Oudere man
donderdag 9 april 2020 om 19:35
Dag allemaal,
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
woensdag 15 april 2020 om 18:08
Er schijnen zelfs jonge vrouwen te zijn (het is haast niet te geloven) die denken dat het leuk is een kind te krijgen met zo'n ouwe knar.
woensdag 15 april 2020 om 18:11
Ik vind dat wel opvallend aan veel oudere mannen. Ze durven wel. Flirten bijvoorbeeld. Ik denk dat vrouwen op die leeftijd wel wat terughoudender zijn naar jongere mannen en dat niet zo gauw doen. Een poosje geleden probeerde een man het bij mij (vrouw was gewoon met hem en ze vond het niet leuk) in de supermarkt, ik kwam hem weer tegen in het tandpasta pad en toen moest hij reiken naar de kukident kleefpasta
woensdag 15 april 2020 om 18:12
dat komt door die mythe dat oudere mannen stabieler en beter in bed zouden zijn.
maar The Three Degrees wisten het al:
https://www.youtube.com/watch?v=0atv9v2nNww
wij slapen nooit.
woensdag 15 april 2020 om 18:13
Hahahahahaha!Sjulia schreef: ↑15-04-2020 18:11Ik vind dat wel opvallend aan veel oudere mannen. Ze durven wel. Flirten bijvoorbeeld. Ik denk dat vrouwen op die leeftijd wel wat terughoudender zijn naar jongere mannen en dat niet zo gauw doen. Een poosje geleden probeerde een man het bij mij (vrouw was gewoon met hem en ze vond het niet leuk) in de supermarkt, ik kwam hem weer tegen in het tandpasta pad en toen moest hij reiken naar de kukident kleefpastaIk kon een glimlach niet onderdrukken en ik keek naar zijn vrouw; stralend.
![]()
en maar flirten he, die ouwe met zijn kunstgebit.
wij slapen nooit.
woensdag 15 april 2020 om 18:14
dat werd niet voor niets een superhit.valentinamaria schreef: ↑15-04-2020 18:12dat komt door die mythe dat oudere mannen stabieler en beter in bed zouden zijn.
maar The Three Degrees wisten het al:
https://www.youtube.com/watch?v=0atv9v2nNww
woensdag 15 april 2020 om 18:20
Nu is er een me too beweging voor nodig.
woensdag 15 april 2020 om 18:27
woensdag 15 april 2020 om 18:31
woensdag 15 april 2020 om 18:33
Welnee,
Wij zijn veel te slim om te vallen op zulke types.
Wij willen inhoud en het geld verdienen we zelf wel.
woensdag 15 april 2020 om 18:33
Ja, dat is sowieso het geval. Bij mannen ook wel, maar minder. Het lijkt me ook best moeilijk dochters op te moeten voeden.
woensdag 15 april 2020 om 18:40
Uit onderzoeken blijkt dat meisjes vanaf 3/4 jaar oud al bewust zijn van het belang van uiterlijk en gewicht en zich daar ook al zorgen over maken. Meisjes hebben een lager zelfbeeld vs jongens. Ik vind het geen leuke wereld voor vrouwen en meisjes. Ik zou me continu zorgen maken en mijn eigen gedrag ook aanpassen als ik dochters had.
woensdag 15 april 2020 om 18:44
ik ging met mijn dochter naar haar eerste muziekles, ze was toen een jaar of 7, krijgt les van een man.Sjulia schreef: ↑15-04-2020 18:40Uit onderzoeken blijkt dat meisjes vanaf 3/4 jaar oud al bewust zijn van het belang van uiterlijk en gewicht en zich daar ook al zorgen over maken. Meisjes hebben een lager zelfbeeld vs jongens. Ik vind het geen leuke wereld voor vrouwen en meisjes. Ik zou me continu zorgen maken en mijn eigen gedrag ook aanpassen als ik dochters had.
toen we na afloop buiten stonden vroeg ik haar hoe ze het vond. zegt ze;
,, Geweldig, maar t is wel een man he, weet je zeker dat ik hem serieus kan nemen?,,
wij slapen nooit.
woensdag 15 april 2020 om 18:53
ja vreselijkSjulia schreef: ↑15-04-2020 18:40Uit onderzoeken blijkt dat meisjes vanaf 3/4 jaar oud al bewust zijn van het belang van uiterlijk en gewicht en zich daar ook al zorgen over maken. Meisjes hebben een lager zelfbeeld vs jongens. Ik vind het geen leuke wereld voor vrouwen en meisjes. Ik zou me continu zorgen maken en mijn eigen gedrag ook aanpassen als ik dochters had.
woensdag 15 april 2020 om 19:04
Ja, en die eerste jaren zijn juist zo belangrijk. Die grondlegging doe je een heel leven mee. En je dochters verbaal meegeven dat uiterlijk niet belangrijk is valt in het niet als je non verbaal elke dag make-up doet, hakken draagt, druk bent met je haar. Of; als je vader continu jongere vrouwen date. Veel kijkt naar vrouwen, opmerkingen maakt over het uiterlijk van vrouwen. En dan nog, je kan je eigen gedrag wel aanpassen maar dat doet de media toch niet. Ik zou puur daarom al liever een zoon hebben.
woensdag 15 april 2020 om 19:10
je kunt een dochter heel goed veel zelfvertrouwen meegeven hoor, duidelijk te zien aan de mijne.Sjulia schreef: ↑15-04-2020 19:04Ja, en die eerste jaren zijn juist zo belangrijk. Die grondlegging doe je een heel leven mee. En je dochters verbaal meegeven dat uiterlijk niet belangrijk is valt in het niet als je non verbaal elke dag make-up doet, hakken draagt, druk bent met je haar. Of; als je vader continu jongere vrouwen date. Veel kijkt naar vrouwen, opmerkingen maakt over het uiterlijk van vrouwen. En dan nog, je kan je eigen gedrag wel aanpassen maar dat doet de media toch niet. Ik zou puur daarom al liever een zoon hebben.
en ik denk dat een zoon net zo goed een minderwaardigheidscomplex krijgt van een vader die zich zo gedraagt.
wij slapen nooit.
woensdag 15 april 2020 om 19:14
Ik vind het heel fijn voor je dochter (en voor jou) maar over het algemeen scoren meisjes echt stukken lager op een positief zelfbeeld.valentinamaria schreef: ↑15-04-2020 19:10je kunt een dochter heel goed veel zelfvertrouwen meegeven hoor, duidelijk te zien aan de mijne.
en ik denk dat een zoon net zo goed een minderwaardigheidscomplex krijgt van een vader die zich zo gedraagt.
woensdag 15 april 2020 om 19:23
ja zonde.
je ziet idd helaas heel vaak bij vrouwen dat de mening van een man zwaarder telt dan de mening van een andere vrouw, ook al heeft de vrouw meer expertise.
ik snap dat echt niet.
wij slapen nooit.