Mode & Beauty alle pijlers

Goede puntenslijper

15-04-2020 12:23 10 berichten
Goede middag dames,
Ik heb van Loreal de gel eye pencil, maar krijg die met geen mogelijkheid fatsoenlijk geslepen.
Mn halve potlood naar de filisteinen en nog geen goede punt. Zelfs mn potlood al in de koelkast gelegd, mischien dat het dan wat beter zou gaan... maar ook niet..
Wie heeft een goede tip, of een goede puntenslijper voor gel potloden...
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je wel een puntenslijper speciaal voor make-up?

Als ik hem opzoek, is dit wel een bekend probleem inderdaad. Er zou een draaisysteem in moeten zitten, maar daarmee krijg je natuurlijk geen scherpere punt ...
¡Apagando las luces!
Heb je niet een slijpertje op de achterkant zitten?
Ik heb bij mijn lippenstift van Bobbi Brown een gratis punterslijpertje gekregen.
Echt, wat een verschil met wat ik had.
Dat probleem heb ik ook. Ik doe het nu met een mesje, niet dat dat ideaal is maar wel beter dan een slijper.
Potlood in de vriezer leggen!
Nee er zit geen slijpertje op de achterkant, maar zijn er slijpertjes speciaal voor make up? Met een mes vind ik link, het is best taai wat geslepen moet worden. In de vriezer kan ik nog eens proberen, anders toch maar ff langs douglas ofzo... dank jullie voor de reacties 😊
Ik heb een puntenslijper van Essence die perfect werkt, ook voor andere merken. Maar geen idee of ie voor deze werkt, ik las dat het omhulsel van plastic is?
¡Apagando las luces!
Ik heb ook ooit zo'n prut potlood gehad. Een plastic schil erom, niet te slijpen. Heb het weggegooid.
Echt plastic is het niet denk ik maar wel erg hard, terwijl het Potlood op zich juist zacht is. Ik ga van de week ff voor een make up slijper kijken, weggooien vind ik zonde. Zo goedkoop vind ik ze niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven