Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
kerst schreef:
17-04-2020 14:07
Alweer een spijkerbroek waarvan ik de knoop 'smiddags niet meer dicht krijg :-(

Daar heb ik ook last van ja. Volgens mij worden al m'n broeken kleiner. :clown:
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je toch een naar mens, met je gesnauw en gezeik. Geen wonder dat de meesten liever niet met je samen werkt, en dat ook meerdere bewoners het niet bepaald op je hebben.
Meerdere 'confrontaties' en huilende collega's in korte tijd, je gaat weer lekker.

Als je je werk niet leuk (meer) vind, hoepel dan ajb op wil je? Zal de sfeer op de vloer een stuk beter van worden.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Madrid87 schreef:
17-04-2020 14:02
Echt hè, al vind ik het echt even doodeng. Ik zal blij zijn als hij er helemaal gezond uit komt.
Ik heb teveel horror scenarios gelezen en gehoord over bevallingen. :facepalm:

En de realisatie dat we hem echt niet mogen zien komt even hard binnen ineens. Vind het zo klote. :'(

Gaat vast goed, straks ff lekker door de kamer knallen en beeldbellen zodra het kan.

Enne.. er gaan meer bevallingen goed dan fout.
kerst schreef:
17-04-2020 13:48
Kom op onderburen. Hele zomer zuipen en stompzinnig lachen.
En uitkering trekken. En zwartwerken.
Kunnen ze voor jullie geen speciale alcoholgetto maken?
En een hond moet je elke dag uitlaten. Jullie laten hem nooit uit en dat is ook wel te zien.
Waar moet ik zijn?
Getverderrie wat heb ik een spijt dat ik dat spul heb gekocht zeg.. Zag er lekker uit maar mijn darmen zijn er minder blij mee. Dat koop ik dus nooit meer. :sick:
Sodemieter toch op man! Als ik niet had lopen zeuren en actie had ondernomen, had je nu nog niks gedaan en was het hele ziekenhuistraject nog niet in gang gezet.
IK ben degene die je gepushed heeft om contact op te nemen met de huisarts. Ik heb uiteindelijk maar de afspraak bij de huisarts gemaakt, nadat bleek dat je het advies niet ging opvolgen om weer aan de bel te trekken als het niet beter werd.
En nu een beetje doen alsof JIJ zo je best hebt gedaan om geholpen te worden en dat het allemaal geblokkeerd werd? Alsjeblieft zeg.

En het ergste vind ik nog wel dat dit allemaal voorkomen had kunnen worden als je had doorgepakt nadat bleek dat je toch klachten bleef houden na de eerste ingreep. Maar nee, ook daarvan zeg je steeds dat "men niet wou."
Oh Madrid, ik kwam naar dit topic om te kijken of je neefje al geboren was. Maar hij is nu onderweg. Wat spannend!
Was ik maar eerder met de pil gestopt. Dit bevalt me eigenlijk wel prima.

Dat ik dat ooit zou zeggen... :-D
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Oh spannend Madrid!! Eindelijk :D
Ah, Madrid, het is dus bijna zover? :P
I'm not lazy
Madrid87 schreef:
17-04-2020 14:02
Echt hè, al vind ik het echt even doodeng. Ik zal blij zijn als hij er helemaal gezond uit komt.
Ik heb teveel horror scenarios gelezen en gehoord over bevallingen. :facepalm:

En de realisatie dat we hem echt niet mogen zien komt even hard binnen ineens. Vind het zo klote. :'(
Zeker spannend omdat het binnenkort gaan gebeuren! En de meeste bevallingen gaan goed. Snap dat het moeilijk is dat hem nog niet mag zien. Ik denk aan je.
Oh ik ben die beperkingen zo zat.
kerst schreef:
17-04-2020 18:55
Oh ik ben die beperkingen zo zat.
Hier net zo, kerst!
kerst schreef:
17-04-2020 13:48
Kom op onderburen. Hele zomer zuipen en stompzinnig lachen.
En uitkering trekken. En zwartwerken.
Kunnen ze voor jullie geen speciale alcoholgetto maken?
En een hond moet je elke dag uitlaten. Jullie laten hem nooit uit en dat is ook wel te zien.
Je grammofoonplaat blijft hangen...
Was vanmiddag onderweg op de snor en het viel me op dat het weer aardig druk is op de weg, ondanks dat het meeste toch gesloten is, dus vroeg ik me af waar al die mensen naartoe gingen.
Maar goed, misschien dachten ze dat ook wel over mij, weet je veel.

Ik heb eventjes een berg ondergoed ingeslagen en tomatenketchup en kaas.
Het was lekker buiten, in mijn shirtje op de snor terwijl ik nog volop mensen op de fiets in dikke jassen zag.
Het valt mij ook op ja, dat het weer wat drukker wordt. Ik denk dat veel mensen dat binnen zitten flink beu zijn, en het is buiten prachtig weer..

Tja, ik ga het liefst nu ook meteen naar mijn familie en een dagje naar het strand (doe ik meestal rond deze periode) maar ik blijf braaf binnen, behalve als ik naar werk ga of boodschappen ga doen.
leolux schreef:
17-04-2020 17:37
Oh Madrid, ik kwam naar dit topic om te kijken of je neefje al geboren was. Maar hij is nu onderweg. Wat spannend!
Wat lief van je. Hij is er helaas nog steeds niet. We hebben ook niks meer gehoord. Ik hoop dat het toch wel voor de nacht gebeurt want anders slaap ik ook niet goed.
Duurt lang. Pfffff. :P
Jeetje wat zenuwslopend meis. Hij doet er lang over, dan! ;)
Natuurlijk laten ze mijn moeder de grens over en weer rijden. Je hebt het over een vrouw die fysiek niet in staat is tot iets anders dan een poker-face te trekken met al die botox, BE kentekenplaten, BE paspoort en rijbewijs met een woonadres in NL. Tegen de tijd dat ze hebben achterhaald waar ze hoort, bezwijken we inmiddels massaal aan de builenpest of Ebola, de 2021 editie.

Ik snap de marechaussee en rijkswacht wel. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het ook veel veiliger is om haar verhaal niet in twijfel te trekken. Ik sta er van te kijken dat ze nog niet de voordeur heeft ingetrapt om haar kleinzoon te zien.
Cateautje,dat viel me ook op. Ik was vandaag ook buiten wandelen maar de frisse wind viel nogal tegen. Wat mooi was om te zien is dat alles in bloei is met al die mooie kleuren.
Kwebbeltje91 schreef:
17-04-2020 20:14
Jeetje wat zenuwslopend meis. Hij doet er lang over, dan! ;)
Nou zeker, hij is er nog steeds niet. En ik maar de halve nacht wakker gelegen, wachtend op het telefoontje.
Niet dus haha. Ze hadden verwacht dat hij rond 3 uur zou komen gezien de ruggenprik maar dit kind is zo eigenwijs als de rest van de familie blijkbaar. :P
En nu ben ik doodmoe voor niets.
Neefje moet leren op tijd te komen!
Wat duurt dat dan lang he, Madrid? Hij zal vandaag wel komen :P

(En nu heb ik prompt dat Sinterklaasliedje in mijn kop: Hij komt, hij komt...)
I'm not lazy
Het duurde zeker lang en neefje moet inderdaad leren op tijd te komen maar hij is er nu dan toch eindelijk. :yes:
En het gaat helemaal goed met hem en mijn schoonzus. Hij is prachtig. En groot net zoals mijn broer en ik waren. :heart:
Ik ben helemaal verliefd op hem. En zijn naam is ook geweldig. Mijn moeder moet er nog aan wennen maar ik vind het helemaal top. Ik had die naam niet verwacht maar ik heb alleen maar goede associaties met die naam dus ik was er direct weg van.
Ik ben helemaal happy. :cheer:
Yes, hij is er!! Gefeliciteerd tante Madrid!! :cheer: :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven