Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Ja erg melig!!!
quote:Schravelvot schreef op 23 april 2009 @ 16:10:

Het is een toread toch? Ik kan eens googlen?

Ik heb géén idee! Iemand bij de Flair (waar ik een tijd heb geforummed) heeft hem destijds voor me gemaakt. Heb hem wel thuis op de computer staan, maar die krijg ik dus niet online geplaatst omdat hij te klein is (moet geloof ik minstens 400x400 pixels zijn bij fotoalbum.nl). Misschien dat ik hem vanavond naar je kan mailen?

'k word een beetje aangestoken door die oranjekoorts, hahaha! En dat terwijl ik niets ga doen met Koninginnedag (of nacht) aangezien mijn lieffie geopereerd moet worden a.s. dinsdag. En zonder hem vind ik er geen donder aan!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Netje, ik heb je op je hotmail gemaild ivm de avatar
Arthemis: Het is je geraden dat je hem leuk vind, meeen wat een priegelwerk. Maar hij is leuk, toch?

zo, ik ga even wat anders doen, krijg spontaan last van vierkante ogen
@ Netje je mag me mailen Vervelend dat je Lief dinsdag geopereerd moet worden.. Niks ergs hoop ik?

Ik meld me alvast af voor morgen, dus als er nog liefhebbers zijn die gepimpt willen worden: even geduld

Netje, die van jou doe ik vanavond nog even. Ik heb hoop ik niemand overgeslagen toch?
Sallie ik heb de cd's ontvangen, dankjewel! Ik heb je gemaild
jeumig schravel.. wat ben je goed.,. ik ga zo ff mijn plaatje zoeken.. vind het kroontje van biol heeeeel schattig..
Ja Schravelot, wat mooi!! Dank je wel, ik vind hem echt goed.
Jolantje, ik vond die gouden naamketting die je eens als avatar had, wel geinig bij jou.
Cum non tum age
HAha ja daar was ik ook aan het denken..
Jeetje, Schravel, wat ben jij goed! Ontzettend bedankt! Ik heb hem (haar?) gelijk in gebruik genomen!
quote:varisha schreef op 23 april 2009 @ 15:26:

Ik hoop dat ik dit ook weer bij t goeie topic plaats...

ben dr weer (h)

jammer dat er mensen zijn die slechte ervaringen met mij hebben...qua ruilen...kunnen deze mensen me ff mailen..kunnen we t dr over hebben..

gelukkig zijn veel mensjes ook wel tevreden..

leuk trouwens die avaters

mochten mensne nog iets van me te goed hebben...mail me dan ff...want laatste tijd was t n beetje n chaosIk ben nog steeds superblij met al je zendingen hoor. Die rok met glitters draag ik heel veel. De SO moet ik nog posten, dat wordt na de vakantie. Hoop dat je er even op kan wachten. Morgen moet ik eerst met Zwiepje naar het JKZ, dan lunchen, dan hem naar school brengen, dan inpakken en dan gaan met die banaan. Dus pakje afleveren past even niet in het schema
Jacqie: Wat een ontzettend lief kaartje heb je gestuurd dankjewel!
Vos: Pakket was super, echt leuk al die nostalgie ;) enne, de volgende keer niet meer extra boekjes ertussen doen he, maar mijn zoontje vindt ze geweldig vooral de pooh ( als ik het goed onthouden heb) Hartstikke bedankt!

Jouw pakketje komt eraan hoor!
Sallie: Je mag tegen je dochter zeggen, dat ik elke dag haar prachtige giraf zie, hij hangt op mijn werk op het prikbord (de naam van mijn werk heet ook giraf). Ik vind hem echt heel goed gelukt!
quote:bambino schreef op 23 april 2009 @ 18:41:

Jacqie: Wat een ontzettend lief kaartje heb je gestuurd dankjewel!Heb jij ook al zo'n lief kaartje gehad? Die Jacqui is echt een superschat!
quote:varisha schreef op 23 april 2009 @ 15:26:

Ik hoop dat ik dit ook weer bij t goeie topic plaats...

ben dr weer (h)

jammer dat er mensen zijn die slechte ervaringen met mij hebben...qua ruilen...kunnen deze mensen me ff mailen..kunnen we t dr over hebben..

gelukkig zijn veel mensjes ook wel tevreden..

leuk trouwens die avaters

mochten mensne nog iets van me te goed hebben...mail me dan ff...want laatste tijd was t n beetje n chaos

Meid ik wil je even mijn complimenten geven. Vind dat je er -na beschuldingen en weet ik wat- ontzettend volwassen mee om gaat.

Je bent een lieve meid. Sterkte met alles. Ik hoop dat je hier snel weer je draai kan vinden.

Wat mij betreft ben je weer van harte welkom.

Ciao!!
quote:bambino schreef op 23 april 2009 @ 18:41:

Jacqie: Wat een ontzettend lief kaartje heb je gestuurd dankjewel!Graag gedaan
quote:Zwieber schreef op 23 april 2009 @ 19:23:

[...]

Heb jij ook al zo'n lief kaartje gehad? Die Jacqui is echt een superschat!Ik heb zo mijn momenten
quote:Zwieber schreef op 23 april 2009 @ 15:01:

Jacqui, ik wil je even SUPERVEEL bedanken voor dat hele lieve kaartje van je! Ik stond alweer te janken toen ik hem las. Je bent een schat!zoals ik al zei, laat je niet gek maken door je werk.
Pakjes voor c-estelle en jolantje zijn door zoon weggebracht.

ben helemaal gaar van 'school' vandaag, eerst maar eens een groot glas cola.
quote:Zwieber schreef op 23 april 2009 @ 19:23:

[...]

Heb jij ook al zo'n lief kaartje gehad? Die Jacqui is echt een superschat!

Ja, heel erg lief

Het is zeker een schat
.
Biba hoe heet dat beestje op je avatar? Dan google ik wel even. Het kroontje van Biol had ik idd al in gedachte.

C_estelle ik heb je mail gekregen!

Livre graag gedaan! Ik vond hem goed bij de passen en een leuk detail: op de achtergrond staat "het boek van Hare Majesteit"

Jolantje ik vond die ketting ook goed bij je passen!

Artemis graag gedaan! Ik vind hem erg komisch haha (al zeg ik het zelf )

Ik had het op de Jacqie-manier kunnen posten, maar dit leek me makkelijker
Hij is echt mooi!! Wat knap toch dat je dat zo goed kan, Schravelot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven