Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Nu is dat misschien leuk, maar straks zit je met een oude man terwijl jij nog van alles wil in je leven. En voor het eventuele kind vind ik het zielig, z’on oude vader, en het heeft ook niks aan zijn oudere broers/ zussen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is ouder dan 10 jaar!
Alle reacties Link kopieren
50 én wil nog kinders? Asociaal...als ik jou was zou ik er klaar mee zijn.
Ieder zn ding.
Een kind krijgen met een man die al 50 is 🤦🏼‍♀️
Doe zelf wat je niet laten kan maar dat kan je een kind niet aan doen
Ik denk dat zo'n jonge meid als jou toch wel iemand kan krijgen rond je eigen leeftijd? Even Tinder installeren :biggrin:

Waarom val je op hem?
Alle reacties Link kopieren
Stokkie schreef:
09-04-2020 21:59
Mijn man is ouder dan 10 jaar!
Dat hoop ik toch.

TO, soms werkt het, maar de kans dat je een groot deel van je gezonde jaren moet zorgen voor een bejaarde, is voor mij een reden om het niet te doen. Als je kind uit huis gaat, heb jij een bejaarde om voor te zorgen.

Hij wordt 60 tegen de tijd dat een kind in groep 3 zit, gaat met pensioen als jullie kind naar de middelbare gaat, ik vind het een onaantrekkelijke gedachte.
henniehen wijzigde dit bericht op 09-04-2020 22:05
Reden: Toevoeging
7.08% gewijzigd
Als jij 50 bent, is hij een bejaarde. Sterker nog, als jij 42 bent is hij 65. Maar hey, ieder zijn ding hè.
Ik zou eerder ervaringen vragen van mensen die een vader hebben die 50+ was toen ze werden geboren.

Ik persoonlijk moet er niet aan denken, een vent van 70 terwijl ik zelf nog geen 50 ben.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het eens aan Rob de Nijs of aan onze Tsjakka Goeroe
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
09-04-2020 22:10
Vraag het eens aan Rob de Nijs of aan onze Tsjakka Goeroe
Ja maar dat is valsspelen!
Ja dat klopt alleen nog niet een tegengekomen waarmee het echt klikt.
Bozo schreef:
09-04-2020 22:04
Ik denk dat zo'n jonge meid als jou toch wel iemand kan krijgen rond je eigen leeftijd? Even Tinder installeren :biggrin:

Waarom val je op hem?
Ik merk dat ik twijfel als het gaat om de gezondheid. Hij is gezond en fit en sport 3x per week. Hij voelt zich ook jong en ziet er niet 50 uit.
HennieHen schreef:
09-04-2020 22:04
Dat hoop ik toch.

TO, soms werkt het, maar de kans dat je een groot deel van je gezonde jaren moet zorgen voor een bejaarde, is voor mij een reden om het niet te doen. Als je kind uit huis gaat, heb jij een bejaarde om voor te zorgen.

Hij wordt 60 tegen de tijd dat een kind in groep 3 zit, gaat met pensioen als jullie kind naar de middelbare gaat, ik vind het een onaantrekkelijke gedachte.
Stassie12 schreef:
09-04-2020 22:13
Ja dat klopt alleen nog niet een tegengekomen waarmee het echt klikt.
Toen ik 23 was, was ik verliefd op een man die 20 jaar ouder was. We zijn nooit samen verder gegaan. Nu is hij 70 en echt een oude man. Ik moet er echt niet aan denken.
Dat hebben we ook besproken dat hij dan wel al wat ouder is als er een kind zou komen. Hij vond het geen probleem en gaf aan dat als ik een kinderwens heb dat absoluut geen probleem is.
beetjegek schreef:
09-04-2020 21:56
Nu is dat misschien leuk, maar straks zit je met een oude man terwijl jij nog van alles wil in je leven. En voor het eventuele kind vind ik het zielig, z’on oude vader, en het heeft ook niks aan zijn oudere broers/ zussen.
Alle reacties Link kopieren
:nope:
Misschien de bok en het groene blaadje?

Ziet er allemaal een beetje té mooi uit maar aan jou te bewijzen dat IK ongelijk heb!

Welgemeend succes.
je neemt toch geen kind met een vijftiger?
YagaBaba schreef:
09-04-2020 22:16
Toen ik 23 was, was ik verliefd op een man die 20 jaar ouder was. We zijn nooit samen verder gegaan. Nu is hij 70 en echt een oude man. Ik moet er echt niet aan denken.
ja bah, maar een man van 50 is ook niet aantrekkelijk hoor
Stassie12 schreef:
09-04-2020 22:15
Ik merk dat ik twijfel als het gaat om de gezondheid. Hij is gezond en fit en sport 3x per week. Hij voelt zich ook jong en ziet er niet 50 uit.
komt vanzelf en sneller dan je denkt
Stassie12 schreef:
09-04-2020 22:18
Dat hebben we ook besproken dat hij dan wel al wat ouder is als er een kind zou komen. Hij vond het geen probleem en gaf aan dat als ik een kinderwens heb dat absoluut geen probleem is.
Ik denk dat je van binnen toch al een beslissing hebt genomen dan.

Maar waar wat vind je zo aantrekkelijk aan hem?

Ik zou het als man ook niet snel weigeren. Mannen maken graag kinderen. Zeker met een jonge bloem. Alleen ze opvoeden, uhm... oeps, even sigaretten halen.
Stassie12 schreef:
09-04-2020 22:18
Dat hebben we ook besproken dat hij dan wel al wat ouder is als er een kind zou komen. Hij vond het geen probleem en gaf aan dat als ik een kinderwens heb dat absoluut geen probleem is.
Mijn ex heeft ook zo'n jong meisje, scheelt ongeveer evenveel. Onze kinderen zijn daar op zijn zachtst gezegd niet over te spreken. Zijn vriendin is nauwelijks ouder dan ons oudste kind.

Wat vinden de vier kinderen van jouw vriend?
Alle reacties Link kopieren
Stassie12 schreef:
09-04-2020 22:18
Dat hebben we ook besproken dat hij dan wel al wat ouder is als er een kind zou komen. Hij vond het geen probleem en gaf aan dat als ik een kinderwens heb dat absoluut geen probleem is.
Nou top. Maar ik denk dat het vooral interessant is om je even te verplaatsen in het hypothetische kind.
Stassie12 schreef:
09-04-2020 22:18
Dat hebben we ook besproken dat hij dan wel al wat ouder is als er een kind zou komen. Hij vond het geen probleem en gaf aan dat als ik een kinderwens heb dat absoluut geen probleem is.
Het gaat er niet om wat hij er van vindt, het gaat er om hoe het voor jullie kind zou zijn.
Dat je vader al je hele leven ene oude man is
YagaBaba schreef:
09-04-2020 22:26
Mijn ex heeft ook zo'n jong meisje, scheelt ongeveer evenveel. Onze kinderen zijn daar op zijn zachtst gezegd niet over te spreken. Zijn vriendin is nauwelijks ouder dan ons oudste kind.

Wat vinden de vier kinderen van jouw vriend?
dit zijn problematische mannen. Vrouwen van hun eigen leeftijd trappen niet meer in hun streken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven