Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 23 april 2020 om 09:40
Dat is wel een hele bizarre invulling aan het principe "vrije meningsuiting"......
Mensen mogen best een mening over een door mij gepost onderwerp hebben, maar als die niet bevalt blokkwer ik je.....
Hmmmm....
Misschien moet je het eens bij Viva-noord Korea proberen, of China, Venezuela, Filippijnen, Turkije, Brazilië, Syrië, Iran.....
jouw leven is een keuze

donderdag 23 april 2020 om 09:50
2east schreef: ↑23-04-2020 09:40Dat is wel een hele bizarre invulling aan het principe "vrije meningsuiting"......
Mensen mogen best een mening over een door mij gepost onderwerp hebben, maar als die niet bevalt blokkwer ik je.....
Hmmmm....
Misschien moet je het eens bij Viva-noord Korea proberen, of China, Venezuela, Filippijnen, Turkije, Brazilië, Syrië, Iran.....
Het gaat me niet om de mening (want die persoon vindt BzV net zo leuk als de anderen die in het topic posten) maar om de aandachttrekkerij van dit ego. Anderen blijven maar reageren, helaas.

donderdag 23 april 2020 om 09:53
Eigenlijk zouden alle gequoteerde reacties op de geblokkeerde persoon ook niet toonbaar moeten zijn?
Maar ja hou je nog steeds dat de rest misschien meegaat in de meetrekrichting van die ene persoon. Helpt ook maar beperkt.

donderdag 23 april 2020 om 10:46
Ja, deze forummer zit ook bij mij in m'n irritatie-zone.
Onvoorstelbaar groot ego en dan ook nog de noodzaak voelen om dat op deze manier te moeten etaleren.
Net als een andere man die weliswaar op een andere manier post, maar ook zo overdreven overtuigd is van zijn eigen gelijk en ego.
Bah
donderdag 23 april 2020 om 11:14

donderdag 23 april 2020 om 11:26
Op zich zou het niet moeilijk moeten zijn om het zo te maken dat mensen die jij geblokkeerd hebt, niet kunnen reageren in jouw topics.
De vraag is alleen of je het moet willen. Het is tenslotte wel een openbaar forum.

donderdag 23 april 2020 om 14:14

donderdag 23 april 2020 om 14:55
Ik bedoelde het niet serieus, ik zou dat namelijk een onwenselijke functie vinden op een forum, je zou wel heel eenzijdige discussies krijgen.
Ik wou gewoon wat lucht geven aan een flinke irritatie in mijn topic.

donderdag 23 april 2020 om 14:55
takkentrol schreef: ↑23-04-2020 14:49Voor het eerst in jaren ben ik met m'n verjaardag thuis. Maar ik heb wel zalig weer en daar ben ik dan wel weer blij mee.![]()
![]()
Gefeliciteerd!
donderdag 23 april 2020 om 15:07
Maar jouw "Lucht" leidt wel tot de innovatieve suggestie dat mensen die jou blokken, ook niet in jouw topic kunnen reageren. Want dat zou wel gek zijn:
"Je kan niet op me PB-en, reageren op me lees ik lekker toch niet, maar ik kan wel je topic vervuilen...."
jouw leven is een keuze
donderdag 23 april 2020 om 15:10
Gelukkige verjaardag!!!takkentrol schreef: ↑23-04-2020 14:49Voor het eerst in jaren ben ik met m'n verjaardag thuis. Maar ik heb wel zalig weer en daar ben ik dan wel weer blij mee.![]()
![]()

Life is short. Eat dessert first.

donderdag 23 april 2020 om 15:45