Ben ik uitgenodigd om mee te gaan naar een Elfjesding, waar mensen ook elfjesjurkjes dragen en zow....verrekt Fred het om mee te gaan! En zonder Fred kan ik ook niet gaan uiteraard...we zijn onafscheidelijk... Hij wil geen stom elfjesjurkje aan zegt ie!
En nu? Ik heb nog nooit onenigheid met Fred gehad, hij doet altijd alles was ik wil, en nou doet ie ineens zo moeilijk....
Anoniem_17376
woensdag 22 april 2009 om 22:43
Ik zou toch scheiden.
Anoniem_7130
woensdag 22 april 2009 om 22:44
quote:minny schreef op 22 april 2009 @ 22:42:
Misschien helpt het als ik m vertel dat er een hoop lekkere wijven rondlopen en mensen die hij onnodig kan beledigen?Dat moet hem toch over de streep helpen Min? Dan neemt -ie die puntoren vast wel voor lief...
Ik kan niet van hem scheiden Milo, dan ben ik nog maar een half persoon, en hij neemt mijn zuipvermogen met zich mee....zul je net zien....ik krijg de pms en hij de lever van staal....
Ik kan niet van hem scheiden Milo, dan ben ik nog maar een half persoon, en hij neemt mijn zuipvermogen met zich mee....zul je net zien....ik krijg de pms en hij de lever van staal....
Als er bier is dan is Fred bijna om, alleen over dat jurkje moeten we nog ernstig praten want hij vindt het maar niks. Moet ie nog zijn benen gaan scheren ook zegt ie... Ja, das ook wel weer zo idd...
Ga er maar eens een nachtje over slapen denk ik...