Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

vrijdag 17 april 2020 om 15:54
Wat ben je toch een naar mens, met je gesnauw en gezeik. Geen wonder dat de meesten liever niet met je samen werkt, en dat ook meerdere bewoners het niet bepaald op je hebben.
Meerdere 'confrontaties' en huilende collega's in korte tijd, je gaat weer lekker.
Als je je werk niet leuk (meer) vind, hoepel dan ajb op wil je? Zal de sfeer op de vloer een stuk beter van worden.
Meerdere 'confrontaties' en huilende collega's in korte tijd, je gaat weer lekker.
Als je je werk niet leuk (meer) vind, hoepel dan ajb op wil je? Zal de sfeer op de vloer een stuk beter van worden.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

vrijdag 17 april 2020 om 16:08
Gaat vast goed, straks ff lekker door de kamer knallen en beeldbellen zodra het kan.
Enne.. er gaan meer bevallingen goed dan fout.

vrijdag 17 april 2020 om 16:12

vrijdag 17 april 2020 om 17:21
Sodemieter toch op man! Als ik niet had lopen zeuren en actie had ondernomen, had je nu nog niks gedaan en was het hele ziekenhuistraject nog niet in gang gezet.
IK ben degene die je gepushed heeft om contact op te nemen met de huisarts. Ik heb uiteindelijk maar de afspraak bij de huisarts gemaakt, nadat bleek dat je het advies niet ging opvolgen om weer aan de bel te trekken als het niet beter werd.
En nu een beetje doen alsof JIJ zo je best hebt gedaan om geholpen te worden en dat het allemaal geblokkeerd werd? Alsjeblieft zeg.
En het ergste vind ik nog wel dat dit allemaal voorkomen had kunnen worden als je had doorgepakt nadat bleek dat je toch klachten bleef houden na de eerste ingreep. Maar nee, ook daarvan zeg je steeds dat "men niet wou."
IK ben degene die je gepushed heeft om contact op te nemen met de huisarts. Ik heb uiteindelijk maar de afspraak bij de huisarts gemaakt, nadat bleek dat je het advies niet ging opvolgen om weer aan de bel te trekken als het niet beter werd.
En nu een beetje doen alsof JIJ zo je best hebt gedaan om geholpen te worden en dat het allemaal geblokkeerd werd? Alsjeblieft zeg.
En het ergste vind ik nog wel dat dit allemaal voorkomen had kunnen worden als je had doorgepakt nadat bleek dat je toch klachten bleef houden na de eerste ingreep. Maar nee, ook daarvan zeg je steeds dat "men niet wou."

vrijdag 17 april 2020 om 18:14
Zeker spannend omdat het binnenkort gaan gebeuren! En de meeste bevallingen gaan goed. Snap dat het moeilijk is dat hem nog niet mag zien. Ik denk aan je.

vrijdag 17 april 2020 om 19:30
Je grammofoonplaat blijft hangen...

vrijdag 17 april 2020 om 19:31
Was vanmiddag onderweg op de snor en het viel me op dat het weer aardig druk is op de weg, ondanks dat het meeste toch gesloten is, dus vroeg ik me af waar al die mensen naartoe gingen.
Maar goed, misschien dachten ze dat ook wel over mij, weet je veel.
Ik heb eventjes een berg ondergoed ingeslagen en tomatenketchup en kaas.
Het was lekker buiten, in mijn shirtje op de snor terwijl ik nog volop mensen op de fiets in dikke jassen zag.
Maar goed, misschien dachten ze dat ook wel over mij, weet je veel.
Ik heb eventjes een berg ondergoed ingeslagen en tomatenketchup en kaas.
Het was lekker buiten, in mijn shirtje op de snor terwijl ik nog volop mensen op de fiets in dikke jassen zag.

vrijdag 17 april 2020 om 20:01
Het valt mij ook op ja, dat het weer wat drukker wordt. Ik denk dat veel mensen dat binnen zitten flink beu zijn, en het is buiten prachtig weer..
Tja, ik ga het liefst nu ook meteen naar mijn familie en een dagje naar het strand (doe ik meestal rond deze periode) maar ik blijf braaf binnen, behalve als ik naar werk ga of boodschappen ga doen.
Tja, ik ga het liefst nu ook meteen naar mijn familie en een dagje naar het strand (doe ik meestal rond deze periode) maar ik blijf braaf binnen, behalve als ik naar werk ga of boodschappen ga doen.

vrijdag 17 april 2020 om 20:12
Wat lief van je. Hij is er helaas nog steeds niet. We hebben ook niks meer gehoord. Ik hoop dat het toch wel voor de nacht gebeurt want anders slaap ik ook niet goed.
Duurt lang. Pfffff.

vrijdag 17 april 2020 om 20:25
Natuurlijk laten ze mijn moeder de grens over en weer rijden. Je hebt het over een vrouw die fysiek niet in staat is tot iets anders dan een poker-face te trekken met al die botox, BE kentekenplaten, BE paspoort en rijbewijs met een woonadres in NL. Tegen de tijd dat ze hebben achterhaald waar ze hoort, bezwijken we inmiddels massaal aan de builenpest of Ebola, de 2021 editie.
Ik snap de marechaussee en rijkswacht wel. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het ook veel veiliger is om haar verhaal niet in twijfel te trekken. Ik sta er van te kijken dat ze nog niet de voordeur heeft ingetrapt om haar kleinzoon te zien.
Ik snap de marechaussee en rijkswacht wel. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het ook veel veiliger is om haar verhaal niet in twijfel te trekken. Ik sta er van te kijken dat ze nog niet de voordeur heeft ingetrapt om haar kleinzoon te zien.

zaterdag 18 april 2020 om 06:18
Nou zeker, hij is er nog steeds niet. En ik maar de halve nacht wakker gelegen, wachtend op het telefoontje.
Niet dus haha. Ze hadden verwacht dat hij rond 3 uur zou komen gezien de ruggenprik maar dit kind is zo eigenwijs als de rest van de familie blijkbaar.

En nu ben ik doodmoe voor niets.

zaterdag 18 april 2020 om 08:57
Het duurde zeker lang en neefje moet inderdaad leren op tijd te komen maar hij is er nu dan toch eindelijk.
En het gaat helemaal goed met hem en mijn schoonzus. Hij is prachtig. En groot net zoals mijn broer en ik waren.
Ik ben helemaal verliefd op hem. En zijn naam is ook geweldig. Mijn moeder moet er nog aan wennen maar ik vind het helemaal top. Ik had die naam niet verwacht maar ik heb alleen maar goede associaties met die naam dus ik was er direct weg van.
Ik ben helemaal happy.

En het gaat helemaal goed met hem en mijn schoonzus. Hij is prachtig. En groot net zoals mijn broer en ik waren.

Ik ben helemaal verliefd op hem. En zijn naam is ook geweldig. Mijn moeder moet er nog aan wennen maar ik vind het helemaal top. Ik had die naam niet verwacht maar ik heb alleen maar goede associaties met die naam dus ik was er direct weg van.
Ik ben helemaal happy.