 22 vindt het “ helemaal leuk “ voor zijn pa ?
Waarom heb ik zo’n moeite om dat te geloven ?
vrijdag 10 april 2020 om 16:44
Tsja, of hij is niet bekrompen. Dat kan natuurlijk ook.
vrijdag 10 april 2020 om 16:45
Het is ook genant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 10 april 2020 om 16:52
Het is schadelijk voor zijn kinderen als hij aan een derde leg begint. En het is voor het toekomstige kind echt niet leuk om een hele oude vader te hebben. Hij moet meer aan de behoeften van zijn kinderen denken en minder aan die van zichzelf en van zijn eventuele nieuwe partner. En als jij dat (nog) niet snapt, ben je zelf ook echt (nog) niet toe om moeder te worden.Stassie12 schreef: ↑10-04-2020 16:30Prima! Maar waarom mag hij niet nog een kind met zijn nieuwe partner. Zijn kinderen bepalen dat toch niet. Hij heeft 4 kinderen als hij nog meer kinderen wil moet hij dat toch lekker zelf weten. Hij is een volwassen man. Hij verzorgd zijn kinderen hartstikke goed. Sommige mensen krijgen kinderen in situaties dat ik denk dat kan toch nooit goed zijn voor een kind.
vrijdag 10 april 2020 om 16:55
Dankjewel! Nee nu nog niet ik wil echt nog aan mijn carrière werken. Daarna is een kind zeker welkom.
Nepalese33 schreef: ↑10-04-2020 16:38To, geniet nu gewoon van je verliefdheid.
Laat de rest gewoon op zijn beloop, je wil toch niet nu al een kind?
De tijd zal het uitwijzen.
vrijdag 10 april 2020 om 16:56