Fred verrekt het! En nou...?

22-04-2009 22:23 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik uitgenodigd om mee te gaan naar een Elfjesding, waar mensen ook elfjesjurkjes dragen en zow....verrekt Fred het om mee te gaan! En zonder Fred kan ik ook niet gaan uiteraard...we zijn onafscheidelijk... Hij wil geen stom elfjesjurkje aan zegt ie!

En nu? Ik heb nog nooit onenigheid met Fred gehad, hij doet altijd alles was ik wil, en nou doet ie ineens zo moeilijk....

Moet Fred mee?

Totaal aantal stemmen: 49

Neen, gelijk heeft ie! (18%)
Jah, de zeikerd! (27%)
En wie is Fred nou weer?! (55%)
Misschien Fred uit het raam gooien??!
Juh, zou wel willuh maar dah wijf zit al aan de wijn en zeikt de oren van me kop over bier-venijn ofzo...

Dusse DOE MAAR.
Nah, ik denk dat we er na de plaatjes van MDK wel uit gaan komen Milo. Maar ik zal zeker je tip indachtig houden, als ie gaat, dan neemt ie de pms mooi mee!
Biertje voor Karel!

Oh, ik hoor net dat we gaan slapen
That's the spirit Minny!
quote:minny schreef op 22 april 2009 @ 23:13:

Oh, ik hoor net dat we gaan slapen Dat wordt niks zo met die advocaat.
Misschien wel als ik met zijn advocaat ga slapen
Dat jullie maar mogen dromen over geile wijven elfen Min en Fred!

grtz Karel en Kees
Misschien heb je hier wat aan?

Wie is Fred Min?
quote:eleonora schreef op 23 april 2009 @ 07:27:

Wie is Fred Min?

Fred is de andere persoonlijkheid van

minny Leo.

Minny bestaat dus eigenlijk uit 2 personen,Minny en Fred vandaar ook dat Minny die loserT ook geen rotschop kan geven
Fred is mijn innerlijke bouwvakkert, die buiten komt spelen als ik maar genoeg bier op heb. Fred is een simpele man met simpele wensen die niet houdt van gezeur aan zijn hoofd, daar krijgt Fredje hoofdpijn van, en die per ongeluk altijd precies het verkeerde zegt op het verkeerde moment en op de verkeerde manier. Dat hebben Fred en ik dan gemeen, alleen hij gebruikt er minder woorden voor

Sinds Fred meeforumt zijn er al diverse vrouwelijke forummers geweest die hun eigen innerlijke man ontdekten
O wat leuk!

Ik dacht dat ik de enige was die ook een kerel aan boord had. Herkenning, herkenning!

Die van mij heet Peter v/d Velde....
De mijne heet Herman

Herman? Ja Herman,triest maar waar..
Ja Eleo, er zijn hier vele innerlijke mannen op het forum
Ik vind Herman anders een prima naam. Er zijn hele beroemde Hermannen. Herman van Veen bijvoorbeeld, ik bedoel maar, die is toch maar mooi vrienden met de Koningin!
Kun jij niks aan doen Suup, hij heeft zichzelf die naam gegeven per slot van rekening he?
Ik vind dat Fred groot gelijk heeft. Lekker thuisblijven met Fred en een biertje nemen.
Laat die advocaat maar zitten, je hebt meer baat bij een psychiater..

.
quote:minny schreef op 23 april 2009 @ 08:33:

Ja Eleo, er zijn hier vele innerlijke mannen op het forum

Fijn ook dat die zo nu en dan naar buiten mogen komen nu, op dit vrouwenforum.

Er zou eigenlijk een apart topic moeten komen, waar we als (innerlijke) mannen onder elkaar de forum (en andere) zaken eens kunnen bespreken.

Ik zie ons innerlijke mannen bijvoorbeeld met gemak de sekspijler overnemen. Ik bedoel maar.
Bij de weg:

Peter v/d Velde is wel homo.....ik hoop dat dat geen probleem is?
Fred moet altijd een beetje zijn hoofd schudden bij de voedsel-pijlert. Eten moet je vreten en niet over lullen, vindt Fred.
Neuh, dat is niet erg Eleo, blijven er meer vrouwtjes over voor Fred!
quote:eleonora schreef op 23 april 2009 @ 08:38:

Bij de weg:

Peter v/d Velde is wel homo.....ik hoop dat dat geen probleem is?Dat verbaast me nou weer niks. Ik wou net vragen: draagt-ie een legging als-ie uit dansen gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven