Fred verrekt het! En nou...?
woensdag 22 april 2009 om 22:23
Ben ik uitgenodigd om mee te gaan naar een Elfjesding, waar mensen ook elfjesjurkjes dragen en zow....verrekt Fred het om mee te gaan! En zonder Fred kan ik ook niet gaan uiteraard...we zijn onafscheidelijk... Hij wil geen stom elfjesjurkje aan zegt ie!
En nu? Ik heb nog nooit onenigheid met Fred gehad, hij doet altijd alles was ik wil, en nou doet ie ineens zo moeilijk....
En nu? Ik heb nog nooit onenigheid met Fred gehad, hij doet altijd alles was ik wil, en nou doet ie ineens zo moeilijk....

donderdag 23 april 2009 om 08:21
Fred is mijn innerlijke bouwvakkert, die buiten komt spelen als ik maar genoeg bier op heb. Fred is een simpele man met simpele wensen die niet houdt van gezeur aan zijn hoofd, daar krijgt Fredje hoofdpijn van, en die per ongeluk altijd precies het verkeerde zegt op het verkeerde moment en op de verkeerde manier. Dat hebben Fred en ik dan gemeen, alleen hij gebruikt er minder woorden voor
Sinds Fred meeforumt zijn er al diverse vrouwelijke forummers geweest die hun eigen innerlijke man ontdekten
Sinds Fred meeforumt zijn er al diverse vrouwelijke forummers geweest die hun eigen innerlijke man ontdekten

donderdag 23 april 2009 om 08:37
quote:minny schreef op 23 april 2009 @ 08:33:
Ja Eleo, er zijn hier vele innerlijke mannen op het forum
Fijn ook dat die zo nu en dan naar buiten mogen komen nu, op dit vrouwenforum.
Er zou eigenlijk een apart topic moeten komen, waar we als (innerlijke) mannen onder elkaar de forum (en andere) zaken eens kunnen bespreken.
Ik zie ons innerlijke mannen bijvoorbeeld met gemak de sekspijler overnemen. Ik bedoel maar.
Ja Eleo, er zijn hier vele innerlijke mannen op het forum
Fijn ook dat die zo nu en dan naar buiten mogen komen nu, op dit vrouwenforum.
Er zou eigenlijk een apart topic moeten komen, waar we als (innerlijke) mannen onder elkaar de forum (en andere) zaken eens kunnen bespreken.
Ik zie ons innerlijke mannen bijvoorbeeld met gemak de sekspijler overnemen. Ik bedoel maar.