Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :

*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)

before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)

voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
18-04-2020 12:49
Waarom is het altijd dezelfde marathon O_o Tis seizoen 3 btw

Ah thx! Had ik nog niet gezien geloof ik. :)
Ik ben een trouwe kijker op de vrijdagavond en lees hier altijd mee (mijn vriend, die een hekel heeft aan TLC, is vaak nog druk op vrijdagavond), dus dan kan ik mijn trash-tv kijken! (en dan hier bijlezen)
Ik verbaas me altijd over de stellen die meedoen, sommige zijn echt te dom voor woorden.

Yolanda en David staan toch echt wel op een gedeelde 1e plek, beiden geloven ze dat degene aan de andere kant van de computer het meent... Dit kan toch bijna niet echt zijn (alhoewel er inderdaad heel naieve mensen bestaan)
David die alleen maar aan het chatten is via een betaalde site en accepteert het dat hij nog nooit een telefoonnummer heeft gekregen.
Yolanda die ervan overtuigd is dat de man een Brits accent heeft :HA: En alles geloven op basis van 2 foto's....

Ik denk dat Stephanie zichzelf héél anders heeft voorgedaan op internet dan wie ze daadwerkelijk is. Erika dacht dat ze net zo'n outgoing typje had gevonden als zijzelf en nu blijkt dat Stephanie een saaie doos is, met veel bagage (die ziekte heeft ze volgens mij gebagatelliseerd) en die veel te snel wil dat Erika alles opgeeft om naar USA te gaan.
Wat een awkward date trouwens, elkaars borsten ingypsen zonder elkaar ooit naakt te hebben gezien :mrgreen:

Darcey.... ze probeert zich voor te doen als een sterke, zelfstandige, zelfverzekerde vrouw, maar ondertussen is ze een onzeker, bang vogeltje met veel verdriet die alleen maar heel veel bevestiging nodig heeft. Die vrouw moet eerst van zichzelf gaan houden, voor ze zich weer in een andere relatie stort.
Die Tom is ook een eikel, laat je haar eerst naar NYC komen om haar vervolgens te dumpen en nog even een trap na te geven dat ze is aangekomen.

Usman moet wel erg wanhopig naar de USA willen, Lisa is echt te erg. Dat optreden van laatst was volgens mij in scene gezet. Die paar man aan bezoekers, volgens mij hadden ze gewoon 25 willekeurige mensen van straat gelukt en die vrouwelijke "fans" ingefluisterd wat ze moesten doen, om Lisa uit de tent te lokken.

Ed en Rose, de walging op haar gezicht als hij bij haar in de buurt komt. ik heb medelijden met Ed! Het is een vreemde vent, met z'n mayohaar, maar verder zit er volgens mij weinig kwaads in. Hij doet alles voor dat meisje. Hij is blind van verliefdheid en hoort alle alarmbellen niet. Want zelfs Stevie Wonder ziet nog dat ze het om de green card en zijn geld doet. Hebben jullie trouwens Ed in z'n jonge jaren gezien?
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/a ... wback.html

Yolanda en David staan toch echt wel op een gedeelde 1e plek, beiden geloven ze dat degene aan de andere kant van de computer het meent... Dit kan toch bijna niet echt zijn (alhoewel er inderdaad heel naieve mensen bestaan)
David die alleen maar aan het chatten is via een betaalde site en accepteert het dat hij nog nooit een telefoonnummer heeft gekregen. 
Yolanda die ervan overtuigd is dat de man een Brits accent heeft  En alles geloven op basis van 2 foto's....

Yolanda's verhaal is scripted.
Zij wil via dit programma haar afslankboek promoten.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Echt? Dat meen je niet. Onder welke steen heb ik geleefd, dat ik dit nergens heb gelezen. En TLC ging hierin mee in deze reclamestunt?
Ik ben ook een trouwe kijker en vind het ook leuk om hier de volgende dag de reacties te lezen. Maar van Ed krijg ik echt kotsneigingen hoor. Die vind ik wel zo walgelijk. Dat Rose een ticket weg wil is duidelijk, maar er zijn toch grenzen?! Dit is gewoon ranzig. Er zijn genoeg sukkels die erin trappen, waarom in hemelsnaam Ed?

Lisa is ook een ramp trouwens.

Zijn er gisteravond nog meer mensen blijven hangen voor dat verhaal van Danielle en Mohamed?
Ik heb samen met mijn zus een goedkoop jaarabonnement op Dplay genomen (maar19.99 per jaar, dus een tientje per persoon). Nu kan ik gewoon afleveringen kijken wanneer ik dat wil, vooruit kijken en pillowtalk kijken :cheer2:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bloemkoolroosje schreef:
18-04-2020 14:23
Ik ben ook een trouwe kijker en vind het ook leuk om hier de volgende dag de reacties te lezen. Maar van Ed krijg ik echt kotsneigingen hoor. Die vind ik wel zo walgelijk. Dat Rose een ticket weg wil is duidelijk, maar er zijn toch grenzen?! Dit is gewoon ranzig. Er zijn genoeg sukkels die erin trappen, waarom in hemelsnaam Ed?

Zijn er gisteravond nog meer mensen blijven hangen voor dat verhaal van Danielle en Mohamed?
Ja, ik
Ik ken dat stel alleen van wel eens voorbij zappen, dus heb met open mond zitten kijken. Wat een vreselijk mens.
Ik vond hem best sympathiek
himalaya schreef:
18-04-2020 16:13
Ik heb samen met mijn zus een goedkoop jaarabonnement op Dplay genomen (maar19.99 per jaar, dus een tientje per persoon). Nu kan ik gewoon afleveringen kijken wanneer ik dat wil, vooruit kijken en pillowtalk kijken :cheer2:
Oeh dat is wel erg voordelig nu ben alleen zo slecht in opzeggen
himalaya schreef:
18-04-2020 16:13
Ik zit ook even te kijken. Maar is dat voor 2 jaar meteen?
De eerste 14 dagen zijn gratis.
Je betaalt 19,99 € /jaar (incl. BTW), vanaf 03-05-2020. Je betaalt dan 39,99 € /jaar (incl. BTW), vanaf 03-05-2022. Dit abonnement wordt automatisch verlengd, tenzij je het opzegt of een vouchercode met een einddatum gebruikt.

Want ik lees het dat je vanaf 3-5-2020 €19,99 betaald per jaar en dat dan tot 3-5-2022. En dat het daarna €39,99 per jaar wordt. Maar dan is het dus meteen 2 jaar?
Ik kijk nu de aflevering van vrijdag. Wat een ongemakkelijke situatie bij rose en ed. Ik heb het idee dat ze echt walgt van Ed. Zoals ze hem aankijkt. En ik snap het ook nog eigelijk. Vind Ed ook drie keer niks.
Ik loop flink achter maar Darcey & Tom zijn vanaf aflevering 1 al niet echt samen? Wat doen hun hierin :hyper:
Dwarrel75 schreef:
19-04-2020 11:26
Ik kijk nu de aflevering van vrijdag. Wat een ongemakkelijke situatie bij rose en ed. Ik heb het idee dat ze echt walgt van Ed. Zoals ze hem aankijkt. En ik snap het ook nog eigelijk. Vind Ed ook drie keer niks.

Je ziet haar ook vrijwel niet lachen.
Whomi schreef:
19-04-2020 10:37
Ik zit ook even te kijken. Maar is dat voor 2 jaar meteen?

Want ik lees het dat je vanaf 3-5-2020 €19,99 betaald per jaar en dat dan tot 3-5-2022. En dat het daarna €39,99 per jaar wordt. Maar dan is het dus meteen 2 jaar?

Oh, dat weet ik niet. Zus heeft het geregeld en ik moest een tientje betalen. :)
[quote=lenthe_ post_id=31257426 time=1587211405 user_id=151165
Ed en Rose, de walging op haar gezicht als hij bij haar in de buurt komt. ik heb medelijden met Ed! Het is een vreemde vent, met z'n mayohaar, maar verder zit er volgens mij weinig kwaads in. Hij doet alles voor dat meisje. Hij is blind van verliefdheid en hoort alle alarmbellen niet. Want zelfs Stevie Wonder ziet nog dat ze het om de green card en zijn geld doet. Hebben jullie trouwens Ed in z'n jonge jaren gezien?
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/a ... wback.html
[/quote]

Ed was een aantrekkelijke man en zo te zien had hij toen niets met zijn nek, ik vraag me af of daar nu nog iets aan gedaan zou kunnen worden?. als hij dan wat af zou vallen en zich beter zou verzorgen zou hij er best leuk uit zien.
Bloemkoolroosje schreef:

Ik heb het gisteren terug gekeken van Danielle en Mohamed. Ik ben er wel van overtuigd dat Mohamed haar gebruikt heeft om een nieuw leven in Amerika op te bouwen. Het is hem ook gelukt en hij heeft zijn slachtoffer goed uit gekozen. Danielle is een labiele vrouw die niet helemaal goed in haar hoofd is. Een vrouw met verstand zou van te voren al weten dat een goed uitziende jongeman nooit iets zou willen met een vrouw die er uit ziet en doet zoals Danielle.
Gisselle schreef:
19-04-2020 16:23
Ed was een aantrekkelijke man en zo te zien had hij toen niets met zijn nek, ik vraag me af of daar nu nog iets aan gedaan zou kunnen worden?. als hij dan wat af zou vallen en zich beter zou verzorgen zou hij er best leuk uit zien.

Hij heeft een aangeboren afwijking waardoor er nekwervels aan elkaar zitten gegroeid. Op de foto waar hij zijn dochter op de arm heeft zie je het ook wel. Maar doordat hij nu zo dik is geworden, zit er veel vet op zijn kin/nek, en daardoor is het beetje nek wát hij had, ook verdwenen.
himalaya schreef:
19-04-2020 16:44
Hij heeft een aangeboren afwijking waardoor er nekwervels aan elkaar zitten gegroeid. Op de foto waar hij zijn dochter op de arm heeft zie je het ook wel. Maar doordat hij nu zo dik is geworden, zit er veel vet op zijn kin/nek, en daardoor is het beetje nek wát hij had, ook verdwenen.
Op de foto van Ed hoe hij vroeger was vond ik hem ook verre van aantrekkelijk.
Bloemkoolroosje schreef:

dat slijmerige gezeik van en dat babystemmetje.
moet eerlijk zeggen, dat doen ik de trailer zag van dit seizoen had ik eigenlijk een beetje medelijden met Ed maar daar ben ik heel snel van terug gekomen.
slijmerige gezeik, babystemmetje, dingen eisen en vervolgens huilie huilie doen als Rose boos wordt.

dat laatste vraag ik mij ook af...., :-? ze heeft blijkbaar haar huiswerk niet gedaan :wtf:
Relax we're all crazy, it's not a competition
himalaya schreef:
19-04-2020 16:44

OH ja../. ik begrijp dan niet dat hij niet wat afvalt, dan ziet hij er stukken beter uit. Hij heeft ook een goede baan, zijn moeder zag er ook netjes uit en die dochter van hem volgens mij ook, jammer dat hij zich dan niet beter verzorgd.
Gisselle schreef:
19-04-2020 23:33
OH ja../. ik begrijp dan niet dat hij niet wat afvalt, dan ziet hij er stukken beter uit. Hij heeft ook een goede baan, zijn moeder zag er ook netjes uit en die dochter van hem volgens mij ook, jammer dat hij zich dan niet beter verzorgd.
Kilo of dertig zou enorm schelen denk.
Ik denk dat Ed geen kwaaie is maar veel te lang en alleen en veel te hoge eisen/verwachtingen .
Sowieso van die kerels als Ed en David met die Lana , kom op zeg dat is toch niet reëel die vrouwen zijn of veel te jong of veel te mooi voor dat soort types.
Dat zie ik ook vaak hier bij van die oude kerels met duidelijk een importbruid , dan denk ik altijd hoe erg moet je leven zijn als vrouw dat je het met zo’n vent doet .
vrijenblij20220 schreef:
19-04-2020 16:34
Ik heb het gisteren terug gekeken van Danielle en Mohamed. Ik ben er wel van overtuigd dat Mohamed haar gebruikt heeft om een nieuw leven in Amerika op te bouwen. Het is hem ook gelukt en hij heeft zijn slachtoffer goed uit gekozen. Danielle is een labiele vrouw die niet helemaal goed in haar hoofd is. Een vrouw met verstand zou van te voren al weten dat een goed uitziende jongeman nooit iets zou willen met een vrouw die er uit ziet en doet zoals Danielle.
Inderdaad, die Danielle heeft ze niet allemaal op een rijtje. Licht verstandelijk beperkt denk ik... Niet lullig bedoeld, dat denk ik oprecht namelijk. Hij is verschrikkelijk vals. En zij heel erg dom en hysterisch. Gênante vertoning. Ik snap ook niet dat haar omgeving niet heeft ingegrepen. En dan die "vriend" Tom, die een beetje de mediator ging uithangen. Die is er ook met open ogen ingetrapt. Het zou mijn vriend niet meer zijn in ieder geval.
Yildizlar schreef:
20-04-2020 08:10
Kilo of dertig zou enorm schelen denk.
Ik denk dat Ed geen kwaaie is maar veel te lang en alleen en veel te hoge eisen/verwachtingen .
Sowieso van die kerels als Ed en David met die Lana , kom op zeg dat is toch niet reëel die vrouwen zijn of veel te jong of veel te mooi voor dat soort types.
Dat zie ik ook vaak hier bij van die oude kerels met duidelijk een importbruid , dan denk ik altijd hoe erg moet je leven zijn als vrouw dat je het met zo’n vent doet .
Ja verbazingwekkend he? Dat ze er intrappen. Die David ook, hoe wanhopig ben je om 4x naar de Oekraine af te reizen? Dat niemand hem dan gewoon een keer vastbindt ofzo. Ik snap niets van die mannen. Maar hetzelfde geldt voor die vrouwen, die moeten ook heel wanhopig zijn ja... Al denk ik dat Lana niet eens bestaat. Daar zit gewoon een oplichtersbende achter. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ik zit weer klaar vrijdag in ieder geval!
Bloemkoolroosje schreef:
20-04-2020 11:30
Ja verbazingwekkend he? Dat ze er intrappen. Die David ook, hoe wanhopig ben je om 4x naar de Oekraine af te reizen? Dat niemand hem dan gewoon een keer vastbindt ofzo. Ik snap niets van die mannen. Maar hetzelfde geldt voor die vrouwen, die moeten ook heel wanhopig zijn ja... Al denk ik dat Lana niet eens bestaat. Daar zit gewoon een oplichtersbende achter. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ik zit weer klaar vrijdag in ieder geval!
Uiteraard bestaat Lana niet.
Zelfs zijn Oekrainse kennis heeft haar twijfels.

Ik vind Mohammed helemaal niet vals. Waarom? Hij geeft haar geen valse hoop en is heel duidelijk in dat hij van haar walgt. Ze hebben 1x seks gehad om het huwelijk 'te consumeren'. Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen vind ik echt knap :kneel:
Zelden zo'n onaantrekkelijke vrouw + familie gezien
calvijn1 schreef:
20-04-2020 11:36
Uiteraard bestaat Lana niet.
Zelfs zijn Oekrainse kennis heeft haar twijfels.

Ik vind Mohammed helemaal niet vals. Waarom? Hij geeft haar geen valse hoop en is heel duidelijk in dat hij van haar walgt. Ze hebben 1x seks gehad om het huwelijk 'te consumeren'. Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen vind ik echt knap :kneel:
Zelden zo'n onaantrekkelijke vrouw + familie gezien
Helemaal mee eens, hij windt er geen doekjes om, dat is waar. Zij is zo dom om erin te trappen. Maar ik vind wel dat hij misbruik heeft gemaakt van een heel treurig en kwetsbaar gebakkie hoor. Zij is (was) blind van verliefdheid en hij zette haar wel schandelijk te kakken. Heel neerbuigend en vernederend. Tot dat hij haar toch weer nodig had, dan wilde hij vrienden zijn. Niet chique want zij heeft ze gewoon echt niet op een rijtje en is wel een heel makkelijk slachtoffer.

Hele familie was inderdaad een trainwreck. De enige die ze een beetje op een rijtje had was die vriendin van haar. Die zag volgens mij als enige precies wat er aan de hand was.
Ik heb net het stukje van Ed en Rose gezien. Die massage, die kus! :sick: Smerig om naar te kijken. En hij is kinderachtig blij, een 1 seconde kus was hemels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven