Vrienden van vriend
woensdag 15 april 2020 om 15:02
Gelukkig niet zeg
woensdag 15 april 2020 om 15:04
Zekersssss!hallohoihey567 schreef: ↑15-04-2020 14:59Dat is in feite wel zo! Maar het was een grapje in de context. Sarcasme modus uit: dankjewel.
Wat eten we vanavond?
woensdag 15 april 2020 om 15:16
To, dit is geen leuke man:
- met 30 nog steeds volledig bezig met een onvolwassen vriendengroep;
- laat eigenwaarde afhangen van anderen ;
- komt niet voor zichzelf of voor jou op;
- meer tijd voor anderen en hun problemen dan voor jou
En blijkbaar is het prima dat jij er volledig buiten valt, wordt uitgescholden en niet geaccepteerd. Hii accepteerd het (durft niemand aan te spreken, doet of hij niets gezien heeft).
Vraag jezelf af of jij zo'n zwakke man wilt. Of jij in de omgeving van deze vervelende groep wilt zijn of dat je altijd op de 2e plek wilt komen.
En waarom wil de groep jou niet? Willen ze ex weer terug, ben jij zo anders dan de rest? Bedenk: waar je mee omgaat wordt je mee besmet. Vriend is net zo als de rest!
- met 30 nog steeds volledig bezig met een onvolwassen vriendengroep;
- laat eigenwaarde afhangen van anderen ;
- komt niet voor zichzelf of voor jou op;
- meer tijd voor anderen en hun problemen dan voor jou
En blijkbaar is het prima dat jij er volledig buiten valt, wordt uitgescholden en niet geaccepteerd. Hii accepteerd het (durft niemand aan te spreken, doet of hij niets gezien heeft).
Vraag jezelf af of jij zo'n zwakke man wilt. Of jij in de omgeving van deze vervelende groep wilt zijn of dat je altijd op de 2e plek wilt komen.
En waarom wil de groep jou niet? Willen ze ex weer terug, ben jij zo anders dan de rest? Bedenk: waar je mee omgaat wordt je mee besmet. Vriend is net zo als de rest!
woensdag 15 april 2020 om 15:26
Ex is ook familie van die vriendengroep dus die zit er sowieso bij.evelien2010 schreef: ↑15-04-2020 15:16
Misschien, al mag ik het zelf zeggen, gedraag ik mij te volwassen voor hun? Doe niet mee in die domme kinderachtige spelletjes enz. Ik ben een vrouw van bijna 30 heb een leuke baan en leuke vriendinnen(geen 80 stuks maar gewoon drie goede vriendinnen).
Misschien ben ik te burgerlijk voor hun...
woensdag 15 april 2020 om 15:26
maak het zo concreet mogelijk: wat wil je van hem?
Wat verwacht je?
wat heb jij nodig??
(oefen maar even op ons)
woensdag 15 april 2020 om 15:38
Ik wil graag dat hij echte en goede vrienden om zich heen heeft waar hij zelf ook gelukkig van word en dat als er iets met hem is hij bij hun zijn ei kwijt kan en hun mijn vriend ook helpen. Ik merk aan hem dat het hem niet koud laat hoe ze doen en wat over mij hebben gezegd. Ik zou als ik hem was zijn beste vrienden daaruit filteren en wellicht met zijn oude echte goede maat(die staat los van deze groep maar is wel min of meer aan de kant gezet door deze groep) weer eens koffie gaan drinken(na de corona crisis wellicht)
Wat ik nodig heb? poeh dat is nog het meest lastige denk ik. . Ik denk een gewoon normaal simpel, (misschien iets burgelijk) gelukkig, leven. Geen poes pas om mij heen en vooral veel lol! Ik hou van reizen en wil nog veel reizen maken in de toekomst.
woensdag 15 april 2020 om 15:48
woensdag 15 april 2020 om 15:54
Dat moet je concreter maken TO.Simonsxxx schreef: ↑15-04-2020 15:38Ik wil graag dat hij echte en goede vrienden om zich heen heeft waar hij zelf ook gelukkig van word en dat als er iets met hem is hij bij hun zijn ei kwijt kan en hun mijn vriend ook helpen. Ik merk aan hem dat het hem niet koud laat hoe ze doen en wat over mij hebben gezegd. Ik zou als ik hem was zijn beste vrienden daaruit filteren en wellicht met zijn oude echte goede maat(die staat los van deze groep maar is wel min of meer aan de kant gezet door deze groep) weer eens koffie gaan drinken(na de corona crisis wellicht)
Wat ik nodig heb? poeh dat is nog het meest lastige denk ik. . Ik denk een gewoon normaal simpel, (misschien iets burgelijk) gelukkig, leven. Geen poes pas om mij heen en vooral veel lol! Ik hou van reizen en wil nog veel reizen maken in de toekomst.
Bijvoorbeeld als hij beloofd iets te doen, is het wel fijn dat hij dat doet. Zo niet, gewoon iemand anders inschakelen.
Aangeven dat je vindt dat hij het niet oké moet vinden dat zijn vrienden jou uitschelden.
Echt concreet maken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 15 april 2020 om 15:54
Als hij niet uit zichzelf al is verandert en zijn prioriteiten opnieuw heeft vast gesteld in de nieuwe 'juiste' volgorde, dan kun je op je kop gaan staan, maar dan zal dat ook niet meer gaan gebeuren.
Hoe hard jij je ertussen probeert te wurmen door met hem te gaan samenwonen, kinderen met hem te willen, hij zal je nooit op de plek zetten die jij zou willen en die logisch zou zijn.
Ik zou dus voorlopig echt je benen dicht houden en je pil zeer trouw blijven slikken, want echt hoor, hij is blind voor jou.
woensdag 15 april 2020 om 16:02
Helemaal eens.Doreia* schreef: ↑15-04-2020 15:54Als hij niet uit zichzelf al is verandert en zijn prioriteiten opnieuw heeft vast gesteld in de nieuwe 'juiste' volgorde, dan kun je op je kop gaan staan, maar dan zal dat ook niet meer gaan gebeuren.
Hoe hard jij je ertussen probeert te wurmen door met hem te gaan samenwonen, kinderen met hem te willen, hij zal je nooit op de plek zetten die jij zou willen en die logisch zou zijn.
Ik zou dus voorlopig echt je benen dicht houden en je pil zeer trouw blijven slikken, want echt hoor, hij is blind voor jou.
woensdag 15 april 2020 om 16:02
Nou dit.
Iemand die zijn vriendin voor hoer laat uitschelden heeft duidelijk geen prioriteit naar zijn partner.
Wat is er nog leuk aan zo’n natte krant?
Hoe oud is hij?
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
woensdag 15 april 2020 om 16:05
Maakt echt niet uit of hij 19 of 32 is hoor. Hij is en blijft een natte krant en zij zou echt wat beters moeten willen.
woensdag 15 april 2020 om 16:14
Ja, lees het nu ook, gedrag doet mij denken aan iemand van 18-20 jaar,..daar zou nog iets aan kunnen worden afgericht.
Maar ik vrees dar zijn hart bij het groepje ligt. En zijn prioriteiten ook.
TO, er zijn leukere partners voor jou, dat is wat je verdient
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
woensdag 15 april 2020 om 16:23
Ik kan me voorstellen dat je sprakeloos bent. Je dacht de tip te krijgen om je vriend te veranderen en ineens blijkt die er niet te zijn.
Dat is heftig. Wat je hem kunt zeggen is eigenlijk ‘als ik niet de prioriteit ben, dan ben ik zeker geen optie’. Je wil dat hij voor jou kiest. In woord en in gedrag. Dat doet hij door dingen met jou te doen, jouw vragen voorrang te geven en niet te accepteren dat anderen slecht over je praten of je buiten sluiten. Dat mag je aan hem vragen.
De rest (welke vrienden hij heeft, wat hij in zijn vrije tijd doet...) even heel rot, maar daar Ga jij niet over. Stel je voor dat hij je vertelt dat je je beste vriendin niet meer mag zien omdat hij vindt dat ze.... nee, dat zou je ook niet accepteren.
Dus benoem wat je wil, voor zover het jou aangaat. Jij wil dat hij zijn prioriteit bij jou legt. Voor jou kiest, ook in de matengroep. En je zou het fijn vinden als hij stopt met onvolwassen streken uithalen, omdat je ze niet grappig vindt en kwetsend oid.
Doet hij dat niet? Dan is dit wie hij is. Aan jou de keuze of je met zo iemand samen wil zijn.
Dat is heftig. Wat je hem kunt zeggen is eigenlijk ‘als ik niet de prioriteit ben, dan ben ik zeker geen optie’. Je wil dat hij voor jou kiest. In woord en in gedrag. Dat doet hij door dingen met jou te doen, jouw vragen voorrang te geven en niet te accepteren dat anderen slecht over je praten of je buiten sluiten. Dat mag je aan hem vragen.
De rest (welke vrienden hij heeft, wat hij in zijn vrije tijd doet...) even heel rot, maar daar Ga jij niet over. Stel je voor dat hij je vertelt dat je je beste vriendin niet meer mag zien omdat hij vindt dat ze.... nee, dat zou je ook niet accepteren.
Dus benoem wat je wil, voor zover het jou aangaat. Jij wil dat hij zijn prioriteit bij jou legt. Voor jou kiest, ook in de matengroep. En je zou het fijn vinden als hij stopt met onvolwassen streken uithalen, omdat je ze niet grappig vindt en kwetsend oid.
Doet hij dat niet? Dan is dit wie hij is. Aan jou de keuze of je met zo iemand samen wil zijn.
woensdag 15 april 2020 om 16:29
Je staat op de laatste plaats, stel je voor je gaat samenwonen, krijgt een kind en gaat uiteraard na een tijd uit elkaar want je bent al doodongelukkig..
Dan is het je vriend met zijn ex en vrienden tegen jou, terwijl hij jullie kind daar steeds mee naartoe neemt, jippie.
Hij kiest niet eens jouw kant als je wordt uitgescholden en doet niks voor jou, waarom wil je hem zo wanhopig graag houden?
Dan is het je vriend met zijn ex en vrienden tegen jou, terwijl hij jullie kind daar steeds mee naartoe neemt, jippie.
Hij kiest niet eens jouw kant als je wordt uitgescholden en doet niks voor jou, waarom wil je hem zo wanhopig graag houden?
woensdag 15 april 2020 om 17:29
Even nog, omdat het nog niet is aangestipt: iedere normale mannelijke vriend van een man begrijpt dat als je iets lelijks zegt over zijn vriendin, en de reactie is geagiteerd/je krijgt de wind van voren, dat je het daarna wel uit je hoofd haalt om nog een keer iets lelijks te zeggen over zijn vriendin.
Omdat dat de reactie duidelijk maakt wat de waarde is wat de man geeft aan zijn vriendin.
Omdat dat de reactie duidelijk maakt wat de waarde is wat de man geeft aan zijn vriendin.
woensdag 15 april 2020 om 17:36
1. dat van die vrienden, dat moet je niet noemen. Want hij bepaalt zelf wie zijn vrienden zijn.Simonsxxx schreef: ↑15-04-2020 15:381. Ik wil graag dat hij echte en goede vrienden om zich heen heeft waar hij zelf ook gelukkig van word en dat als er iets met hem is hij bij hun zijn ei kwijt kan en hun mijn vriend ook helpen.
2. Ik merk aan hem dat het hem niet koud laat hoe ze doen en wat over mij hebben gezegd.
3. Ik zou als ik hem was zijn beste vrienden daaruit filteren en wellicht met zijn oude echte goede maat(die staat los van deze groep maar is wel min of meer aan de kant gezet door deze groep) weer eens koffie gaan drinken(na de corona crisis wellicht)
4. Wat ik nodig heb? poeh dat is nog het meest lastige denk ik. . Ik denk een gewoon normaal simpel, (misschien iets burgelijk) gelukkig, leven. Geen poes pas om mij heen en vooral veel lol! Ik hou van reizen en wil nog veel reizen maken in de toekomst.
2. aangeven, dat je het heel vervelend vind, dat het lijkt alsof zijn vrienden jou niet accepteren. Of hij weet hoe dat te veranderen is. Maar dat jullie basisregels wel is: dat zijn vrienden jou niet uitschelden
3. ook daar ga je niet over
4. vraag hem hoe hij jullie relatie ziet, hoe hij de toekomst ziet. Wat hij nodig heeft om gelukkig met jou te zijn. En kijk of jullie daar samen uitkomen
zo niet: einde relatie. Echt geen energie steken in een toekomstloos verhaal