Oudere man
donderdag 9 april 2020 om 19:35
Dag allemaal,
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
zaterdag 11 april 2020 om 14:46
Lees: normaal heeft hij de twee jongste elk weekend waarvan 1 dag doordeweeks. De derde van 19 woont bij hem en gaat naar haar moeder wanneer ze wil ivm covid zijn de twee jongste nu om de 4 dagen bij hem.
E
E
blijfgewoonbianca schreef: ↑11-04-2020 14:38Hoe betrokken is hij : heeft hij de kinderen een halve week / om en om de week ?
zaterdag 11 april 2020 om 14:46
Dit op z'n minst al z'n vierde (min of meer) serieuze relatie, aangezien hij al bij minstens drie voorgaande vrouwen kinderen heeft of had gewild. Gingen al die vrouwen vreemd? Is dat wat hij je heeft verteld? Zorgelijk, zo'n man die óf zijn eigen aandeel niet ziet, óf smoesjes verzint voor het mislukken van zijn relaties.
zaterdag 11 april 2020 om 14:48
Met opnieuw bedoel ik een nieuw gezin met al 4 kinderen.
blijfgewoonbianca schreef: ↑11-04-2020 14:41Opnieuw kan niet. Je kunt je al bestaande kinderen niet wegtoveren en ze nog een keer geboren laten worden.
zaterdag 11 april 2020 om 14:50
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.blijfgewoonbianca schreef: ↑11-04-2020 14:38Hoe betrokken is hij : heeft hij de kinderen een halve week / om en om de week ?
zaterdag 11 april 2020 om 14:51
De 3e ging weg voor een man met nog meer geld. Niet om vruchtbaarheidsproblemen. Na haar is hij ook bewust single geweest omdat hij er ook even klaar mee was. Wat begrijpelijk is. Het lijkt net alsof hij de boeman is maar dat is niet zo jullie kennen de rest van het verhaal niet.
zaterdag 11 april 2020 om 14:51
Want? Er is in deze situatie 1 opvoeder die jong is. En 1 opvoeder die ouder is. Dat lijkt me altijd wenselijker dan een alleenstaande vrouw die zo nodig een kind wil dmv zaaddonatie. Maar als een vrouw van 30 een topic opent met daarin de vraag of ze voor zaaddonatie moet gaan zijn de reacties van een hele andere aard.
zaterdag 11 april 2020 om 14:52
Ja, het is dan ook een slechte vergelijking dus logisch dat je dan andere reacties krijgt.Babette2017 schreef: ↑11-04-2020 14:51Want? Er is in deze situatie 1 opvoeder die jong is. En 1 opvoeder die ouder is. Dat lijkt me altijd wenselijker dan een alleenstaande vrouw die zo nodig een kind wil dmv zaaddonatie. Maar als een vrouw van 30 een topic opent met daarin de vraag of ze voor zaaddonatie moet gaan zijn de reacties van een hele andere aard.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 11 april 2020 om 14:53
hannaa45 schreef: ↑11-04-2020 14:40Nee, natuurlijk niet, jij wil een kind en wel zo snel mogelijk.
Stel je voor, dat je op je 30ste nog niet in het bezit bent van een baby. dan loop je achter bij je vriendinnen.
Deze man wil er 1, dus gaan met die banaan.
Als je nu weer op zoek moet naar een man die een kind met je wil, gaan er misschien wel weer jaren overheen, dan ben je te laat!
Dit bijvoorbeeld.
En zou jij een relatie met hem willen als hij niet open stond voor nog 1 kind met jou?
zaterdag 11 april 2020 om 14:54
Wie zegt dat al die vrouwen vreemdgingen? Er is maar een die vreemdging. Nummer 3 heeft zelf nog contact mee zij is weggegaan nadat hij erachter kwam dat het meer om geld ging dan om liefde. Ik heb haar 1x gezien. Hij verzint geen smoesjes. Ik weet wat hij mij heeft verteld, wat heb ik gezien en wat klopt.
Trotter schreef: ↑11-04-2020 14:46Dit op z'n minst al z'n vierde (min of meer) serieuze relatie, aangezien hij al bij minstens drie voorgaande vrouwen kinderen heeft of had gewild. Gingen al die vrouwen vreemd? Is dat wat hij je heeft verteld? Zorgelijk, zo'n man die óf zijn eigen aandeel niet ziet, óf smoesjes verzint voor het mislukken van zijn relaties.
zaterdag 11 april 2020 om 14:54
Dus twee vrouwen dumpten hem. Dan is hij of toch niet zo leuk in het dagelijks gebruik of hij heeft een slechte smaak op het gebied van partners kiezen die bijhem passen. Allebei geen goed teken.Stassie12 schreef: ↑11-04-2020 14:51De 3e ging weg voor een man met nog meer geld. Niet om vruchtbaarheidsproblemen. Na haar is hij ook bewust single geweest omdat hij er ook even klaar mee was. Wat begrijpelijk is. Het lijkt net alsof hij de boeman is maar dat is niet zo jullie kennen de rest van het verhaal niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 11 april 2020 om 14:57
dit is echt een hele hele hele naieve gedachte. In elk relatieprobleem zijn twee partijen en hebben twee schuld. Je kan niet twee keer worden gedumpt door een echtgenoot en dan met droge ogen beweren dat je er niets aan kan doen.Stassie12 schreef: ↑11-04-2020 14:39Dat hij voor de tweede keer is gescheiden kan hij niets aan doen. Hij heeft niet gekozen voor een scheiding. Er was sprake van ontrouw (vanuit ex kant). En nog steeds wilde hij blijven voor de kinderen. Nou vertel mij mag hij dan ook niet verder met zijn leven en in inderdaad opnieuw beginnen?
zaterdag 11 april 2020 om 14:58
Ik heb vrouw nummer 1 niet gesproken of gezien en waarom zou ik? De twee oudste zijn volwassen. Ze zijn zelfstandig. Waarom zou ik aan vrouw 1 moeten vragen wat er tussen hun is gebeurd? Dat is al meer dan 20 jaar geleden dat zij uitelkaar zijn. Daar heb ik toch niks aan. Ik hoop dat als ik haar ooit zie we elkaar netjes begroeten en normaal als volwassene kunnen omgaan meer niet.
zaterdag 11 april 2020 om 14:58
appels en rode kool. Het is niet eens allebei fruitblijfgewoonbianca schreef: ↑11-04-2020 14:52Ja, het is dan ook een slechte vergelijking dus logisch dat je dan andere reacties krijgt.
zaterdag 11 april 2020 om 14:59
dus nummer drie, waar hij een kind mee wilde maar wat niet lukte, wilde hem niet uit liefde maar vanwege geld en ze hebben nog steeds contact? Is dat niet raar?Stassie12 schreef: ↑11-04-2020 14:54Wie zegt dat al die vrouwen vreemdgingen? Er is maar een die vreemdging. Nummer 3 heeft zelf nog contact mee zij is weggegaan nadat hij erachter kwam dat het meer om geld ging dan om liefde. Ik heb haar 1x gezien. Hij verzint geen smoesjes. Ik weet wat hij mij heeft verteld, wat heb ik gezien en wat klopt.
zaterdag 11 april 2020 om 14:59
Is ook nogal een verschil; je verwekker sowieso niet kennen of je vader op jonge leeftijd al verliezen.Babette2017 schreef: ↑11-04-2020 14:51Want? Er is in deze situatie 1 opvoeder die jong is. En 1 opvoeder die ouder is. Dat lijkt me altijd wenselijker dan een alleenstaande vrouw die zo nodig een kind wil dmv zaaddonatie. Maar als een vrouw van 30 een topic opent met daarin de vraag of ze voor zaaddonatie moet gaan zijn de reacties van een hele andere aard.
zaterdag 11 april 2020 om 15:00
dus ook toen brak het huwelijk terwijl er hele jonge kinderen zijn!!!! Kinderen die maar net een stukje jonger zijn dan jijStassie12 schreef: ↑11-04-2020 14:58Ik heb vrouw nummer 1 niet gesproken of gezien en waarom zou ik? De twee oudste zijn volwassen. Ze zijn zelfstandig. Waarom zou ik aan vrouw 1 moeten vragen wat er tussen hun is gebeurd? Dat is al meer dan 20 jaar geleden dat zij uitelkaar zijn. Daar heb ik toch niks aan. Ik hoop dat als ik haar ooit zie we elkaar netjes begroeten en normaal als volwassene kunnen omgaan meer niet.
zaterdag 11 april 2020 om 15:00
Ja, maar hij heeft nooit gezegd ik wil nooit meer kinderen. Of ik wil geen kinderen meer. En stel dat hij dat zou zeggen bijv bij de eerste ipv wat hij mij toen vertelde dan nog weet had ik het contact niet verbroken. Want toen had ik eerst ook al een andere gedachte waarbij ik al gedacht dit wordt niks. Maar lang leve de lol niet wetende wat ik hem toch leuk ben gaan vinden.
zaterdag 11 april 2020 om 15:04
Nou het is niet dat ze elke dag bellen de verstandhouding is gewoon normaal. Ze hebben een relatie gehad van bijna 4 jaar. Zij heeft ook een vriend. Het is niet dat zij hem of anders om belt of appt. Ze spreken elkaar zelden maar als er contact is is dat gewoon normaal contact.
zaterdag 11 april 2020 om 15:06
Dus volgens jou had hij gewoon moeten blijven bij beiden partners ondanks de omstandigheden omdat hij al 4 kinderen heeft. Slechte maak? Het stond niet op haar voorhoofd dat ze andere motieven had.
blijfgewoonbianca schreef: ↑11-04-2020 14:54Dus twee vrouwen dumpten hem. Dan is hij of toch niet zo leuk in het dagelijks gebruik of hij heeft een slechte smaak op het gebied van partners kiezen die bijhem passen. Allebei geen goed teken.
zaterdag 11 april 2020 om 15:06
heerlijk toch, om later samen met je schoonzoon in het bejaardentehuis te zitten.blijfgewoonbianca schreef: ↑11-04-2020 15:03Hoeveel scheelt hij met je ouders en hoe vinden zij het ; zo’n oude schoonzoon ?
kun je mooi samen naar toe werken.
wij slapen nooit.