Eerste zoen

24-04-2020 22:50 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Ik wil even iets van me afschrijven en hoop advies te krijgen..
Ik heb vandaag voor het eerst gezoend met een jongen (mijn vriend), ik ben al 20 dus het is best laat haaha. Maar voor mijn gevoel was het echt heel slecht, ik wist totaal niet wat ik deed of moest doen. En ik voelde er ook niet veel bij, ik verwachtte vlinders? Maar het voelde gewoon normaal, en ik vond het zelfs een beetje ongemakkelijk. Hadden jullie dit ook de eerste keer?
De eerste keer viel best mee bij mij. Ook geen super vlinders, maar dat kwam omdat ik niet echt verliefd was op de toen-nog-jongen in kwestie. Voel je, je anders wel aangetrokken tot hem?

Het kan hoor, dat het gevoel wennen is en dat je het daarom nog niet super aangenaam vond. Maar dat zou dan toch moeten overgaan.
leeg
Ik vond de eerste keer vooral heel nat, getverderrie. Het werd steeds fijner, gewoon blijven oefenen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik was 12 en vond het super goor. Natte lap! Net een vis zei ik tegen mijn zusje... Nu vind ik het heerlijk (als ik degene leuk vind). Ben je verliefd? Gewoon blijven oefenen...
De eerste keer was bij mij helemaal niks, mijn eerste ex kon echt niet zoenen (al had ik dat toen nog niet door)
Als je hem echt leuk vindt, blijven proberen
Ik was al helemaal onder de indruk voor het eerst een jongen op zijn mond te zoenen en zag die tong helemaal niet eens aankomen die eerste keer.
Voelde net alsof ik een slak in mijn mond had en ik vond het smerig.
Zelfs toen ik later voor het eerst echt verkering kreeg met een jongen heeft het een tijd geduurd voordat ik zoenen weer wilde proberen.
Is wel goed gekomen hoor, blijven oefenen.
De een is er wel duidelijk beter in dan de ander, maakt ook echt wel verschil.
Dat is al zo verschrikkelijk lang geleden dat ik het niet eens meer weet. Ergens rond 1983 denk ik.
Ik was wat jonger (13) en vond het maar raar. Ik voelde er ook niet veel bij en al helemaal geen vlinders. Nu was het ook niet mijn vriend, maar de situatie deed zich voor en ik was nieuwsgierig.

Intussen jaren later best veel verschillende mannen gezoend en er zit wel verschil in. Met sommige mannen vind ik zoenen echt heerlijk. Met sommige ook niet.

De eerste zoen is soms wat aftasten, het blijft een samenspel. Vaak gaat de tweede keer dan wel beter.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
De eerste keer vond ik vreselijk. Snapte niet dat mensen dat leuk vonden. Verder gewoon eerlijk zijn naar je vriend dat hij de eerste is met wie je zoent etc.
Ik heb werkelijk geen idee meer. Die ervaring slijt dus blijkbaar.
8 topics geopend. 5 hiervan heeft TO verder nooit meer gereageerd..
Hellostyles schreef:
24-04-2020 22:50
Ik wil even iets van me afschrijven en hoop advies te krijgen..

Je lijkt dit erg letterlijk te bedoelen, gezien je eerdere topics waar je zelf niet meer reageert. Komt een beetje raar over.

Dus ik start met een wedervraag: wat voel je voor die jongen als je niet met hem zoent?
Helena_z schreef:
24-04-2020 22:52
De eerste keer viel best mee bij mij. Ook geen super vlinders, maar dat kwam omdat ik niet echt verliefd was op de toen-nog-jongen in kwestie. Voel je, je anders wel aangetrokken tot hem?

Het kan hoor, dat het gevoel wennen is en dat je het daarom nog niet super aangenaam vond. Maar dat zou dan toch moeten overgaan.
Ja ik voel me wel aangetrokken tot hem, we hebben ook wel al een tijdje een relatie..
S-Groot schreef:
25-04-2020 08:47
Je lijkt dit erg letterlijk te bedoelen, gezien je eerdere topics waar je zelf niet meer reageert. Komt een beetje raar over.

Dus ik start met een wedervraag: wat voel je voor die jongen als je niet met hem zoent?
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben een beetje een 'stille' lezer. Ik lees al gauw de reacties en vergeet dan terug te reageren. Ik ga erop letten!

We hebben al enige tijd een relatie, dus de gevoelens zijn er zeker wel. Ik voel wel weer de kriebels als hij ineens mijn hand vastpakt of bepaalde dingen zegt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven